ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Value for Money διακοπές αναζητούν οι Βρετανοί | Συμβιβάζονται με μικρότερης διάρκειας ταξίδια

Μπορεί να προχωρούν σε ορισμένους συμβιβασμούς, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη σχέση ποιότητας – τιμής, σε καμία, όμως, περίπτωση δεν προτίθενται να θυσιάσουν τις διακοπές τους οι Βρετανοί, οι οποίοι εξακολουθούν να ονειρεύονται και να σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό.

Σχεδόν οι μισοί κάνουν συμβιβασμούς στις μελλοντικές τους διακοπές, ώστε να μπορέσουν ακόμα να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εν μέσω ανησυχιών για το κόστος διαβίωσης, σύμφωνα με δημοσκόπηση του online tour operator Loveholidays, σε δείγμα 2.000 Βρετανών παραθεριστών.

Οι αλλαγές περιλαμβάνουν τις αποδράσεις για μικρότερο χρονικό διάστημα (46%), επιλογή προορισμών μικρών αποστάσεων αντί για μακρινούς (35%), ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) σχεδιάζει να αντικαταστήσει τον τόπο όπου συνήθως κάνει διακοπές με πιο προσιτούς προορισμούς.

Δύο στους πέντε (40%) δηλώνουν ότι θα επιλέξουν να μην κάνουν all-inclusive διακοπές, ενώ ένας στους έξι (17%) σκοπεύει να επιδοθεί σε λιγότερες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των διακοπών του προκειμένου να ξοδέψει λιγότερα χρήματα.

Στο στάδιο της κράτησης, το ένα τρίτο (33%) θα επιδιώξει τώρα να κάνει περισσότερη έρευνα για να πετύχει μια πιο οικονομική προσφορά και το 21% θα επιλέξει πτήσεις αργά τη νύχτα, για να διατηρήσει το κόστος του ταξιδιωτικού πακέτου σε χαμηλές τιμές.

Ωστόσο, παρά τους περιορισμένους προϋπολογισμούς, το 59% είναι αποφασισμένο να είναι περιπετειώδες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, ενώ το 28% δεν πρόκειται να συμβιβαστεί με την εμπειρία των νέων πολιτισμών.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι ο μέσος καταναλωτής εξακολουθεί να σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό τουλάχιστον δύο φορές τους επόμενους 12 μήνες, με τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών να σχεδιάζουν τα περισσότερα ταξίδια στο εξωτερικό, τρία στον αριθμό.

Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι είναι αντιμέτωποι με την προοπτική να έχουν κατά μέσο όρο 300 λίρες λιγότερο διαθέσιμο εισόδημα για να ξοδέψουν σε διακοπές το επόμενο έτος.

Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Loveholidays, Al Murray, είπε: “Η αύξηση του κόστους διαβίωσης είναι κατανοητό ότι έχει προσδώσει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής όταν πρόκειται για διακοπές. Αλλά ενώ είμαστε άνετοι να κάνουμε συμβιβασμούς, εξακολουθούμε να είμαστε ένα έθνος που αγαπά τα ταξίδια στο εξωτερικό, με πολλούς να κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να αποφύγουν να απαρνηθούν τις διακοπές”.

Αυτές οι αλλαγές περιλαμβάνουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται κράτηση ή τι ακριβώς κράτηση, μέχρι τον τρόπο με τον οποίο δαπανώνται ο χρόνος και τα χρήματα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών.

The post ΕΡΕΥΝΑ: Value for Money διακοπές αναζητούν οι Βρετανοί | Συμβιβάζονται με μικρότερης διάρκειας ταξίδια appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr