ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Ιταλία, Ρωσία και Γαλλία, οι προορισμοί που ο Τουρισμός ανακάμπτει ταχύτερα παγκοσμίως

Παρά τα προβλήματα και την μείωση στον Τουρισμό που έφερε ο Covid-19, υπάρχουν πολλά υποσχόμενα σημάδια ανάκαμψης παγκοσμίως στις καταναλωτικές δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των τομέων που έχουν πληγεί σοβαρά όπως τα ταξίδια, σύμφωνα με το Mastercard Recovery Insights.

Σύμφωνα με την έρευνα αυτή της Mastercard, που επικεντρώνεται στις επιπτώσεις της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένων των αναδυόμενων τάσεων στις ταξιδιωτικές δαπάνες, η Ιταλία, η Ρωσία και η Γαλλία, “προηγούνται”, όσον αφορά στην ανάκτηση των δαπανών ταξιδιού και ψυχαγωγίας, μεταξύ των 20 πιο ανεπτυγμένων χωρών παγκοσμίως. 

Η εκτίμηση αυτή περιλαμβάνει όλο το εύρος του Τουρισμού, όπως αεροπορικές εταιρείες και καταλύματα, καθώς και δραστηριότητες όπως η εστίαση. Παρά το γεγονός ότι ήταν το επίκεντρο της πανδημίας στις αρχές του έτους, η σημαντική κουλτούρα εστιατορίων της Ιταλίας και η εκτεταμένη εγχώρια τουριστική βιομηχανία, την βοήθησαν να ανακάμψει γρηγορότερα από άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Βραζιλίας και της Ινδίας.

Καθώς η ευρύτερη παγκόσμια οικονομία αρχίζει να δείχνει σημάδια βελτίωσης, έχουν προκύψει ορισμένες τάσεις που αντικατοπτρίζουν τη συνολική καταναλωτική δαπάνη – ιδίως τη μετάβαση σε μια μικρότερη “ακτίνα δράσης”, καθώς οι καταναλωτές ταξιδεύουν και περνούν χρόνο, πιο κοντά στο σπίτι τους.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι άνθρωποι λατρεύουν να ταξιδεύουν. Αυτό που βλέπουμε, ωστόσο, είναι ότι ο τρόπος που ταξιδεύουν έχει προσαρμοστεί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Δαπάνες φυσικού αερίου, δαπάνες εστιατορίων, δαπάνες ενοικίασης ποδηλάτων όλα βελτιώνονται, δείχνοντας ότι η ανάκαμψη συμβαίνει, αλλά επικεντρώνεται στα τοπικά ταξίδια και στις τοπικές δαπάνες. Με άλλα λόγια για όσους από εμάς ζούμε στις ΗΠΑ, το υπέροχο αμερικανικό οδικό ταξίδι επέστρεψε με νέο τρόπο», λέει ο Steve Sadove, ανώτερος σύμβουλος της Mastercard και πρώην CEO της Saks.

Συνολικά οι βασικές τάσεις που επισημάνθηκαν στο Mastercard Recovery Insights: Travel Check-In, σύμφωνα με την ανάλυση, περιλαμβάνουν: 

  • Ο “Τοπικισμός’ απογειώνεται: Το 2ο τρίμηνο του 2020, το μερίδιο της ενοικίασης αυτοκινήτων στις συνολικές δαπάνες μεταφοράς σχεδόν διπλασιάστηκε από 9% το 2019 σε 17% καθώς οι καταναλωτές έδωσαν προτεραιότητα στα τοπικά μέσα μεταφοράς. Στην Ελβετία και τη Γερμανία, για παράδειγμα, τα αεροπορικά ταξίδια αποτελούσαν περίπου τα τρία τέταρτα των ταξιδιών που πραγματοποίησαν την εβδομάδα που έληξε στις 7 Αυγούστου. Αυτή η τάση να ταξιδεύεις πιο κοντά στο σπίτι έχει επίσης οδηγήσει την πορεία των ενοικιάσεων λύσεων μικροκινητικότητας (π.χ. σκούτερ , ποδήλατα) σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, όπου ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019 στα τέλη Ιουλίου. 
  • Το Boutique is Chic: Η ανάλυσή μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν όλο και περισσότερο να μείνουν σε μικρές μονάδες. Πρόσφατα, το παγκόσμιο ποσοστό ανάκαμψης των μικρών ανεξάρτητων ξενοδοχείων ξεπέρασε την ανάκαμψη των μεγάλων ξενοδοχείων κατά περισσότερο από 50%.

  • Τα καταναλωτικά ταξίδια οδηγούν την ανάκαμψη: Μια ανάλυση των καταναλωτικών καρτών σε σύγκριση με τις επαγγελματικές κάρτες δείχνει ότι οι δαπάνες για αεροπορικά ταξίδια και ενοικιάσεις αυτοκινήτων επιστρέφουν πριν από τα εμπορικά ταξίδια.

Ολόκληρη η έρευνα της MASTERCARD, ΕΔΩ.

ksd
adv

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts