ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γαλαντόμοι οι Γερμανοί ταξιδιώτες το φετινό καλοκαίρι | Υψηλότερες δαπάνες σε σχέση με το 2019

Οι Γερμανοί ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για διακοπές φέτος, επιλέγοντας πιο πολυτελείς προτάσεις, και δίνοντας προτεραιότητα σε προσφορές με καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

Η κορυφαία προτεραιότητα για τους παραθεριστές είναι η σχέση ποιότητας-τιμής, σύμφωνα με αντιπροσωπευτική έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο σε 3.000 ενήλικες, για λογαριασμό του Ιδρύματος BAT. Περισσότεροι από τους μισούς (54%) ανέφεραν αυτό ως τον βασικό παράγοντα κατά την κράτηση διακοπών. Ένα ελκυστικό τοπίο ήταν επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας (51%) μαζί με το καλό φαγητό (43%).

Αντίθετα, δεν παρατηρήθηκε τάσης προς πιο φιλικά προς το περιβάλλον ταξίδια. Μόνο ένας στους δέκα δήλωσε ότι αυτό είναι σημαντικό κατά την κράτηση. Ενώ, για περίπου το 25% η δυνατότητα οδήγησης στον προορισμό είναι σημαντικός παράγοντας.

Οι κρατήσεις ξεπερνούν τα επίπεδα του 2019

Μια πιο λεπτομερή εικόνα των τρεχουσών τάσεων στις κρατήσεις έδωσε η DER Touristik στο “Dertour Travel Barometer Summer 2022”, με βάση τα στοιχεία πωλήσεων για τα πέντε κύρια εμπορικά σήματα των tour operators, που βρίσκονται υπό την “ομπρέλα” της: Dertour, Jahn Reisen, ITS, Meiers Weltreisen και Travelix. Τα στοιχεία καλύπτουν τις καλοκαιρινές διακοπές σε παραθαλάσσιους προορισμούς, τα ταξίδια πόλης και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, το διάστημα μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου 2022, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.

Ο Ingo Burmester, διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik για την Κεντρική Ευρώπη, κατέστησε σαφές το μέγεθος της φετινής “μετα-πανδημικής” επιστροφής. “Οι εισερχόμενες κρατήσεις τους τελευταίους μήνες ήταν πολύ πάνω από το επίπεδο πριν από την πανδημία”, δήλωσε. “Και ο κύκλος εργασιών για τους δικούς μας tour operators, το καλοκαίρι του 2022, είναι μεγαλύτερος από ό,τι το καλοκαίρι του 2019”, σημείωσε, χωρίς να δώσει ακριβή στοιχεία.

Αυξημένες δαπάνες

Μια σαφής τάση το φετινό καλοκαίρι είναι οι υψηλότερες δαπάνες, σύμφωνα με το βαρόμετρο της DER Touristik. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι το γεγονός ότι περισσότεροι από τους μισούς (51%), ξοδεύουν περισσότερα  χρήματα για τη διαμονή τους σε ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών με περισσότερους από τους μισούς να επιλέγουν καταλύματα τεσσάρων αστέρων, ενώ το 20% ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Αντίστοιχα, το ποσοστό των πελατών που κλείνουν καταλύματα τριών αστέρων έχει μειωθεί στο 28% από 40% πριν από τέσσερα χρόνια.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts