ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ανατολή του ήλιου στην Αθήνα μαγεύει το κινεζικό κοινό | Πρωτοχρονιάτικη ψηφιακή δράση του ΕΟΤ για προβολή της Ελλάδας στην Κίνα

Με δυναμικό τρόπο ξεκίνησε ο ΕΟΤ την ψηφιακή προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές και το 2021, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών του για την αποτελεσματική προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω πρωτότυπων ψηφιακών δράσεων, με την Αθήνα να προβάλλεται στην αγορά της Κίνας.

http://gnto.gov.gr/sites/default/files/field/image/%CF%86%CF%89%CF%84%CF%8C%201_109.jpg

Την 1η Ιανουαρίου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε χωρίς οικονομική επιβάρυνση στην πρωτοχρονιάτικη καμπάνια «Sunrise 2021» του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Wechat του ομίλου Tencent.

Το κινεζικό Wechat είναι το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ασία με περισσότερους από 1,2 δις ενεργούς χρήστες.

Κεντρική δράση της καμπάνιας ήταν η προβολή 24ωρου live streaming με την ανατολή του ηλίου σε επιλεγμένους προορισμούς ανά την υφήλιο.

Η Ελλάδα συμμετείχε με προβολή 15λεπτου βίντεο από την ανατολή του ηλίου στην Αθήνα, έπειτα από συντονισμό της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και με τη συνδρομή των influencers δίδυμων αδερφών Ερωτόκριτου, γνωστών ως «Greek Twins», που ανέλαβαν τη μετάδοση με πλάνα από τον Υμηττό και την Ακρόπολη.

Η καμπάνια και τα live streaming βίντεο προβλήθηκαν από την πλατφόρμα Channels του Wechat, ενώ το ελληνικό live streaming είχε περισσότερα από 2 εκατομμύρια views.

http://gnto.gov.gr/sites/default/files/field/image/%CF%86%CF%89%CF%84%CF%8C%202_99.jpg

Η καμπάνια «Sunrise 2021», η οποία ήταν η μεγαλύτερη που διοργάνωσε το Wechat τον τελευταίο χρόνο, πραγματοποιήθηκε με αφορμή τον εορτασμό των 10 χρόνων λειτουργίας του και με σκοπό να στείλει μήνυμα αισιοδοξίας για το νέο έτος στο κινέζικο κοινό.

Εκτός από την Ελλάδα, στην καμπάνια συμμετείχαν επίσης η Γαλλία, η Αίγυπτος, το Μεξικό, το Περού, η Μάλτα, η Αγγλία, η Αργεντινή, η Ισλανδία, η Κένυα και η Σαουδική Αραβία.

Υπενθυμίζεται ότι η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στη διαδικτυακή καμπάνια «Weibo National Week», που διοργανώθηκε από τις 7 έως τις 11 Δεκεμβρίου από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo. Συνολικά, το hashtag της καμπάνιας είχε περισσότερα από 210 εκατομμύρια views και 211.000 reposts.
ksd Αθήνα
adv

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts