ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυτή είναι η νέα τάση στα ταξίδια στη Βρετανία | Έτος του “BFG” το 2022

Τα ταξίδια για την επανένωση των οικογενειών, μετά από σχεδόν δύο χρόνια, θα χαρακτηρίσουν τη βρετανική βιομηχανία των Ταξιδιών και του Τουρισμού, το 2022, που θα μείνει στην ιστορία της ως έτος “BFG”, δηλαδή “Big Family Get-together” ή ελληνιστί έτος “Μεγάλης Οικογενειακής Συνάντησης”.

Αυτό προέβλεψε ο συνιδρυτής της Black Tomato, Tom Marchant, μιλώντας στο συνέδριο των Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), όπου είπε ότι το 55% των κρατήσεων της εταιρίας προέρχεται από οικογένειες.

“Οι οικογένειες συγκεντρώνονται για θεαματικές διακοπές, σε όλο τον κόσμο, καθώς επανασυνδέονται. Υπάρχει πραγματική συναισθηματική ανάγκη να βρεθούμε μαζί, καθώς είμαστε χώρια εδώ και 18 μήνες”, είπε στην υβριδική εκδήλωση, ο Marchant.

Για να προσαρμοστεί σε αυτή την τάση, η Black Tomato έχει αναπτύξει διακοπές, με βάση την κλασική παιδική λογοτεχνία και “εκδρομές πεδίου”, που προσφέρονται εκπαιδευτικές εμπειρίες, οι οποίες μπορούν να ενσωματωθούν στις οικογενειακές αποδράσεις.

Άλλες τάσεις στον τομέα των ταξιδιών, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι τα ταξίδια με φίλους και η επιθυμία να γνωρίσουμε μεγαλουπόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Παρίσι, καθώς βγαίνουν από το “κουκούλι” της πανδημίας.

Με τον Marchant, ότι οι παραθεριστές λαχταρούν την επανασύνδεση, στα ταξίδια τους στο εξωτερικό, συμφώνησε ο διευθύνων σύμβουλος της G Adventures στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, Brian Young. “Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για νεότερους ταξιδιώτες, που έχουν περιοριστεί στο δωμάτιό τους για σπουδές ή εργασία, κατά τη διάρκεια του lockdown. Έτσι οι ομαδικές εκδρομές μπορούν να προσφέρουν μεγάλη αξία και μια ευκαιρία να βγουν από την πεπατημένη”, είπε στη διάσκεψη. Προσθέτοντας: “Αυτή είναι μια τεράστια ευκαιρία για όσους θέλουν να αξιοποιήσουν την ταξιδιωτική αγορά των νέων”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι νεότεροι ταξιδιώτες, στην ηλικιακή ομάδα 18-34, εμφανίζονται πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν, αλλά επειδή είναι από τους τελευταίους που εμβολιάστηκαν, σε ποσοστό 70% δεν έχουν κλείσει ταξίδι ακόμη.

Από την πλευρά της η Karen Sequeira, διευθύντρια μάρκετινγκ για το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, το Ισραήλ, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, στη γραμμή κρουαζιέρας NCL, είπε ότι έχει δει πελάτες να κάνουν κράτηση για πιο εξωτικά και μεγαλύτερα δρομολόγια, προκειμένου να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο. Σύμφωνα με την ίδια, επιλέγουν περισσότερη χλιδή και τέρψη, καθώς έχουν τη στάση “μας αξίζει”, επομένως παρατηρείται μεγαλύτερη ζήτηση, ειδικά από οικογένειες.

Ο Cat Jordan, διευθυντής επικοινωνίας του Travelzoo, δήλωσε ότι η αγορά άνω των 50 ετών επιθυμεί να δει συγκεκριμένους προορισμούς και θέλει διαβεβαίωση σχετικά με τα πρωτόκολλα, τα έντυπα και τους παράγοντες υγιεινής έναντι του Covid-19, που πληρούνται.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts