ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυτές είναι οι 9 “λύσεις” για να αντεπεξέλθουν τα ξενοδοχεία στις δυσκολίες της αγοράς το 2022

Από το σύνολο των κλάδων που επλήγησαν από την πανδημική κρίση του κορωνοϊού, τα ξενοδοχεία αναμφίβολα επλήγησαν ιδιαίτερα. Ωστόσο, η αγορά, αντί να περιμένει την “επιστροφή στην κανονικότητα”, δείχνει να προσαρμόζεται στη “νέα κανονικότητα”, εφαρμόζοντας νέες σύγχρονες μεθόδους προσέλκυσης πελατών και εξοικονόμησης κόστους.

Εννέα τάσεις αναμένεται να διαμορφώσουν τη βιομηχανία των ξενοδοχείων διεθνώς το 2022.

Αυτές είναι:

1. Ψηφιοποιημένες εμπειρίες αγοραστών
Η αγορά ακινήτων έχει αρχίσει να ψηφιοποιείται εδώ και καιρό, αλλά η πανδημία έκανε τους μεσίτες να ενισχύσουν επιπλέον την τεχνολογία. Για παράδειγμα, οι μεσίτες χρησιμοποιούν λογισμικό διαχείρισης συναλλαγών για να κλείνουν συναλλαγές ακινήτων και εικονικές περιηγήσεις για να διευκολύνουν τη διαδικασία αγοράς.

Οι εφαρμογές αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στον τρόπο με τον οποίο οι ξενοδόχοι διαχειρίζονται τις υπηρεσίες τους και το check-in και το check-out των δωματίων. Η αγορά ακινήτων θα μπορούσε να επωφεληθεί από αυτή την τάση και να πουλήσει ακίνητα στους καταναλωτές, παρέχοντάς τους μια εντελώς ανέπαφη εμπειρία.

2. Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα
Όλοι έχουμε ακούσει τον όρο staycation, αλλά η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα απογειώνουν τον όρο αυτό. Ακολουθώντας την τάση της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσομοιώνουν μια παραλία, μια βεράντα καφετέριας ή μια ατμόσφαιρα εστιατορίου. Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να δελεάσουν τους staycationers να δουν την πραγματικότητα.

Ακόμη και οι κτηματομεσίτες μπορούν να κάνουν πολλά με αυτή την τάση. Αν ένας μεσίτης θέλει να δει ένα ξενοδοχείο δίπλα στην παραλία, θα μπορούσε να στήσει περίπτερα εικονικής πραγματικότητας γύρω από το μεσιτικό γραφείο του και να προσκαλέσει τους εν δυνάμει αγοραστές να ρίξουν μια ματιά. Έτσι, χωρίς να φύγει από τον τόπο κατοικίας του, ένας αγοραστής θα μπορούσε να δει τον εαυτό του σε μια τροπική τοποθεσία.

3. Προσέλκυση σόλο ταξιδιωτών
Λιγότεροι άνθρωποι δημιουργούν οικογένειες, αλλά πολλά ξενοδοχεία εξακολουθούν να προσφέρουν μεγάλα δωμάτια με διπλά, Queen beds. Πολύ συχνά, οι σόλο ταξιδιώτες καλούνται να πληρώσουν για ένα υπερτιμημένο δωμάτιο όταν δεν το χρειάζονται, και συνήθως δεν το κάνουν, προτιμώντας να κάνουν κράτηση κάπου αλλού.

Τα ξενοδοχεία αρχίζουν να καταρρίπτουν τους περιορισμούς μεταξύ των επισκεπτών και των ντόπιων, ενσωματώνοντας τις βεράντες τους και άλλους υπαίθριους χώρους τους με το τοπίο γύρω τους. Έτσι, πλέον, τα ξενοδοχεία δεν αποτελούν απλώς κτίρια, αλλά έχουν τη δική τους προσωπικότητα και αφήνουν το αποτύπωμά τους στον ορίζοντα της πόλης.

4. Αναζητήστε οικονομικές λύσεις
Δεν χρειάζεται κάθε ξενοδοχείο να είναι 5 αστέρων, αλλά ούτε και κάθε κατάλυμα να είναι αμφιλεγόμενο. Πλέον, η  αγορά προσφέρει οικονομικές, ταξιδιωτικές λύσεις, που δεν απαιτούν αυτόματα από τους πελάτες να κοιμούνται σε βρώμικα στρώματα ή σε δωμάτια χαμηλής ασφάλειας. Η αγορά ακινήτων θα πρέπει, επίσης, να προσαρμοστεί σε αυτή την ανάγκη.

Με τον μινιμαλισμό, το λιγότερο είναι το καλύτερο, και αρκετοί ιδιοκτήτες ξενοδοχείων ή νέοι αγοραστές λατρεύουν, ήδη, αυτή την ιδέα. Εξάλλου, ο μινιμαλισμός είναι το αντίθετο του δαπανηρού. Καθώς οι ταξιδιώτες μειώνουν την ανάγκη τους να αναζητούν επιδείξεις πλούτου, το ίδιο θα πρέπει να κάνουν και τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να προσελκύσουν αυτούς τους πελάτες.

5. Περισσότερη εξατομίκευση
Ο τομέας του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ αρχίζει να αντιμετωπίζει τους πελάτες του περισσότερο ως μεμονωμένα άτομα. Τα καταλύματα κάνουν ό,τι μπορούν για να κάνουν το κάτι παραπάνω, ενσωματώνοντας τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως CRM, CEM και chatbots με τεχνητή νοημοσύνη, για να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες τους ευρέως..

Η εξατομίκευση συνοδεύεται και από τις κατάλληλες υποδομές. Όποιος πουλάει ξενοδοχειακά ακίνητα πρέπει να διαθέτει τα πλεονεκτήματα εκείνα που του δίνουν τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται γρήγορα και με ακρίβεια στις ανάγκες των επισκεπτών ξενοδοχείων. Στο πλαίσιο αυτό, το 2022, το υποτυπώδες διαδίκτυο απλά δεν πρόκειται να λειτουργήσει για τις περισσότερες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

6. Πώληση της διάστασης της υγείας και της ευημερίας
Η αυτοφροντίδα και η προληπτική ιατρική είναι τάσεις που δεν πρόκειται να εκλείψουν σύντομα, χάρη στην πανδημία. Ο κλάδος της ευεξίας πρόκειται να κερδίσει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο δολάρια μέσα στα επόμενα χρόνια, και αν οι ξενοδοχειακές αλυσίδες θέλουν να ανακτήσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία, θα πρέπει να αρχίσουν να επενδύουν σε σπα.

Ακόμη και αν ένα ξενοδοχείο δεν διαθέτει ήδη σπα, η κτηματομεσιτική επιχείρηση θα πρέπει να “πουλήσει” την ιδέα ότι θα μπορούσε να κατασκευαστεί ένας χώρος ομορφιάς και χαλάρωσης, μια σάουνα ή ένα γυμναστήριο. Μαζί με τα σπα, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για διαγνωστική ιατρική τεχνολογία, ομαδικές θεραπευτικές συνεδρίες και ενσυνειδητότητα.

7. Ξενοδοχειακοί χώροι εργασίας/ταξιδιώτες bleisure
Η εξ αποστάσεως εργασία έχει γίνει κοινός τόπος για πολλούς και το ποσοστό των εργαζομένων που θα επιλέξουν να μείνουν μόνιμα στο σπίτι μπορεί να διπλασιαστεί. Στο πλαίσιο αυτό, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει αρχίσει να κάνει μάρκετινγκ που απευθύνεται σε επαγγελματίες, οι οποίοι θέλουν απλώς να περάσουν μια μέρα εκτός σπιτιού.

Οι χώροι φιλοξενίας μετατρέπονται πλέον σε αυτοσχέδιους χώρους γραφείων, γεγονός που αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για τη δημιουργία μιας μόνιμης αγοράς. Αντί να πωλούν ένα ξενοδοχείο ως μη μόνιμο κατάλυμα, οι μεσίτες θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τους ταξιδιώτες bleisure.

8. Συνεργασία με διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων
Ο ξενοδοχειακός κλάδος έχει υιοθετήσει μια προσέγγιση που βασίζεται σε περιουσιακά στοιχεία. Ο διαχωρισμός μεταξύ της διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων των ακινήτων και του ελέγχου των λειτουργιών δίνει στις εταιρίες φιλοξενίας την ευκαιρία να επικεντρωθούν σε άλλες επιχειρηματικές πτυχές, αυξάνοντας την παραγωγικότητα.

Ωστόσο, αυτό εισήγαγε επίσης μια μικρή πολυπλοκότητα στον κλάδο, καθώς και προβλήματα αντιπροσώπευσης. Οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, ένας νέος τύπος εργασίας στον ξενοδοχειακό τομέα, χρειάζονται χώρο για να λειτουργήσουν και να ολοκληρώσουν τα καθήκοντά τους. Οι χώροι γραφείων που απευθύνονται σε αυτή τη νέα αγορά αναμένεται να ωφελήσουν τους κτηματομεσίτες.

9. Βιωσιμότητα ακινήτων
Ο κλάδος των εμπορικών ακινήτων δημιουργεί σημαντική ποσότητα αποβλήτων. Ο κλάδος της κατασκευής κτιρίων είναι ο μεγαλύτερος “ένοχος” εντός του εμπορικού τομέα, καθώς παράγει πάνω από το 90% των συνολικών αποβλήτων μιας χώρας. Πολλές εταιρίες ακινήτων προσπαθούν να συμβάλουν στη μείωση αυτού του ποσοστού.

Η προσθήκη vegan ή χορτοφαγικών επιλογών στο μενού μπορεί επίσης να κάνει πολλά για το περιβάλλον. Οι μεσίτες θα πρέπει, επίσης, να εισάγουν πρακτικές αειφορίας στα μεσιτικά τους γραφεία.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts