ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βολές των υπαλλήλων του ΕΟΤ κατά της Marketing Greece

Με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Υπαλλήλων του ΕΟΤ, βάλει κατά της Marketing Greeceκαι δηλώνει την αντίθεσή του στην “αναγκαστική” όπως γράφει συνεργασία μαζί της, καθώς όπως υπογραμμίζεται στο κείμενο, “…ο ΕΟΤ δεν χρειάζεται  έναν     αναγκαστικό «γάμο» με  μια   ιδιωτική  εταιρεία που δεν διαθέτει ούτε την εμπειρία του, ούτε τις περγαμηνές του!”.

Ωστόσο διευκρινίζεται ότι “… ποτέ  δεν  είμαστε  αντίθετοι   σε  συνεργασίες   με  ιδιωτικούς   και  δημόσιους   φορείς   για  την  υλοποίηση   προγραμμάτων   τουριστικής   προβολής   και  προώθησης  αυτών, αλλά  πάντα  με  διαφανείς   διαδικασίες   και  διαγωνισμούς   όπως  ορίζει  το ελληνικό και ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο”, ενώ σημειώνει ιδιαίτερα ότι “…η   περσινή   προκλητική    Πράξη   Νομοθετικού   Περιεχομένου   με  την   ουσιαστική   αντικατάσταση του  ρόλου  του   Οργανισμού  από  μια  ιδιωτική εταιρεία  την  ‘’ MARKETING GREECE ‘’  με  την  απ’  ευθείας   ανάθεση  και  σύναψη   συμβάσεων   για  την  διαφήμιση   της   χώρας,  η οποία  έφερε  μεγάλη   σύγχυση  αναστάτωση  και  παραιτήσεις  στον  Οργανισμό    με  το  πρόσχημα  της   πανδημίας,  δεν έφερε  τα  αναμενόμενα  αποτελέσματα στην  διεθνή Τουριστική   Αγορά,  κάθε  άλλο μάλιστα”.

Παράλληλα τοποθετείται και στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού που βρίσκεται υπό επεξεργασία για τους DMO’s.

Η ανακοίνωση

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Υπαλλήλων ΕΟΤ,έχει ως ακολούθως:

“Παρακολουθώντας  τα  τεκταινόμενα  στον ελληνικό Τουρισμό και σε αυτήν την δύσκολη τουριστική περίοδο, διαπιστώσαμε  ότι   στο   πλαίσιο   της  29ης   Γενικής  Συνέλευσης   του   ΣΕΤΕ   στο  Ζάππειο στις  23.6.2021,  παρουσία  του   Πρωθυπουργού  της   χώρας,  υπήρξε  απαίτηση  από τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ για  άλλη  μια  φορά,  της  συστηματικής  συνεργασίας    μεταξύ   της  ιδιωτικής   εταιρείας    “MARKETING   GREECE‘’    και  του   ΕΟΤ !

Μάλιστα   απαίτηση του  κου  Γ. Ρέτσου  ήταν  η   θωράκιση  και  θεσμοθέτηση  αυτής  της  συνεργασίας  στο επόμενο  διάστημα  από τον  Πρωθυπουργό  της  χώρας, που έσπευσε να συμφωνήσει χωρίς καμία δεύτερη σκέψη.

Θα   θέλαμε  να  κάνουμε   γνωστό  σε  όλους   και  να  τονίσουμε   ότι   αυτό   το  ‘’μοντέλο ‘’ που  ίσως   κάποιοι   οραματίζονται  εδώ  και  χρόνια   μας  προκαλεί   θυμό    και  μας  βρίσκει  τελείως  αντίθετους.

Ο  Ελληνικός  Οργανισμός   Τουρισμού  στο  θέμα  της   Διαφήμισης είναι   ο 70χρονος δημόσιος φορέας Προβολής, Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων,   που  τόσο  στο  εσωτερικό  όσο  και  στο  εξωτερικό  έχει  μεγαλουργήσει κάνοντας γνωστή την χώρα διεθνώς. Η  τεχνογνωσία  και  εμπειρία  του  προσωπικού  του  Οργανισμού  έχει  πάρει  τα  εύσημα από  εμπειρογνώμονες και  τουριστικούς επιχειρηματίες αλλά και σύσσωμη την πολιτική ηγεσία όλων των παρατάξεων.

Αυτό δείχνει  ξεκάθαρα ότι ο ΕΟΤ δεν χρειάζεται  έναν     αναγκαστικό «γάμο» με  μια   ιδιωτική  εταιρεία που δεν διαθέτει ούτε την εμπειρία του, ούτε τις περγαμηνές του!

Εννοείται   ότι  ποτέ  δεν  είμαστε  αντίθετοι   σε  συνεργασίες   με  ιδιωτικούς   και  δημόσιους   φορείς   για  την  υλοποίηση   προγραμμάτων   τουριστικής   προβολής   και  προώθησης  αυτών, αλλά  πάντα  με  διαφανείς   διαδικασίες   και  διαγωνισμούς   όπως  ορίζει  το ελληνικό και ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο.

Άλλωστε   η   περσινή   προκλητική    Πράξη   Νομοθετικού   Περιεχομένου   με  την   ουσιαστική   αντικατάσταση του  ρόλου  του   Οργανισμού  από  μια  ιδιωτική εταιρεία  την  ‘’MARKETING GREECE‘’  με  την  απ’  ευθείας   ανάθεση  και  σύναψη   συμβάσεων   για  την  διαφήμιση   της   χώρας,  η οποία  έφερε  μεγάλη   σύγχυση  αναστάτωση  και  παραιτήσεις  στον  Οργανισμό    με  το  πρόσχημα  της   πανδημίας,  δεν έφερε  τα  αναμενόμενα  αποτελέσματα στην  διεθνή Τουριστική   Αγορά,  κάθε  άλλο μάλιστα.

Θεωρούμε   αυτονόητη   την   αντίδραση   σε  αυτήν    την  εξαγγελία  όχι μόνο   των   υπαλλήλων  του  Οργανισμού, αλλά  και της   Διοίκησης  του   Οργανισμού   (  Πρόεδρο-  Γενικό  Γραμματέα )  καθώς και  των Μελών του Διοικητικού   Συμβουλίου   και  τους   καλούμε   να  προασπίσουν  τα  συμφέροντα  και   το  κύρος  του  Οργανισμού, στον οποίο οφείλεται ουσιαστικά το ισχυρό brand της χώρας, σε όλον τον κόσμο.

Όσο για το νομοσχέδιο του Υπουργείου  Τουρισμού  που ήταν πρόσφατα σε διαβούλευση και ετοιμάζεται να κατατεθεί προς ψήφιση αφορώντας  μεταξύ άλλων και την Δημιουργία των DMO, θα θέλαμε να σημειώσουμε τα εξής :

Διαπιστώνουμε   την   ίδρυση  και  σύσταση DMO   σε   οποιοδήποτε   μέρος   της  χώρας,  νέες  αμειβόμενες ομάδες  εργασίας και δομές, ίδρυση  ανωνύμων  εταιρειών,  που  αφενός  μπορεί  να  δημιουργήσουν     σύγχυση στους εμπλεκόμενους   φορείς  και  στους  πολίτες και αφετέρου όλο  αυτό  το  νέο  εγχείρημα    δεν  είμαστε   σίγουροι   ότι  γίνεται   με σχετικές  επιστημονικές  μελέτες   για την μακροπρόθεσμη Στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού.

Είναι γνωστό άλλωστε  ότι ο μόνος εθνικός φορέας με  την  εμπειρία  που  απαιτείται   είναι ο ΕΟΤ, που θα  μπορούσε   σε  αυτό  το  νομοσχέδιο  να  παίξει    τον  ρόλο  του  συντονιστή   των νέων DMOs!

Άλλωστε   τα   τελευταία  χρόνια  οι  υπάρχουσες   δομές  της  Χώρας  που   ασχολούνται   με  τον  Τουρισμό   εκτός  του   Υπουργείου  και  του  ΕΟΤ ,  δηλαδή οι   Δήμοι- Περιφέρειες   καθώς  και  οι   Αναπτυξιακές  Εταιρείες  αυτών, έχουν  πιστεύουμε  την  εμπειρία  και  την  γνώση    να  διαμορφώσουν  την  προβολή  θεματικών  προϊόντων ,  στην  βάση  των  συγκριτικών  πλεονεκτημάτων   του   κάθε  προορισμού.

Καταλήγοντας   στην  πορεία  θα  φανεί   αν   αυτό   το  νέο  νομοσχέδιο   θα  δώσει  το  κάτι  παραπάνω   στον  τουρισμό   μας,   η   θα  δημιουργήσει    ανησυχία  και   πολυπλοκότητα   στους κατά  τόπους   τουριστικούς  προορισμούς.

Ως Σύλλογος εργαζομένων θα παρακολουθούμε όλα τα παραπάνω θέματα  που    βάζουν σε αμφισβήτηση τον ρόλο  του  Οργανισμού  και   αν οι  σκέψεις   προσπαθήσουν  να    γίνουν   πράξεις   θα κινητοποιήσουμε όλες τις δυνάμεις μας για να τις  αποτρέψουμε  στο   σύνολό  τους”.

ksd PRIMAGEL ΕΟΤ
adv

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts