ΕΡΕΥΝΑ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες επιλογές των Βρετανών για καλοκαιρινές διακοπές | Σημείο αναφοράς η Ευρώπη | Μεγίστη προτεραιότητα τα ταξίδια, το 80% θα ταξιδέψει φέτος
Ακόμη μεγαλύτερη αξία στα ταξίδια στο εξωτερικό από ό,τι στο παρελθόν δίνουν οι καταναλωτές στο Ην. Βασίλειο, παρά την κρίση του κόστους ζωής, με την Ευρώπη να αποτελεί κορυφαία επιλογή και την Ελλάδα να περιλαμβάνεται στους τρεις πιο δημοφιλείς προορισμούς, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της easyJet.
Περισσότεροι από τους μισούς από τους 2.000 ανθρώπους που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θα “προφυλάσσουν” πάντα τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Ενώ, αυτό το Καλοκαίρι θα κάνει διακοπές η πλειοψηφία των Βρετανών (80%).
Η Ευρώπη αποτελεί σημείο αναφοράς για τους Βρετανούς παραθεριστές με τα δύο τρίτα (74%) να σχεδιάζουν να κατευθυνθούν στη γηραιά ήπειρο, με την Ισπανία (23%), την Ελλάδα (9%) και τη Γαλλία (5%) να είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί.
Η πλειονότητα των συμμετεχόντων στην έρευνα (87%) σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα ή περίπου τα ίδια χρήματα για διακοπές φέτος, σε σχέση με το 2022, παρά το αυξημένο κόστος ζωής, ενώ πολλοί δίνουν μεγάλη αξία στο να κάνουν ένα διάλειμμα (42%) και πιστεύουν ότι το να δημιουργήσουν αναμνήσεις είναι πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο (37%).
Περισσότεροι από τους μισούς (56%) δηλώνουν ότι η πανδημία έχει αλλάξει τις απόψεις τους για τα ταξίδια, ενώ πάνω από το ένα τρίτο (35%) δηλώνει ότι δίνει πλέον μεγαλύτερη αξία στην απόλαυση της ζωής. Σχεδόν ένας στους τρεις (30%) δηλώνει ότι συνήθιζε να θεωρεί τα ταξίδια δεδομένα, αλλά μετά τους περιορισμούς της πανδημίας πλέον θέλει να τα αξιοποιήσει στο έπακρο.
Περίπου το ένα τέταρτο (23%) δηλώνει ότι ταξιδεύει περισσότερο απ’ ό,τι πριν από την πανδημία, ενώ οι μισοί (48%) υποστηρίζουν ότι πλέον εκτιμούν περισσότερο την εμπειρία, σε σχέση με τα αντικείμενα.
Επίσης, σχεδόν οι μισοί (46%) λένε ότι χρειάζονται περισσότερα διαλείμματα από την καθημερινότητα και ένας παρόμοιος αριθμός (39%) θέλει να αναπληρώσει τα χρόνια που δεν μπορούσε να ταξιδέψει.
Το 47% έκανε οικονομίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τώρα χρησιμοποιεί αυτά τα χρήματα για να τα ξοδέψει σε ταξίδια.
Περιορισμός σε δευτερεύουσες δαπάνες για τη διασφάλιση των διακοπών
Εν τω μεταξύ, τέσσερις στους πέντε (82%) περιορίζουν τις δαπάνες για φαγητό σε πακέτο (45%), δείπνο και ποτό (42%), καθώς και για ρούχα και αξεσουάρ (30%) για να διασφαλίσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Αν είχαν τη δυνατότητα επιλογής, θα προτιμούσαν να ξοδέψουν τα χρήματά τους στις καλοκαιρινές τους διακοπές (66%) σε σχέση με την ανακαίνιση σπιτιού (49%), την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου (39%) ή ενός γραφείου στο σπίτι (16%).
Περισσότεροι από τα δύο τρίτα των Βρετανών παραθεριστών εμφανίζονται πιο προσεκτικοί όσον αφορά τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό τους εφέτος (65%), κλείνοντας πιο φιλικά προς τον προϋπολογισμό ξενοδοχεία και θέρετρα (27%). Ενώ, σχεδόν οι μισοί (45%) είναι πιο πιθανό να κλείσουν πτήσεις με αερομεταφορέα χαμηλού κόστους από ό,τι πριν από την πανδημία.
Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, Johan Lundgren, δήλωσε: “Οι καλοκαιρινές διακοπές ήταν πάντα το αποκορύφωμα της χρονιάς για πολλούς, δίνοντας στους ανθρώπους και τις οικογένειες την ευκαιρία να ξεφύγουν, να περάσουν χρόνο μαζί, να χαλαρώσουν και να δημιουργήσουν αναμνήσεις ζωής. Η πανδημία ανέδειξε και πάλι τη μεγάλη αξία των ταξιδιών, καθώς αποτελούν την πρώτη προτεραιότητα για τις διακριτικές δαπάνες των νοικοκυριών”.
Και αντί το κόστος ζωής, όπως είπε, να μειώνει τη ζήτηση, αντίθετα φαίνεται ότι τα ταξίδια είναι πιο σημαντικά από ποτέ, με περισσότερους ταξιδιώτες να επιλέγουν αεροπορικές εταιρίες όπως η easyJet, που υπόσχονται την καλύτερη δυνατή αξία.
The post ΕΡΕΥΝΑ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες επιλογές των Βρετανών για καλοκαιρινές διακοπές | Σημείο αναφοράς η Ευρώπη | Μεγίστη προτεραιότητα τα ταξίδια, το 80% θα ταξιδέψει φέτος appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr