ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αναζητήσεις για παραλίες και νησιά “κατακλύζουν” το Google | Αλματώδης αύξηση του Τουρισμού

Οι αναζητήσεις για παραλίες και νησιά κυριαρχούν στο Google, αποτυπώνοντας την “έκρηξη” που παρατηρείται στα ταξίδια, σύμφωνα με όσα ανέφεραν επικεφαλής της Alphabet.

Κατά την παρουσίαση των εταιρικών αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου της μητρικής εταιρίας της Google, οι επικεφαλής της Alphabet επισήμαναν την αύξηση κατά 27% των ερωτημάτων στο Google για κατηγορίες όπως παραλίες και νησιά, το πρώτο τρίμηνο του 2022, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019, πριν από την πανδημία.

Επίσης, αύξηση κατά 37% σημείωσαν τα ερωτήματα που αφορούν στην ενοικίαση καταλυμάτων για διακοπές. Ενώ, εκτοξεύτηκαν οι παγκόσμιες αναζητήσεις για διαβατήρια στο διαδίκτυο (αύξηση 80%) και διπλασιάστηκαν οι αιτήσεις για ταξιδιωτική ασφάλιση.

Εν τω μεταξύ, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού δήλωσε πρόσφατα ότι η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία των ΗΠΑ θα μπορούσε να φτάσει τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια στο ΑΕΠ των ΗΠΑ φέτος. Εάν επιτευχθεί αυτό, θα ξεπεράσει τα προ-πανδημικά επίπεδα κατά 6,2%.

Εξάλλου, τα ταξίδια των Αμερικανών στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν κατά 600% το φετινό καλοκαίρι, σε σχέση με το περασμένο, με την Αθήνα να παραμένει στις επιλογές τους, σύμφωνα με την ανασκόπηση των Top 10 Summer European Destinations της εταιρίας ταξιδιωτικών ασφαλίσεων Allianz Partners.

Οι επιδόσεις της Alphabet

Τα κέρδη της Alphabet μειώθηκαν κατά 8%, καθώς η πανδημική “έκρηξη” της Google δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.

Η μητρική εταιρία της Google παρουσίασε καθαρά κέρδη 16,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με κέρδη 17,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους -η πρώτη φορά που τα τριμηνιαία κέρδη της εταιρίας μειώθηκαν, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, από το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23% στα 68,01 δισεκατομμύρια δολάρια, με τα συνολικά αποτελέσματα να είναι χαμηλότερα των προσδοκιών των αναλυτών για καθαρά κέρδη 17,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων με έσοδα 68,05 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με εκτιμήσεις που συνέταξε η FactSet.

Τα κέρδη της Alphabet μειώθηκαν σε σχέση με ένα χρόνο πριν, όταν η εταιρία γνώρισε σημαντική ανάκαμψη στη ζήτηση για ψηφιακή διαφήμιση και σημείωσε κέρδη 4,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις μετοχές της. Για το πρώτο τρίμηνο, η Alphabet ανέφερε απώλεια 1,07 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αξία των επενδύσεών της.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts