ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γιάννης Μασούτης: Οι νέες επενδύσεις στο online κανάλι της Δ. Μασούτης

Μετά τη συμφωνία για τη ΣΥΝΚΑ, που τη βοήθησε να επεκταθεί στην Κρήτη, αλλά και σε πολλά νησιά, η «Δ. Μασούτης» κάνει ένα αποφασιστικό βήμα στην επέκταση του Online αποτυπώματός της με τη λειτουργία του πρώτου της Dark Store.

Το κατάστημα, το οποίο πλέον θα εξυπηρετεί κεντρικά τις διαδικτυακές παραγγελίες, που ως σήμερα γινόταν μέσα απ’ τα φυσικά καταστήματα, βρίσκεται στη Μεταμόρφωση Αττικής και αναμένεται να δώσει μια σημαντική υποστήριξη και ώθηση στην ανάπτυξη του eshop.masoutis.gr.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της αλυσίδας υπό τον κ. Γιάννη Μασούτη, στόχος του έργου είναι η διεύρυνση του πελατολογίου, η βέλτιστη εξυπηρέτηση, οι καλύτερες υπηρεσίες, ταχύτεροι χρόνοι διαλογής και παράδοσης, εξάλειψη τυχόν ελλείψεων λόγω δυνατότητας προβολής του αποθέματος και εξυπηρέτηση μεγαλύτερου αριθμού πελατών.

Το κατάστημα βρίσκεται στην οδό Σπάρτης 32 & Πάροδος Αττικής οδού, εκτείνεται σε 1.700τμ με ακτίνα κάλυψης την Κεντρική και Βόρεια Αττική. Απασχολεί 65 άτομα προσωπικό με προοπτικές συνεχούς ανάπτυξης και καθημερινής αύξησης της δυναμικής. Διαθέτει κωδικολόγιο 18.000 προϊόντων σε πλήρη γκάμα των κατηγοριών της Μασούτης, το οποίο αναπτύσσεται σε κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις της εποχής, όπως η διεθνής κουζίνα, η υγιεινή διατροφή και τα βιολογικά προϊόντα.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην κατηγορία των φρέσκων προϊόντων, καθώς διαθέτει τμήμα μαναβικής, τμήμα αλλαντικών – τυροκομικών, κοπής και κρεοπωλείου, με τοπικούς ζυγούς για την πρόωρη εκτέλεση των παραγγελιών, ώστε να εξυπηρετούνται στον ίδιο χρόνο περισσότερες παραγγελίες.

Για τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και αύξηση της παραγωγικότητας και εφαρμόζοντας τις πιο καινοτόμες τεχνολογικές υπηρεσίες, το νέο dark store διαθέτει νέες λειτουργικότητες, όπως συγκεκριμένη και εξειδικευμένη ροή στην περισυλλογή της παραγγελίας (picking), αυτόματη δρομολόγηση των παραγγελιών, με σκοπό τη βέλτιστη παράδοση και αυτοματοποιημένη ενημέρωση με ηλεκτρονικό τρόπο του πελάτη για όλα τα στάδια εκτέλεσης της παραγγελίας του.

Το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο για τη Δ. Μασούτης Α.Ε και μία στρατηγική επιλογή που έκανε η διοίκηση πριν την πανδημία. Εξ ου και το σχέδιο επενδύσεων που «τρέχει» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της αλυσίδας, το οποίο στοχεύει στην αύξηση του μεριδίου από το e-commerce, σε μια αγορά που είναι άκρως ανταγωνιστική.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο τζίρος του eshop της Μασούτης αντιστοιχεί επί του παρόντος στο 2% του συνολικού τζίρου της αλυσίδας, ο οποίος το 2021 έκλεισε κοντά στα επίπεδα του 2020, όταν οι πωλήσεις είχαν φθάσει τα 882,46 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί πως σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που έχουν διαδικτυακά καταστήματα, η «Δ. Μασούτης» επιχειρεί παράλληλα να δημιουργήσει μέσα απ’ το eshop.masoutis.gr ένα ολοκληρωμένο marketplace. Ήδη σε αυτό «συνεργάτες» της αλυσίδας διαθέτουν τα δικά τους προϊόντα. Μεταξύ αυτών το eshop του ομίλου Quest, you.gr, η Βιοκαρπέτ, το Cook Shop, η Μαρμαρίδης Έπιπλα κ.ά.

Διαβάστε ακόμη

Wall Street: Μικτά πρόσημα για τους δείκτες μετά το ράλι της Τετάρτης

Ιταλία: Εγκρίθηκαν τα μέτρα στήριξης ύψους €17 δισ. που πρότεινε ο Μάριο Ντράγκι

Lufthansa: Συμφωνία με τη Ver.di για αυξήσεις στις αποδοχές του προσωπικού εδάφους

ΠΗΓΗ NEWMONEY

Related Posts