ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Μεσόγειος “πρωταθλήτρια” στη ζήτηση στη γερμανική αγορά | Στην τριάδα με τις υψηλότερες πωλήσεις η Ελλάδα

Συνεχίστηκε και τον Ιούνιο η ισχυρή ταξιδιωτική ζήτηση στη γερμανική αγορά, με τις πωλήσεις, τόσο των παραδοσιακών, ταξιδιωτικών γραφείων, όσο και των διαδικτυακών tour operators (OTAs) να υπερβαίνουν κατά 14% τον αντίστοιχο, περσινό μήνα, και να βρίσκονται πολύ σημαντικά πάνω από το επίπεδο κρατήσεων του 2019 (+54%). Η Μεσόγειος εξακολουθεί να αποτελεί τον Νο 1 τουριστικό προορισμό για τους Γερμανούς, με την Ελλάδα να βρίσκεται στις πρώτες χώρες με τις υψηλότερες πωλήσεις ταξιδιών διακοπών το φετινό καλοκαίρι.

Η υψηλή ζήτηση του Ιουνίου βελτιώνει το συνολικό ισοζύγιο της φετινής, θερινής περιόδου σε ένα μονοψήφιο ποσοστό της τάξης του -7%, έναντι -13% τον Μάιο, αναφέρει η Travel Data + Analytics (TDA). Ωστόσο, η “καμπύλη” κρατήσεων εξομαλύνεται κατά τη διάρκεια του Ιουνίου και προσεγγίζει το επίπεδο πριν από την πανδημία, το 2019.

Τον Ιούνιο του 2022, το 57% των μηνιαίων πωλήσεων των παραδοσιακών, ταξιδιωτικών γραφείων και των OTAs, σχετίζεται με ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν το καλοκαιρινό τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου, με τον Αύγουστο να αποτελεί τον πρώτο μήνα της φετινής, τουριστικής περιόδου που το επίπεδο πωλήσεων ξεπέρασε εκείνο πριν από την πανδημία κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες. Ο Μάιος είχε ολοκληρωθεί στο -10%, ο Ιούνιος στο -8%, ο Ιούλιος βρίσκεται, επί του παρόντος, στο μείον 6%, αλλά υπάρχουν ακόμη οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Στο ίδιο μήκος κύματος, σε υψηλά επίπεδα διαμορφώνονται οι κρατήσεις για τον Οκτώβριο, ο οποίος υπολείπεται μόλις κατά 5%.

Μεσόγειο “ψηφίζουν” οι Γερμανοί το φετινό καλοκαίρι

Οι Γερμανοί παραθεριστές εξακολουθούν να δείχνουν την προτίμησή τους στους μεσογειακούς προορισμούς. Συνδυαστικά, η ανατολική και η δυτική περιοχή ξεπέρασαν τα προ-πανδημικά επίπεδα στις πωλήσεις ταξιδιών για διακοπές (+7%). Μετά την Ελλάδα, την Τουρκία και την Αίγυπτο, οι Βαλεαρίδες Νήσοι επέστρεψαν επίσης σε ανάπτυξη (+3%), με τις Κανάριες Νήσους να ακολουθούν (-1%).

Οι έξι προορισμοί με τις υψηλότερες πωλήσεις -Ισπανία, Τουρκία, Ελλάδα, Αίγυπτος, Ιταλία και Πορτογαλία- αντιπροσωπεύουν σήμερα το 77% των πωλήσεων των ταξιδιωτικών πρακτόρων (εξαιρουμένης της κρουαζιέρας), για το φετινό καλοκαίρι.

Μαζί με τους μακρινούς προορισμούς, όπως η Δομινικανή Δημοκρατία, οι Μαλδίβες και ο Μαυρίκιος, που παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση, η αύξηση μερικών μεσογειακών προορισμών είναι αρκετά μεγάλη ώστε να αντισταθμίσει την πτώση που παρουσιάζουν άλλοι προορισμοί, ορισμένοι από τους οποίους σε υψηλά διψήφια ποσοστά. Το σύνολο των πωλήσεων των ταξιδιωτικών πρακτόρων (εξαιρουμένης της κρουαζιέρας) απέχει μόλις 3% από το επίπεδο των πωλήσεων του 2019, για το σύνολο της φετινής, θερινής περιόδου.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts