ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Tripadvisor και Phocuswright αποκαλύπτουν τις νέες τάσεις και πως θα έρθει η ανάκαμψη | Το 65% θέλει να ταξιδέψει

Μια νέα έρευνα της Tripadvisor και της Phocuswright αποκαλύπτει τις τελευταίες ταξιδιωτικές τάσεις και τους κορυφαίους προορισμούς που ανακάμπτουν, παρέχοντας μοναδικές πληροφορίες για την πορεία προς την ανάκαμψη της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Tripadvisor Η  Tripadvisor ® , η μεγαλύτερη πλατφόρμα ταξιδιών στον κόσμο, και η Phocuswright, ο ηγέτης στην παγκόσμια έρευνα αγοράς ταξιδιών, δημοσίευσε σήμερα από κοινού τα ευρήματα μιας έρευνας σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις στην παγκόσμια ταξιδιωτική ζήτηση και στις συμπεριφορές των ταξιδιωτών και την χαρτογράφηση του δρόμου προς την ανάκαμψη της βιομηχανίας μετά την τρέχουσα πανδημία.

Η έκθεση, με τίτλο « 2020 – Ένα έτος ταξίδια: Χαρτογράφηση της πορείας της ταξιδιωτικής βιομηχανίας προς την ανάκαμψη », αναλύει τα δεδομένα από την Tripadvisor, σχετικά με τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο, καθώς και το συναίσθημα των καταναλωτών σε έξι μεγάλες αγορές, παρέχοντας μια μοναδική εικόνα για τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις.

Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη έρευνα ΕΔΩ

phocuswright Τα ευρήματα

Τα βασικά ευρήματα της έκθεσης έχουν ως εξής:

  • Μετά από θετικά σημάδια ανάκαμψης στα εγχώρια ταξίδια αναψυχής κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η ζήτηση για ξενοδοχεία και καταλύματα μειώνεται πλέον σε ορισμένες αγορές καθώς τα ποσοστά μόλυνσης αυξάνονται
    • Η Ευρώπη γνώρισε την ισχυρότερη ανάκαμψη ταξιδιών αναψυχής κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τον αριθμό των ταξιδιωτών που αναζήτησαν εγχώριες ξενοδοχειακές διαμονές να φτάνουν τα επίπεδα ζήτησης του 2019 για μια παρατεταμένη περίοδο στα τέλη Ιουλίου και Αυγούστου. Ωστόσο, η πρόσφατη επανεισαγωγή περιορισμών κλειδώματος σε χώρες όπως η Γαλλία , η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχει μειώσει σημαντικά τη ζήτηση για δωμάτια
    • Στις ΗΠΑ, η εγχώρια ανάκαμψη ξενοδοχείων ήταν πιο αργή αλλά πιο σταθερή από τις μεγάλες αγορές στην Ευρώπη . Μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, οι ιδιώτες που αναζητούν ξενοδοχεία στις ΗΠΑ – πιθανότατα “οδηγούνται” από ταξιδιώτες αναψυχής – ξεπέρασαν εκείνους της ίδιας εβδομάδας το 2019
    • Τα σημάδια ανάκαμψης στην Ασία-Ειρηνικό ήταν λιγότερο εμφανή σε ολόκληρη την περιοχή μεταξύ Ιουνίου και Οκτωβρίου, αν και ορισμένες αγορές – όπως η Σιγκαπούρη – σημείωσαν αύξηση της ζήτησης για διαμονή στο εσωτερικό
  • Η εμπιστοσύνη στο ταξίδι παραμένει εύθραυστη, αλλά με μεγάλες διαφορές ανά αγορά
    • Από τους καταναλωτές που ερωτήθηκαν σε έξι αγορές, η εμπιστοσύνη στο ταξίδι ήταν υψηλότερη μεταξύ των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ (48% δήλωσαν ότι αισθάνονται πιο σίγουροι ότι θα ήταν ασφαλές να ταξιδέψουν τους επόμενους τρεις μήνες σε σύγκριση με τους προηγούμενους τρεις) και χαμηλότερη μεταξύ των ερωτηθέντων στην Ιταλία (μόλις 12% )
  • Οι ταξιδιώτες επανεξετάζουν τον τύπο των ταξιδιών που θέλουν να κάνουν…
    • Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων καταναλωτών (65%) δηλώνουν ότι η ικανότητα αποφυγής πολυσύχναστων χώρων όταν ταξιδεύουν είναι πλέον πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού από ό, τι ήταν πριν από την πανδημία και περισσότεροι από τους μισούς (52%) λένε ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν ένα ταξίδι σε εξωτερικούς χώρους / φύση από ότι πριν από την πανδημία.
    • Μεταξύ Μαΐου και Σεπτεμβρίου, οι υπαίθριες δραστηριότητες, η φύση και τα πάρκα αντιπροσώπευαν το τριάντα τέσσερα τοις εκατό (34%) του συνόλου των προβολών σελίδων στο Tripadvisor, από 25% το 2019.
  • … και ως αποτέλεσμα, η επιλογή προορισμού τους αλλάζει επίσης
    • Κοιτάζοντας από έτος σε έτος τα στοιχεία για την περίοδο Οκτωβρίου σε αναζητήσεις σε χιονοδρομικά κέντρα και παραθαλάσσια θέρετρα, καθώς και άλλους αντίστοιχους προορισμούς, κυριαρχούν στη λίστα το Zermatt στην Ελβετία και το Adler στη Ρωσία
    • Κατά την ίδια περίοδο, προορισμοί όπως το Key West, το Myrtle Beach και το Sedona ανέκαμψαν γρηγορότερα από τους μεγαλύτερους προορισμούς όπως η Νέα Υόρκη και το Λας Βέγκας στις ΗΠΑ, με βάση την ετήσια ζήτηση για εγχώριες αναζητήσεις διαμονής.
  • Παρά τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα των καταναλωτών, η επιθυμία ταξιδιού παραμένει πολύ έντονη
    • Σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) των ερωτηθέντων εξακολουθούν να σκέφτονται πού θέλουν να ταξιδέψουν στη συνέχεια

“Ενώ υπήρξε θετική πρόοδος κατά τη διάρκεια του Καλοκαιριού, η επανεισαγωγή αυστηρότερων περιορισμών στα ταξίδια σε πολλές χώρες έχει σαφώς αντίκτυπο στη ζήτηση βραχυπρόθεσμα”, δήλωσε ο Steve Kaufer, διευθύνων σύμβουλος της Tripadvisor, ” Τα καλά νέα είναι ότι η επιθυμία των καταναλωτών να ταξιδέψουν παραμένει απίστευτα ανθεκτική και ότι η μακροχρόνια ζήτηση αποτελεί θετικό παράγοντα για τον ταξιδιωτικό κλάδο μακροπρόθεσμα, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη τις προόδους που ανακοινώθηκαν την περασμένη εβδομάδα στην ανάπτυξη ενός εμβολίου. ”

phocuswrightΗ βιομηχανία έχει δείξει απίστευτη προσαρμοστικότητα και ανθεκτικότητα σε μια μακρά και δύσκολη χρονιά για ταξίδια”, δήλωσε η Charuta Fadnis , ανώτερος αντιπρόεδρος της στρατηγικής έρευνας και προϊόντων, Phocuswright. “Η έρευνά μας δείχνει με συνέπεια ότι τα ταξίδια παραμένουν βασικό μέρος του τρόπου ζωής των καταναλωτών και οι ταξιδιώτες επιθυμούν να απολαύσουν ξανά την περιπλάνησή τους. Τα εμβόλια και η θεραπευτική αγωγή θα ενισχύσουν την αναδυόμενη ανάκαμψη και η βιομηχανία μπορεί να προσβλέπει σε φωτεινότερες μέρες μπροστά”.

Η Tripadvisor

Η Tripadvisor, η μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα στον κόσμο, βοηθά εκατοντάδες εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε μήνα να κάνουν κάθε ταξίδι το καλύτερο ταξίδι τους. Οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τον ιστότοπο και την εφαρμογή Tripadvisor για να αναζητήσουν περισσότερες από 878 εκατομμύρια κριτικές και απόψεις 8,8 εκατομμυρίων καταλυμάτων, εστιατορίων, εμπειριών, αεροπορικών εταιρειών και κρουαζιέρας. Είτε σχεδιάζετε είτε ταξιδεύετε, οι ταξιδιώτες στρέφονται στο Tripadvisor για να συγκρίνουν τις χαμηλές τιμές σε ξενοδοχεία, πτήσεις και κρουαζιέρες, να κάνουν κράτηση για δημοφιλείς περιηγήσεις και αξιοθέατα, καθώς και τραπέζια κρατήσεων σε υπέροχα εστιατόρια. Το Tripadvisor, ο απόλυτος σύντροφος ταξιδιού, διατίθεται σε 49 αγορές και 28 γλώσσες.

Η Phocuswright Inc. Το

Η Phocuswright είναι εταιρία ερευνών της ταξιδιωτικής βιομηχανίας για το πώς συνδέονται οι ταξιδιώτες, οι προμηθευτές και οι μεσάζοντες. Ανεξάρτητη, αυστηρή και αμερόληπτη, η Phocuswright προάγει τον έξυπνο στρατηγικό σχεδιασμό, την τακτική λήψη αποφάσεων και την οργανωτική αποτελεσματικότητα.

Για να συμπληρώσει την πρωταρχική της έρευνα στη Βόρεια και τη Λατινική Αμερική , την Ευρώπη και την Ασία , η Phocuswright πραγματοποιεί πολλές διασκέψεις υψηλού επιπέδου στις Ηνωμένες Πολιτείες , την Ευρώπη και την Ασία . Οι ηγέτες της βιομηχανίας και οι αναλυτές της εταιρείας ζωντανεύουν αυτή τη νοημοσύνη συζητώντας θέματα, μοιράζοντας ιδέες και καθορίζοντας την συνεχώς εξελισσόμενη πραγματικότητα του ταξιδιωτικού εμπορίου.

Η Phocuswright λειτουργεί επίσης το PhocusWire ( http://www.phocuswire.com ), μια υπηρεσία πολυμέσων που καλύπτει τον κόσμο των ψηφιακών ταξιδιών 365 ημέρες το χρόνο με μια σειρά ειδήσεων, αναλύσεων, σχολίων και απόψεων από όλο τον τομέα του ταξιδιού, του τουρισμού και της φιλοξενίας .

Η εταιρεία εδρεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες με τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και της Ασίας-Ειρηνικού και τοπικούς αναλυτές σε πέντε ηπείρους.

Η Phocuswright είναι θυγατρική της Northstar Travel Group.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts