ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έρευνα: Τι ζητούν οι ταξιδιώτες για το 2021 | Ποιες είναι οι τάσεις

Τις επιθυμίες, τις τάσεις και τους παράγοντες που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στις επιλογές των διακοπών το 2021, αποκαλύπτει μεγάλη παγκόσμια έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda, μέλους του ομίλου Booking.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Agoda, καθώς ξεκίνησε το 2021, ένας στους τρεις ανθρώπους ανυπομονεί να περάσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους του φέτος και ακολουθεί η επιθυμία για ανεμπόδιστα ταξίδια (24%) και η δυνατότητα να κάνει κάποιος πράγματα που έχουν σημασία ή να κάνουν τη διαφορά (21%).

Είναι ενδιαφέρον, ότι οι ερωτηθέντες άνω των 55 ετών ανυπομονούσαν να ταξιδέψουν απρόσκοπτα, ενώ όσοι είναι ηλικίας 25-54 ετών ήθελαν να περάσουν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους, και οι νέοι (18-24) ήταν πολύ ενθουσιασμένοι για να κάνουν πρωτότυπα πράγματα που κάνουν την διαφορά το 2021.

agodaΗ έρευνα «What Matters 2021» για την Agoda διαπίστωσε επίσης ότι σε παγκόσμιο επίπεδο οι άνθρωποι έχουν δεσμευτεί να ταξιδεύουν διαφορετικά το 2021. Προγραμματίζοντας ταξίδια για το 2021, οι τρεις τάσεις είναι περισσότερα ταξίδια με φίλους και οικογένεια, περισσότερα αυθόρμητα ταξίδια και φιλικά προς το περιβάλλον.

«Το 2020 ήταν έτος επιβίωσης και προσπάθειας να κάνουμε τιο καλύτερο δυνατό. Παρά την δυσκολία, η έρευνά μας δείχνει ότι υπάρχει μια παγκόσμια επιθυμία για ταξίδια και να ξοδεύουμε χρόνο με φίλους και οικογένεια. Τα ταξίδια θα συνεχιστούν τελικά, γιατί η ανθρώπινη επιθυμία για ταξίδια είναι ασταμάτητη», δήλωσε ο Tim Hughes, Αντιπρόεδρος Εταιρικής Ανάπτυξης της Agoda. Και συμπληρώνει: «Στην Agoda, πιστεύουμε στο μέλλον των ταξιδιών. Η έρευνά μας το υποστηρίζει, επιβεβαιώνοντας ότι το ταξίδι είναι ένα από τα κορυφαία πράγματα που οι άνθρωποι προσβλέπουν το 2021. Περισσότερο από αυτό – οι άνθρωποι έχουν δεσμευτεί να κάνουν τη διαφορά, ταξιδεύοντας με άτομα που έχουν σημασία, ανοιχτά σε πιο μη προγραμματισμένα ταξίδια της τελευταίας στιγμής, και λαμβάνοντας υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που κάνουν καθώς ταξιδεύουν”.

Παγκόσμια επισκόπηση δεδομένων

Κορυφαία πράγματα που ανυπομονούν οι άνθρωποι το 2021 σύμφωνα με την έρευνα:

  • Οι περισσότεροι άνθρωποι από το Ηνωμένο Βασίλειο (ΗΒ), την Ταϊλάνδη, τις Ηνωμένες Πολιτείες (ΗΠΑ), τις Φιλιππίνες, τη Μαλαισία και την Κίνα περιμένουν να ξοδέψουν περισσότερο και πιο ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα το 2021.
  • Το να ταξιδέψεις ανεμπόδιστα είναι αυτό που οι Σιγκαπούροι, οι Νοτιοκορεάτες και οι Ιάπωνες ανυπομονούν να κάνουν στη νέα χρονιά.
  • Κάνοντας πράγματα που έχουν σημασία ή κάνουν τη διαφορά είναι αυτό που οι Ινδονησιακοί, οι Ταϊβανέζοι και οι Βιετναμέζοι περιμένουν περισσότερο.
  • Τα ταξίδια στην φύση και την υπέροχη ύπαιθρο είναι η δεύτερη επιθυμία για τους Ταϊλανδούς και τρίτη για τους Ιάπωνες.
  • Λίγοι ανυπομονούν να επιστρέψουν στο χώρο εργασίας το 2021. Οι ερωτηθέντες από την Κίνα (1,2%), την Ιαπωνία (1,5%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (2%) έχουν το μικρότερο ποσοστό που θέλουν να επιστρέψουν στις εταιρίες τους, επιλέγοντας απομακρυσμένη εργασία, ενώ οι Φιλιππινέζοι ( 9%), Βιετνεμέζοι (7%) και Ινδονήσιοι (7%) είναι πιο πιθανό να ανυπομονούν να επιστρέψουν στο γραφείο.
  • Η συμμετοχή σε ζωντανές, αθλητικές ή μεγάλης κλίμακας εκδηλώσεις είναι η δεύτερη λιγότερο δημοφιλής επιλογή στη λίστα, αλλά οι ερωτηθέντες από ΗΠΑ (8%), Ηνωμένο Βασίλειο (8%) και Ιαπωνία (7%) την επιθυμούν.
    ksd Έρευνα
    adv

Δεδομένα ηλικιακής ομάδας

  • Το να περνάς περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους είναι το κορυφαίο ζητούμενο στις ηλικιακές ομάδες 25-34, 35 – 44 και 45 – 54, ενώ εκείνοι που είναι ηλικίας 18-24 ανυπομονούν να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία, και οι +55 να “μπορούν να ταξιδεύουν ανεμπόδιστα”
  • Το να πλησιάζετε στη φύση και την υπέροχη ύπαιθρο είναι η τρίτη πιο δημοφιλής επιλογή για τους ερωτηθέντες άνω των 55 ετών.

Κορυφαίες ταξιδιωτικές δεσμεύσεις:

  • Το να ταξιδέψετε περισσότερο με τους αγαπημένους σας είναι το κορυφαίο στην έρευνα που είναι πιθανότερο να δεσμεύσουν όλες οι αγορές να κάνουν διαφορετικά όταν ταξιδεύουν το 2021, με εξαίρεση το Ηνωμένο Βασίλειο (ΗΒ) και την Ταϊβάν, όπου οι ερωτηθέντες αγκαλιάζουν την περιπέτεια και δεσμεύονται να κάνουν πιο αυθόρμητα ταξίδια, και οι Ιάπωνες που δεσμεύονται να ταξιδέψουν με πιο αργό ρυθμό.
  • Ταξιδεύοντας με πιο αργό ρυθμό είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή για τους Σιγκαπουριανούς και τους Μαλαίσιους.
  • Οι Βιετναμέζοι, οι Νότιοκορεάτες, οι Φιλιππινέζοι, οι Ταϊλανδοί και οι Ινδονηήσιοι είναι πιο πιθανό να δεσμευτούν να ταξιδέψουν με βιώσιμο τρόπο. Η δέσμευση για τη λήψη πιο φιλικών προς το περιβάλλον ταξιδιωτικών επιλογών έρχεται δεύτερη για αυτές τις αγορές.
  • Οι Ινδονήσιοι (16%), οι Ταϊλανδοί (14%) και οι Ιάπωνες (13%) δεσμεύονται να υποστηρίξουν συνειδητά λιγότερους τουριστικούς προορισμούς το νέο έτος.

Δεδομένα ηλικιακής ομάδας

  • Ταξιδεύοντας περισσότερο με τους αγαπημένους σας είναι η κορυφαία δέσμευση του 2021 σε όλες τις ηλικιακές ομάδες στην έρευνα.
  • Όσοι ανήκουν στις ηλικιακές ομάδες 25-34, 35-44, 45-54 είναι πιθανό να δεσμευτούν σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές ταξιδιού, οι οποίες ήταν η δεύτερη κορυφαία δέσμευσή τους για τη νέα χρονιά.
  • Το ταξίδι με πιο αργό ρυθμό είναι το δεύτερο για αυτούς που είναι άνω των 55 ετών.
  • Η πραγματοποίηση περισσότερων αυθόρμητων ταξιδιών είναι η τρίτη πιο δημοφιλής επιλογή σε όλες τις ηλικιακές ομάδες (24-34, 35-44, 55+) εκτός από εκείνες μεταξύ 18 – 24 ετών που ήταν η δεύτερη μεταξύ των δεσμεύσεών τους και η τέταρτη πιο δημοφιλής επιλογή για την 45-54 ηλικιακή ομάδα.

Ανάλυση δεδομένων αγοράς

Κίνα

  • Όπως και η παγκόσμια τάση, περισσότεροι από ένας στους τέσσερις ανυπομονούν να περάσουν ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα τους άτομα (26%), ακολουθούμενο από απρόσκοπτα ταξίδια (24%) και να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία (23%).
  • Με εξαίρεση τις ηλικιακές ομάδες 18-24 και 55+, οι Κινέζοι ανυπομονούν για ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους τους. Όσοι είναι μεταξύ 18 και 24 ετών είναι πιο πιθανό να κάνουν πράγματα που κάνουν τη διαφορά, ενώ εκείνα των 55 και άνω ανυπομονούν να πλησιάσουν τη φύση.
  • Οι Κινέζοι ερωτηθέντες έχουν δεσμευτεί να ταξιδεύουν περισσότερο με την οικογένεια και τους φίλους τους (39%), να κάνουν πιο αυθόρμητα ταξίδια (21%) και να ταξιδεύουν με πιο αργό ρυθμό (18%).

Ιαπωνία

  • Η επιθυμία ταξιδιού παραμένει ισχυρή μεταξύ των Ιαπώνων. Το να είσαι σε θέση να ταξιδέψεις ανεμπόδιστα (37%) είναι αυτό που οι περισσότεροι Ιάπωνες ανυπομονούν το 2021, ακολουθούμενο από το να περνάς περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους (33%) και να πλησιάζεις στη φύση και στους υπέροχους εξωτερικούς χώρους (8%).
  • Αν και οι άνω των 45 ετών έχουν την τάση να ανυπομονούν να ταξιδεύουν ανεμπόδιστα, οι Ιάπωνες ηλικίας 18-24, 25-34, 35-44 ανυπομονούν να περάσουν ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους τους.
  • Η δέσμευση να ταξιδέψουν με πιο αργό ρυθμό είναι η κορυφαία ταξιδιωτική δέσμευση μεταξύ των Ιαπώνων ερωτηθέντων, ακολουθούμενη από το να ταξιδεύουν περισσότερο με φίλους / οικογένεια και να κάνουν πιο αυθόρμητα ταξίδια.
  • Ταξιδεύοντας περισσότερο με φίλους / οικογένεια είναι η κορυφαία ταξιδιωτική δέσμευση για τους ερωτηθέντες ηλικίας 18-24 ετών, αλλά στις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, το ταξίδι με χαμηλότερο ρυθμό ήταν κορυφαίο.

Σιγκαπούρη

  • Οι Σιγκαπουριανοί δείχνουν στην έρευνα έντονη επιθυμία να ταξιδέψουν, με το να μπορούν να ταξιδεύουν ανεμπόδιστα (41%) αυτό που προσβλέπουν περισσότερο. Το να περνούν περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους (25%) και να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία / κάνουνι τη διαφορά (16%) είναι δεύτερη και τρίτη αντίστοιχα.
  • Μόλις ξεκινήσει το ταξίδι, είναι πιθανό να δεσμευτούν να ταξιδέψουν περισσότερο με φίλους / οικογένεια (34%), να ταξιδέψουν με πιο αργό ρυθμό (29%) και να κάνουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές ταξιδιού (11%).

Νότια Κορέα

  • Τα ταξίδια παραμένουν σημαντικά για τους Νοτιοκορεάτες. Οι περισσότεροι ανυπομονούν να μπορούν να ταξιδεύουν ανεμπόδιστα (40%), ακολουθούμενο από περισσότερο χρόνο ποιότητας με τους αγαπημένους τους (27%) και να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία / κάνουν τη διαφορά (13%).
  • Σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι Νοτιοκορεάτες δεσμεύονται να ταξιδεύουν διαφορετικά το επόμενο έτος, σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο με φίλους και οικογένεια (39%), να κάνουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον ταξιδιωτικές επιλογές (25%) και να ταξιδέψουν με πιο αργό ρυθμό (13%).

Ηνωμένο Βασίλειο

  • Το να περνάς περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους (38%), να μπορείς να ταξιδεύεις ανεμπόδιστα (31%) και να ζεις, αθλητικές ή μεγάλες εκδηλώσεις (8%) είναι αυτό που οι Βρετανοί ανυπομονούν περισσότερο το 2021 .
  • Πρόκειται επίσης να ταξιδέψουν διαφορετικά με τη δέσμευση να κάνουν περισσότερα αυθόρμητα ταξίδια (29%), να ταξιδεύουν περισσότερο με φίλους / οικογένεια (26%) και να ταξιδεύουν με πιο αργό ρυθμό (13%).
  • Το ταξίδι με τους αγαπημένους είναι η κορυφαία δέσμευση για τους ερωτηθέντες ηλικίας 18-24, 25-34, 35-44, ενώ τα αυθόρμητα ταξίδια ήταν κορυφαία για τα άτομα 45-54 και 55+.

Ηνωμένες Πολιτείες

  • Όπως οι παγκόσμιες τάσεις, οι Αμερικανοί ανυπομονούν να περνούν περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους τους (34%), να μπορούν να ταξιδεύουν ανεμπόδιστα (20%) και να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία ή κάνουν τη διαφορά (16%).
  • Οι Αμερικανοί δεσμεύονται να ταξιδεύουν περισσότερο με φίλους / οικογένεια (29%), να κάνουν περισσότερα αυθόρμητα ταξίδια (19%) και να ταξιδεύουν με πιο αργό ρυθμό (16%)

Όλα τα στοιχεία, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, προέρχονται από την YouGov Singapore PTE Limited. Το συνολικό μέγεθος του δείγματος ήταν 16.064 ενήλικες. Επιτόπια έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 10 ου και 16 ου Δεκέμβριο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο Διαδίκτυο. Οι αριθμοί έχουν σταθμιστεί και είναι αντιπροσωπευτικοί των ενηλίκων στις αντίστοιχες χώρες (ηλικίας 18+).

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts