ΕΡΕΥΝΑ: Οι Βρετανοί προγραμματίζουν τουλάχιστον δύο ταξίδια διακοπών το 2023
Η πλειονότητα των Βρετανών καταναλωτών σχεδιάζει να κάνει τουλάχιστον δύο ταξίδια διακοπών εφέτος, παρά τις οικονομικές πιέσεις, σύμφωνα με νέα έρευνα της Advantage Travel Partnership.
Όπως ανέδειξε η έρευνα, οι καταναλωτές στο Ην. Βασίλειο δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για διακοπές έναντι του φαγητού σε πακέτο, του φαγητού έξω και της συναναστροφής με φίλους.
Η Τενερίφη, η Μαγιόρκα, το Αλικάντε, το Λανζαρότε και η Αττάλεια ήταν οι πέντε πιο δημοφιλείς προορισμοί που επιλέχθηκαν από τους 2.000 ενήλικες στο Ην. Βασίλειο που συμμετείχαν στην έρευνα.
Ο ήλιος και η παραλία ήταν το πιο δημοφιλές είδος διακοπών με σχεδόν τους μισούς από τους ερωτηθέντες να δηλώνουν ότι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν κράτηση σε κάποιον ηλιόλουστο, παραθαλάσσιο προορισμό αυτό το καλοκαίρι. Οι διακοπές στην πόλη ήταν επίσης πολύ δημοφιλείς, με έναν στους πέντε να δηλώνει ότι θα κλείσει ένα ταξίδι περιπέτειας φέτος.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης νέες τάσεις διακοπών μεταξύ των νεότερων δημογραφικών ομάδων, με τους ερωτηθέντες ηλικίας 18-34 ετών να δίνουν προτεραιότητα στην περιπέτεια, την ευεξία και τις οργανωμένες εκδρομές με συνοδεία, σε σχέση με τα ταξίδια σε ηλιόλουστους και παραθαλάσσιους προορισμούς.
Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, η διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage, Julia Lo Bue-Said, δήλωσε: “Είναι ενδιαφέρον να δούμε από την έρευνά μας ότι οι καταναλωτές επιθυμούν να κάνουν τουλάχιστον δύο ταξίδια διακοπών φέτος, παρά το οικονομικό κλίμα. Αυτό δείχνει ότι οι διακοπές είναι πραγματικά μια ανάγκη -κάτι που οι άνθρωποι αισθάνονται ότι το αξίζουν και επιλέγουν να κάνουν περικοπές σε άλλους τομείς για να εξασφαλίσουν ότι θα μπορέσουν να ταξιδέψουν”.
Επίσης, τα στοιχεία δείχνουν της Advantage δείχνουν ότι οι Βρετανοί επιθυμούν να πάνε διακοπές, να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και να είναι πιο τολμηροί με τις επιλογές τους. Όπως είπε η κα. Bue-Said, τα μέλη των ταξιδιωτικών πρακτόρων της Advantage διαπιστώνουν ισχυρές κρατήσεις για το φετινό καλοκαίρι και όχι μόνο, γεγονός που αποτελεί θετικό σημάδι ότι ο κλάδος έχει ανακάμψει.
Σε ξεχωριστή έρευνα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ανέφεραν αύξηση των νέων πελατών, καθώς οι Βρετανοί ταξιδιώτες αναζητούν βοήθεια στην κατάρτιση και τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Το 96% των μελών της Advantage ανέφεραν αύξηση των πελατών, με το 52% να είναι ηλικίας 45-54 ετών και το 20% ηλικίας 35-44 ετών.
The post ΕΡΕΥΝΑ: Οι Βρετανοί προγραμματίζουν τουλάχιστον δύο ταξίδια διακοπών το 2023 appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr