“Έκρηξη” κρατήσεων για ταξίδια τον χειμώνα στη γερμανική αγορά | Υπερβαίνουν τα προ-πανδημικά επίπεδα
Σε υψηλά επίπεδα διαμορφώνονται οι πωλήσεις οργανωμένων ταξιδιών στη γερμανική αγορά, ξεπερνώντας όχι μόνο τα περυσινά, αλλά και τα προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με την τελευταία εκτίμηση της Travel Data Analytics (TDA), που βασίζεται σε δεδομένα κρατήσεων, τόσο παραδοσιακών, όσο και διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, πολλοί Γερμανοί εξακολουθούν να κάνουν κρατήσεις για φθινοπωρινές διακοπές σε σύντομο χρονικό διάστημα τον Σεπτέμβριο: το 40% του μηνιαίου κύκλου εργασιών αντιστοιχεί σε κρατήσεις για φθινοπωρινές διακοπές, ενώ το 27% σε κρατήσεις για τις σχολικές διακοπές του Οκτωβρίου.
Η καλοκαιρινή περίοδος, η οποία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, εμφανίζει αύξηση στις πωλήσεις κατά 12%, σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019, ενώ σε σύγκριση με το καλοκαίρι του προηγούμενου έτους, η αύξηση διαμορφώνεται στο 15%.
Οι κρατήσεις για βραχυπρόθεσμες διακοπές τον Σεπτέμβριο του 2023 είναι μειωμένες κατά 8% ,σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, αλλά εξακολουθούν να είναι πάνω από τον μέσο όρο. Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι ένα στα τέσσερα ευρώ στις πωλήσεις οφείλεται ήδη στην κράτηση καλοκαιρινών διακοπών για το επόμενο έτος, γεγονός που δείχνει ότι οι Γερμανοί βασίζονται όλο και περισσότερο στις έγκαιρες κρατήσεις.
Η εικόνα του χειμώνα
Η κατάσταση των κρατήσεων για την επερχόμενη χειμερινή περίοδο 2023/24 είναι θετική. Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων παραμένουν μόλις 5% κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία τον Σεπτέμβριο, ενώ οι κρουαζιέρες ξεπέρασαν τα επίπεδα αυτά κατά 12%.
Στον τομέα των μακρινών αποστάσεων, είναι μεμονωμένοι προορισμοί όπως η Κούβα ή η Αυστραλία, για παράδειγμα, που εξακολουθούν να υστερούν σε σχέση με την προηγούμενη δυναμική τους και πιέζουν τον ισολογισμό. Συνολικά, η ζήτηση στη γερμανική αγορά είναι αισιόδοξη. Ένα μήνα πριν από την έναρξη της νέας χειμερινής περιόδου, έχει ήδη επιτευχθεί το ήμισυ του όγκου πωλήσεων της προηγούμενης χειμερινής περιόδου 2022/23, και το “επίπεδο πληρότητας” για το χειμώνα 2018/19 είναι 48%.
Όσον αφορά τα έσοδα, τη νέα χειμερινή περίοδος 2023/24 είναι κατά 8% υψηλότερα από την περίοδο 2018/19, στο τέλος Σεπτεμβρίου -δύο ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τον προηγούμενο μήνα. Η υψηλή διψήφια αύξηση των εσόδων, σε σχέση με πέρυσι (αύξηση 53%), η οποία οφειλόταν στην αρχική απροθυμία των παραθεριστών να κάνουν κρατήσεις πέρυσι, αναμένεται τώρα να συνεχίσει να υποχωρεί από μήνα σε μήνα.
Ο αριθμός των πελατών εξακολουθεί να είναι υστερεί έναντι του 2019
Σημαντικό μέρος της αύξησης του κύκλου εργασιών οφείλεται στις υψηλότερες τιμές των ταξιδιών -αυτό αντικατοπτρίζεται στο γεγονός ότι ο αριθμός των συμμετεχόντων παραμένει πολύ κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα: Η υστέρηση για τη χειμερινή περίοδο είναι 17%, σε σύγκριση με την περίοδο 2018/19 και για τη θερινή περίοδο 2023 διαμορφώνεται στο μείον 13%, σε σύγκριση με το 2019.
The post “Έκρηξη” κρατήσεων για ταξίδια τον χειμώνα στη γερμανική αγορά | Υπερβαίνουν τα προ-πανδημικά επίπεδα appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr