ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κρατήσεις σε ξενοδοχεία που ήταν κλειστά ή δεν είχαν δωμάτια… | Booking, Hotels και άλλοι OTA’s

 Αρκετοί διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν κατηγορηθεί για υπεράριθμες κρατήσεις σε καταλύματα και ξενοδοχεία αυτό το καλοκαίρι, αφήνοντας τους πελάτες στο δρόμο…

Η Booking.com, η Hotels.com και άλλοι φέρεται να έχουν κάνει κρατήσεις για ξενοδοχεία χωρίς δωμάτια, ξενοδοχεία που είναι κλειστά – και ακόμη και σε ξενοδοχείο που είχε κλείσει η βρετανική  κυβέρνηση για την καραντίνα διεθνών αφίξεων.

Ένα δημοσίευμα στον Guardian ανέδειξε την περιπέτεια μιας οικογένειας που οδήγησε μέχρι την Κορνουάλη για να διαπιστώσει ότι το ξενοδοχείο της, το οποίο είχε εξασφαλιστεί μέσω της Booking.com έξι μήνες νωρίτερα, δεν είχε κανένα αρχείο κράτησης. Όταν ήρθε σε επαφή με την οικογένεια, η Booking.com τους εξασφάλισε ένα άλλο ξενοδοχείο, στο Uxbridge στο δυτικό Λονδίνο.

Η Booking.com κατηγόρησε το ξενοδοχείο για το πρόβλημα, αλλά ο ΟΤΑ αργότερα επέστρεψε τα έξοδα της οικογένειας και κατέβαλε αποζημίωση 700 λιρών.

Ο OTA δήλωσε στο Travel Gossip που αναδεικνύει το θέμα: « Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να εξασφαλίσουμε στους πελάτες μας ομαλές και ευχάριστες ταξιδιωτικές εμπειρίες, κάτι που δυστυχώς δεν συνέβη σε αυτήν την περίπτωση. Επικοινωνήσαμε με αυτόν τον πελάτη για να προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων καθώς και μια κίνηση καλής θέλησης. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπου ένα κατάλυμα δεν μπορεί να φιλοξενήσει έναν επισκέπτη, προσπαθούμε πάντα να το διορθώσουμε αμέσως και θα συνεργαστούμε με αυτόν τον συνεργάτη για να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι μελλοντικοί επισκέπτες θα έχουν μια καλή εμπειρία“.

Ένας άλλος πελάτης της Booking.com, σύμφωνα με το Travel Gossip,  εμφανίστηκε σε ένα ξενοδοχείο στο δυτικό Λονδίνο για να βρει ένα σημείωμα στην πόρτα που έλεγε ότι ήταν κλειστό για συντήρηση. Ο ΟΤΑ επέστρεψε τα έξοδα, σύμφωνα με τον Guardian.

Pελάτες που έχουν κάνει κράτηση μέσω άλλων ΟΤΑ’s αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα αυτό το Καλοκαίρι και λένε ότι τα προβλήματα επιδεινώθηκαν από την αδυναμία τους να επικοινωνήσουν αμέσως με τις εμπλεκόμενες πλατφόρμες κρατήσεων.

Το Travel Gossip έλαβε γνώση αυτό το Σαββατοκύριακο ότι ένα άλλο ξενοδοχείο στο δυτικό Λονδίνο δεν δέχθηκε 40 επισκέπτες που είχαν κάνει κράτηση μέσω OTA επειδή ήταν ήδη γεμάτο. Το ξενοδοχείο τους είπε ότι είχε ενημερώσει την OTA δύο ημέρες νωρίτερα ότι δεν είχε πλέον διαθέσιμα δωμάτια, αλλά αυτός συνέχιζε να κάνει κρατήσεις.

Μια γυναίκα που είχε κάνει κράτηση για δωμάτιο στο Solihull στα West Midlands μέσω της Hotels.com έφτασε και διαπίστωσε ότι είχε μετατραπεί σε ξενοδοχείο καραντίνας. Έλαβε επιστροφή χρημάτων και κουπόνι 80 λιρών και, μετά από πίεση από τον Guardian, η Hotels.com κάλυψε τα επιπλέον 324 λίρες που πλήρωσε για ένα άλλο ξενοδοχείο.

Η Hotels.com είπε στο Travel Gossip: « Λυπούμαστε πραγματικά που ακούσαμε ότι σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης είχε μια κακή εμπειρία μαζί μας. Έχουμε διερευνήσει αυτό το ζήτημα και δυστυχώς το ξενοδοχείο δεν μας ενημέρωσε ότι δεν δέχονταν πλέον κρατήσεις μέχρι την επόμενη ημέρα που ο πελάτης έπρεπε να μείνει. Τούτου λεχθέντος, επιστρέψαμε στον πελάτη τη διαμονή του, εκδώσαμε κουπόνι καλής θέλησης και θα του επιστρέψουμε το επιπλέον κόστος του ξενοδοχείου που πλήρωσε».

ΠΗΓΗ money-tourism.gr