ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΜΑΣΚΑ: Ο μεγάλος θρίαμβος του προέδρου Κυριάκου, το “κράξιμο” της Καθημερινής στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η απίστευτη επίδοση Ζαχαράκη, οι φήμες για Κικίλια και το στραπάτσο Κεφαλογιάννη, το νέο ξενοδοχείο Καράτζη, οι “επιδόσεις” της Brown, οι πλαστικούρες του Four Seasons, το ρεκόρ του Νοτίου Αιγαίου και ο ΣΕΤΕ!

Ο ανεπανάληπτος προσωπικός θρίαμβος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στις εκλογές της Κυριακής, που αποτελεί και την μεγαλύτερη εκλογική νίκη τουλάχιστον από την Μεταπολίτευση και μετά, είναι σίγουρα το θέμα των ημερών. Όλοι όσοι είχαν δει τον πρόεδρο Κυριάκο το τελευταίο διάστημα, διαπίστωναν εύκολα ότι ήταν σε τρομερή φόρμα και είχε απίστευτο κέφι, σημάδια που φανέρωναν την νίκη. Όχι όμως με 20 και μονάδες διαφορά!!!

Όπως έλεγε ο Χάρυ Κλυν στις κασέτες πριν μερικές δεκαετίες, Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ – Απόλλων Καλαμαριάς 0-6!

Στο Λαύριο π.χ. σε συζήτηση που είχε σε στενό κύκλο, εξέφρασε τον “προβληματισμό” του για το γεγονός ότι ο Peanut (ένας είναι ο Peanut, το αδεσποτάκι που έχει πάρει στο Μαξίμου και όλο και κάποιον δαγκώνει) είναι “πασοκόφατσα” και ότι ενόψη του σχηματισμού νέας κυβέρνησης, θα του δείξει τις φωτογραφίες των υποψηφίων υπουργών και όποιον δαγκώνει θα τον αφήνει εκτός…

Ομοίως στην Ερμού, το Σάββατο μία μόλις ημέρα πριν τις εκλογές, έδειξε ξεχωριστό ενδιαφέρον για τα στοιχήματα της σειράς των υποψηφίων στην Α’ Αθήνας, ενώ ανακοινώνοντας ότι θα πήγαινε για μπαλίτσα με τους φίλους του, έστειλε μήνυμα στον προπονητή, ότι αν τον αφήσει στον πάγκο, κινδυνεύει η θέση του!

Ο οποίος πρόεδρος Κυριάκος δεν αφήνει τίποτα στην τύχη του, ασχολούμενος και με την τελευταία λεπτομέρεια, όπως ακριβώς έκανε και στην 4ετή περίοδο διακυβέρνησης της χώρας και γι’ αυτό οι ψηφοφόροι τον επιβράβευσαν. Και αυτό θα συνεχίσει να κάνει και στις επικείμενες νέες εκλογές.

Η Α’ Αθήνας

Τι έγινε όμως στην Α’ Αθήνας;

Οι δύο άσπονδοι φίλοι, Κικίλιας και Κεφαλογιάννη, ενώθηκαν εναντίον του κοινού “εχθρού” Κυριάκου Πιερρακάκη.

Το αποτέλεσμα; Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ – Απόλλων Καλαμαριάς 0-6.

Ο Πιερρακάκης έκανε ρεκόρ δεκαετιών σε σταυρούς, η Όλγα έχασε αρκετές χιλιάδες σταυρούς και ο Κικίλιας, ανέβηκε μεν, όμως βρέθηκε δεύτερος με τεράστια απόσταση από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Μάλιστα, χθες το συνήθως καλά πληροφορημένο Power Game, έγραψε για “Το μεγάλο του Κικίλια στραπάτσο”,  ως ακολούθως: “Αν αναζητήσει κανείς τον μεγάλο (των μεγάλων) ηττημένο, θα τον συναντήσει στο πρόσωπο  του υπουργού Κικίλια, αφού αποτελεί κοινή παραδοχή ότι ο συγκεκριμένος υπέστη δεινή ήττα από τον Κυριάκο Πιερρακάκη στην Α’ Αθήνας. Κι όταν λέω δεινή, το εννοώ και με το παραπάνω, αν λάβουμε υπόψη ότι ο πρωτοεμφανιζόμενος στην πρώτη (εκλογική) περιφέρεια της Αθήνας έριξε στον «παλιό» ένα δεκάρικο (και παραπάνω) σε χιλιάδες σταυρούς. Το αποτέλεσμα έχει προβληματίσει τον Κικίλια, ο οποίος είχε επιδοθεί σε προσωπικό αγώνα εξόντωσης του Πιερρακάκη. Η δράση αυτή του απερχόμενου υπουργού Τουρισμού είχε γίνει αντιληπτή προσωπικώς από τον πρόεδρο Μητσοτάκη, που δεν σας κρύβω ότι είχε ενοχληθεί από τα όσα έλεγε και έκανε ο υπουργός Βασίλης κατά του συνυποψηφίου του. Μάλιστα, κάποιοι υποστηρίζουν ότι ενδεχομένως να είναι τέτοια η ενόχληση του πρωθυπουργού, που να παίξει ρόλο ακόμη και στη μελλοντική υπουργοποίηση του Κικίλια”.

Για όσους δεν το είδαν, η πρώην υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη βρέθηκε στην τρίτη θέση της Α’ Αθήνας, μεταξύ των υποψηφίων της ΝΔ, από 1η που ήταν το 2019, χάνοντας αρκετές χιλιάδες σταυρούς, ενώ στην μεγαλύτερη εκλογική της εκδήλωση, προσήλθε, για πρώτη φορά στα χρονικά, ο Βασίλης Κικίλιας, όπου περίσσεψαν οι αλληλοφιλοφρονήσεις.

Φουρτούνες…

Στην οποία Α’ Αθήνας, εξαιρετική εμφάνιση έκανε και ο Όμηρος Τσάπαλος, από τα πλέον ικανά στελέχη της ΝΔ, ο οποίος μεταξύ άλλων πρωταγωνίστησε στα θέματα του ΕΦΚΑ, αλλά και άλλων στο υπουργείο Εργασίας, έχοντας περάσει και από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η καμπάνια του ΕΟΤ

Στα τουριστικά όμως αξιοπρόσεκτο ήταν και το “κράξιμο” της Καθημερινής στη νέα -μια ακόμη- καμπάνια του ΕΟΤ, για την οποία ο καθηγητής Δημήτρης Μπούχαλης, σχολίασε “εύγλωττα”: “Έχω κλάψει, για πολλές γυναίκες έχω κλάψει”.

Έγραψε η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: “Το ελληνικό καλοκαίρι. Ή αλλιώς, το παρελθόν είναι μια χώρα ξένη. Τα κάνουν όλα διαφορετικά εκεί. Τι άλλο να έλθει στο μυαλό όταν κάποιος παρακολουθεί το τηλεοπτικό σποτ της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ με τίτλο «Greece. A life-changing experience», το οποίο παρουσιάστηκε παρουσία του αρμόδιου υπουργού Βασίλη Κικίλια, εκ των δημοφιλών υποψηφίων της Ν.Δ. στην Α΄ Αθηνών. Ο κ. Κικίλιας έκανε, βέβαια, το υπουργικό καθήκον του, ωστόσο το σποτ παρουσίαζε κάτι που είχε μια εσάνς από τις δεκαετίες του ’60 και του ’70, σε μια «αγνή» ελληνική επαρχία (που δεν υπάρχει), άδειες παραλίες (καλή τύχη σε αυτό), δαντελωτά ακρογιάλια (συνήθως είναι διάστικτα από ομπρέλες), με την απαραίτητη δόση ερασιτεχνικού οριενταλισμού, καθώς πρωταγωνιστεί μια κοκκινομάλλα κοπέλα, που τόσο γοητεύεται από τους μελαχρινούς ντόπιους. Καλό καλοκαίρι. Και του χρόνου. Ευτυχισμένο το 1978″.

Το φαινόμενο Σοφία Ζαχαράκη

Αξιοπρόσεκτη όμως ήταν και η επίδοση της Σοφίας Ζαχαράκη σε μία από τις πιο δύσκολες εκλογοκές περιφέρειες της χώρας, αυτή την Ανατολικής Αττικής, όπου “έσπασε τα κοντέρ”.

Όπως έγραψε χαρακτηριστικά το iefimerida, “Χάρηκε, μαθαίνω, ο πρωθυπουργός για την πρωτιά της Σοφίας Ζαχαράκη στην Ανατολική Αττική, η οποία ξεπέρασε τους 50.000 σταυρούς, αφήνοντας πολύ πίσω της τους δύο υπουργούς Εσωτερικών, Μάκη Βορίδη και Στέλιο Πέτσα. Η ίδια δεν περίμενε αυτό το αποτέλεσμα, κάτι που ομολόγησε μάλιστα και στους συνεργάτες της, ιδιαίτερα συγκινημένη.

©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η χαρά του πρωθυπουργού για τη Σοφία Ζαχαράκη οφείλεται στο ότι νέες γυναίκες πολιτικοί μπαίνουν στη Βουλή, κι αυτό θεωρείται θετικό. Εργατική και χαμηλών τόνων, η πρώην υφυπουργός Τουρισμού αναμένεται να αξιοποιηθεί ξανά στη νέα κυβέρνηση της ΝΔ η οποία θα σχηματιστεί μετά τις προσεχείς εκλογές. Μαθαίνω ότι βρίσκεται ήδη σε μια λίστα για επόμενη κυβερνητική εκπρόσωπος ή υπουργός Τουρισμού, θα κριθεί”.

Να προσθέσω μόνο ότι η αξιοποίησή της στην κυβέρνηση θα πρέπει να θεωρείται εξαιρετικά πιθανή, αν όχι δεδομένη, καθώς ο πρωθυπουργός έχει πει ότι στη νέα κυβέρνηση έτσι κι αλλιώς θα υπάρχουν περισσότερες γυναίκες.

Η Μαρίτα Καράτζη

karatziΠαρά τα σποτ του ΕΟΤ όμως, η χρονιά φαίνεται εξαιρετική. Και μέσα στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ανοίξει τις πύλες του το νέο ξενοδοχείο της Μαρίτας Καράτζη, το Pnoé Breathing Life.  Ένα νέο concept φιλοξενίας θα παρουσιαστεί στο ταξιδιωτικό κοινό την 1η Ιουνίου στην παραλία του Καρτερού στην Κρήτη. Συστήνοντας μια ολιστική εμπειρία πολυτελούς φιλοξενίας και έχοντας την ευεξία στον πυρήνα της φιλοσοφίας του, το Pnoé θα αναδυθεί ως ένας ξεχωριστός προορισμός για αναζωογόνηση, επανασύνδεση με τον εαυτό και τους γύρω μας ή όπως υποδηλώνει και το όνομά του, μία “πνοή ζωής” σε νου, σώμα και πνεύμα.

Και τα σχέδια της Μαρίτας Καράτζη δεν σταματούν εδώ!

Η πορεία της Brown Hotels

Και γι’ αυτό σε μια εξαιρετική χρονιά, όπως προδιαγράφεται, με όλους τους παράγοντες να προεξοφλούν ότι εκτός απροόπτου θα ξεπεράσουμε τα μεγέθη του 2019, εντύπωση προκαλεί η πολιτική της Brown Hotels να διαφημίζει στα ξενοδοχεία της στις δύο διανυκτερεύσεις την τρίτη ΔΩΡΕΑΝ!!! Και μαλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Όπως σχολίαζε γνωστός ξενοδόχος το “αφεντικό τρελάθηκε και τα χαρίζει όλα”… Αν δηλαδή η χρονιά δεν ήταν καλή τι θα έδιναν δηλαδή; Εκτός αν οι κρατήσεις για τα ξενοδοχεία της συγκεκριμένης αλυσίδας, δεν εξελίσσονται όπως το main stream της ελληνικής ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Οι πλαστικούρες του Four Seasons

Το άλλο παράταιρο, λίαν επιεικώς, είναι το θέαμα στο Four Seasons, όπου όποιος πηγαίνει για φαγητό στο Matsuhisa, ένα από τα πλέον εμβληματικά ξενοδοχεία παγκοσμίως, πληρώνοντας εκατοντάδες ευρώ το “κεφάλι”, απολαμβάνει εκτός από την μοναδική θέα της Αττικής Ριβιέρας και του εμβληματικού κόλπου της Βουλιαγμένης, πλαστικά φυτά, λες και δεν είμαστε στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα, αλλά στην Αλάσκα.
Πλαστική βουκαμβίλια και πλαστικός πράσινος φράχτης!

Τέτοιες προχειρότητες είναι ασυγχώρητες για ένα τέτοιο ξενοδοχείο. Και με την ευκαιρία και ένα βαψιματάκι στις μετώπες, που έχουν “σκάσει” δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.

©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ειρήσθω εν παρόδω, δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά Four Seasons ανά την υφήλιο, που να έχουν πλαστικούρες, αντί για φυσικά λουλούδια.

Και το κερασάκι με τον ΣΕΤΕ και την ΠΟΞ

Πολύς θόρυβος γίνεται με τις εκλογές στον ΣΕΤΕ που είναι την ερχόμενη εβδομάδα. Κάποιοι θεωρούν βέβαιη την εκλογή κορυφαίου manager, από κλάδο εκτός των ξενοδοχείων. Κάποιοι άλλοι, μεταξύ των οποίων και κορυφαίοι ξενοδόχοι γκρινιάζουν και δεν τους αρέσει, όχι βέβαια το πρόσωπο, αλλά οι “ιδιότητές” του.

Παράλληλα, αυτή την φορά υπάρχουν αρκετές υποψηφιότητες εκτός γραμμής, κάτι που συνηθιζόταν στον ΣΕΤΕ για να μην πω ότι δεν έχει γίνει σχεδόν ποτέ.

Κρατώ -προς το παρόν- την υποψηφιότητα του Μανώλη Τσακαλάκη, που έχει ήδη κατατεθεί. Α να μην το ξεχάσω, αυτοί που γκρινιάζουν ψάχνουν και το θέμα των εξουσιοδοτήσεων…

tsakalakis
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Επίσης, στα σημαντικά η ξεκάθαρη δήλωση του αποχωρούντος προέδρου του ΣΕΤΕ, ότι δεν προτίθεται να ασχοληθεί σε καμία περίπτωση με τον δημόσιο βίο ή να αναλάβει δημόσια θέση.
Το γράφω γιατί είχαμε βαρεθεί να ακούμε ότι θα γίνει υπουργός. Αυτοί δε που τα έλεγαν αυτά, τώρα λένε ότι θα αναλάβει πολιτική θέση, κοντινό του πρόσωπο.
Για να δούμε…

Last but not least που λένε και στο χωριό μου, κυκλοφορεί εσχάτως ότι μπορεί να επισπευσθούν οι εκλογές στην ΠΟΞ και να γίνουν πριν το Καλοκαίρι.
Εκεί θα έχουμε μεγάλη σύγκρουση…

Ίδωμεν!

Το Νότιο Αιγαίο

Και να κλείσω τιμητικά με το Νότιο Αιγαίο, που η επίδοση της ΝΔ ήταν σαν το mille feuille της Δέσποινας. Πιο τέλειο δεν γίνεται! Ο πιο “τουριστικός περιφερειάρχης” όπως λέει η πιάτσα, Γιώργος Χατζημάρκος, που δεν σταματά να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν το Νότιο Αιγαίο σε παγκόσμιο πρωταγωνιστή του Τουρισμού και ο πρόεδρος των δημάρχων και δήμαρχος  Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης, είχαν σημαντική συμβολή στο εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα.

ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Άλλωστε ήταν η μόνη Περιφέρεια στην Ελλάδα που εμφάνισε αύξηση πληθυσμού στη απογραφή, ενώ άνοιξε και πρώτη την εφετινή τουριστική περίοδο από τον Μάρτιο!!!

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΜΑΣΚΑ

The post ΜΑΣΚΑ: Ο μεγάλος θρίαμβος του προέδρου Κυριάκου, το “κράξιμο” της Καθημερινής στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η απίστευτη επίδοση Ζαχαράκη, οι φήμες για Κικίλια και το στραπάτσο Κεφαλογιάννη, το νέο ξενοδοχείο Καράτζη, οι “επιδόσεις” της Brown, οι πλαστικούρες του Four Seasons, το ρεκόρ του Νοτίου Αιγαίου και ο ΣΕΤΕ! appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts