ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυτή είναι η εναλλακτική πρόταση αντί για τα διαφημιστικά «cookies» της Google

Ενα γκρουπ στελεχών διαφημιστικών και δικηγόρων παρουσίασαν μια ανώνυμη ταυτοποίηση, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να διαλέγουν τις διαφημίσεις που βλέπουν. Η τεχνολογία αυτή, με το όνομα SWAN, υποστηρίζεται από τις εταιρείες τεχνολογίας και διαφήμισης PubMatic, OpenX και Zeta Global Corp. 

Οι ψηφιακοί διαφημιστές προωθούν νέα εναλλακτική για τα web cookies, η οποία ανταγωνίζεται με την πρόταση της Google στη νέα προσπάθεια προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Ενα γκρουπ στελεχών διαφημιστικών και δικηγόρων παρουσίασαν μια ανώνυμη ταυτοποίηση η οποία επιτρέπει στους χρήστες να διαλέγουν τις διαφημίσεις που βλέπουν. Η τεχνολογία αυτή, με όνομα SWAN, υποστηρίζεται από τις εταιρείες τεχνολογίας και διαφήμισης PubMatic, OpenX και Zeta Global Corp.

To σύστημα μπορεί να δοκιμαστεί από τη βιομηχανία για 60 ημέρες πριν το λανσάρισμά του το καλοκαίρι.

Η Google τάραξε τα νερά όταν ανακοίνωσε, πέρυσι, πως θα θέσει τέλος  στα γνωστά διαδικτυακά cookies τα οποία χρησιμοποιούν οι διαφημιστές για να ιχνηλατούν τους χρήστες και να παρακολουθούν τις επιδόσεις των διαδικτυακών εκστρατειών μάρκετινγκ. Η κίνηση αυτή μελετάται στενά από τις αρχές αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.

Η απόσυρση των cookies προκαλεί ένα κενό το οποίο η SWAN μπορεί να γεμίσει, καταπολεμώντας «τα προβλήματα με την αδέσμευτη χρήση προσωπικών δεδομένων», σύμφωνα με τον Τζέιμς Ρόουζγουελ, συνιδρυτή του προγράμματος. Ο ίδιος περιγράφει το SWAN ως ένα νέο εργαλείο για τις διαφημιστικές οι οποίες δε θέλουν να βασίζονται στη Google.

Το νέο πλάνο της Google, γνωστό και ως FLoC, αντικαθιστά τα διαδικτυακά cookies με ένα σύστημα το οποίο τοποθετεί τους χρήστες σε γκρουπ αναλόγως με τις προτιμήσεις τους. Οι χρήστες μπορούν να διαλέξουν να μην το χρησιμοποιήσουν.

Πώς λειτουργεί το SWAN

Το SWAN λειτουργεί διαφορετικά. Οταν οι χρήστες επισκέπτονται μία ιστοσελίδα που το χρησιμοποιεί, τους ζητείται η συγκατάθεση για την προβολή διαφημίσεων μέσω του SWAN. Οι προσωπικά στοχοποιημένες διαφημίσεις αποτελούν επιλογή και δεν είναι επιβεβλημένες. Οι επιλογές των χρηστών αποθηκεύονται στο SWAN έτσι ώστε η προσωπική πρόσβασή τους στις συγκεκριμένες ιστοσελίδες να συνεχίζεται απροβλημάτιστα. Οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν τις επιλογές τους για προβολή διαφημίσεων οποιαδήποτε στιγμή κι αν το επιλέξουν σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα, και το σύστημα SWAN θα αλλάξει τα δεδομένα σε όλες τις υπόλοιπες ιστοσελίδες που το χρησιμοποιούν.

Διαβάστε ακόμη 

Docandu: Οι συμφωνίες με Boehringer Ingelheim, ΕΛΙΤΟΥΡ και η είσοδος στον τουρισμό

Smart shipping: Η ναυτιλία στη νέα εποχή

Ισπανία – κορωνοϊός: Ανοιχτά κλαμπ και εστιατόρια με πρόγραμμα πιλοτικού ψηφιακού πάσου

ΠΗΓΗ NEWMONEY

Related Posts