ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με την είσοδο και της Public Media Markt φουντώνει η μάχη της Black Friday

Στις 18.00 ενεργοποιήθηκε η καμπάνια «μαυρίζοντας» το site της Media Markt – Είχε προηγηθεί σήμερα η ΠΛΑΙΣΙΟ και από χθες το βράδυ η Κωτσόβολος – Τεράστια η ζήτηση – Ήδη εξαντλήθηκαν τα πρώτα προϊόντα – Γιατί φέτος ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ η περίοδος των προσφορών

Με την ενεργοποίηση και της καμπάνιας με τις προσφορές της Public Media Markt πλέον η «μάχη» για την Black Friday έχει φουντώσει για τα καλά με όλους τους μεγάλους παίκτες να αναζητούν ένα μεγαλύτερο μερίδιο απ’ την πίτα μίας αγοράς που συνήθως από σήμερα ως και τα Χριστούγεννα παράγει πάνω από 400 εκατ. ευρώ τζίρο!

Στις 18.00 ακριβώς η ιστοσελίδα της Media Markt «μαύρισε» μπαίνοντας στο κλίμα των ημερών και προβάλλοντας τις μεγάλες προσφορές της ενώ πιο διακριτική είναι η αντίστοιχη της Public. Παρ’ όλα αυτά η δεύτερη «κρύβει» σημαντική δύναμη «πυρός» καθώς μέσω του marketplace της προωθεί παράλληλα και 2.500.000 προϊόντα από 2.000 συνεργαζόμενα καταστήματα!

Είχε προηγηθεί σήμερα στις 12.00 η έναρξη της καμπάνιας της ΠΛΑΣΙΟ αλλά και χθες το βράδυ η αντίστοιχη της Κωτσόβολος με το σύνολο των αλυσίδων να βιάζονται περισσότερο από ποτέ φέτος να ανοίξουν τη «χρυσή περίοδο» των πωλήσεων τους.

Τεράστια ζήτηση

Η κίνηση που υπάρχει στις ιστοσελίδες των καταστημάτων είναι τεράστια ενώ κάποια απ’ τα προϊόντα με μεγάλη έκπτωση, κυρίως tablet και smartphones, έχουν ήδη εξαντληθεί!

Όπως εξάλλου έγραφε απ’ το πρωί το newmoney, νωρίτερα από ποτέ ξεκίνησαν φέτος την περίοδο προσφορών που συνδέεται με την Black Friday οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Με αυτό τον τρόπο ξεκινά πλέον η «μητέρα των μαχών» σε μία αγορά που από σήμερα ως και τα Χριστούγεννα φιλοδοξεί να κάνει ταμείο πάνω από 400 εκατ. ευρώ, πραγματοποιώντας περίπου το 20% του ετήσιου τζίρου της, παρά τις δυσχέρειες που προκαλεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λόγω της έξαρσης της πανδημίας.

Αν και τα τελευταία δύο χρόνια ο νεοσύστατος θεσμός και στη χώρα μας εκκινούσε την Κυριακή που προηγούνταν της τελευταίας Παρασκευής του Νοεμβρίου (Black Friday), φέτος οι αλυσίδες δεν είχαν κρύψει τις προθέσεις τους να επεκτείνουν ακόμα περισσότερο την περίοδο των προσφορών. Και τούτο με απώτερο στόχο την ενίσχυση των ταμειακών τους ροών και τη στήριξη των οικονομικών τους μεγεθών σε μία εποχή δύσκολη λόγω του lockdown όπου η μάχη για τα μερίδια της αγοράς φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει. Και η αποφασιστικότητα όλων είναι τέτοια που η κίνηση του ενός πάντα πυροδοτεί και τις αντιδράσεις των άλλων, όπως εξάλλου φάνηκε και στην επίσπευση αυτής της περιόδου προσφορών.

Σε κάθε περίπτωση για τους «μεγάλους παίκτες» της αγοράς αυτή θα είναι μία μάχη με εξαιρετική μεγάλη σημασία που, πέραν του οικονομικού σκέλους, θα κρίνει και την αξιοπιστία τους. Και τούτο καθώς το σύνολο των παραγγελιών πρέπει να διεκπεραιωθεί μέσω του e-shop και των τηλεφωνικών παραγγελιών σε μία εποχή που συνήθως τετραπλασιάζεται ο όγκος των πωλήσεων. Το μεγαλύτερο τεστ όμως θα είναι το αποκαλούμενο “last mile”, οι παραδόσεις των προϊόντων. Και τούτο καθώς όλο το σύστημα διανομής αναμένεται να δεχθεί τρομερή πίεση με αυξημένες τις πιθανότητες να υπάρξει επανάληψη φαινομένων που είδαμε στο πρώτο lockdown όταν σχεδόν κατέρρευσε το κομμάτι των ταχυμεταφορών.

ΠΗΓΗ NEWMONEY

Related Posts