
Νέο brand πολυτελών ξενοδοχείων από την TUI! | Και το όνομα αυτού The Mora | Στόχος η αύξηση του χαρτοφυλακίου στα 600 ξενοδοχεία
“Σάρκα και οστά” παίρνει το νέο εμπορικό σήμα πολυτελών ξενοδοχείων της TUI, που ακούει στο όνομα “The Mora”, τα σχέδια για το οποίο είχε ανακοινώσει ο διευθύνων σύμβουλος της TUI, Sebastian Ebel, πριν από μερικούς μήνες.
Η νέα επωνυμία προέρχεται από τη λατινική λέξη για το “διάλειμμα” και θα κάνει το “ντεμπούτο” της με τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου στη Ζανζιβάρη, το The Mora Zanzibar, το οποίο θα λειτουργήσει την άνοιξη του 2024. Πρόκειται για ένα πεντάστερο θέρετρο, δυναμικότητας 250 δωματίων, το οποίο άνοιξε ως Emerald Zanzibar στα τέλη του 2022, ενώ αποκτήθηκε πρόσφατα από το TUI Hotel Fund και θα τοποθετηθεί πλέον στην αγορά ως The Mora.
Το νέο brand θα προσφέρει χαλαρή, σύγχρονη πολυτέλεια με εξατομικευμένες και ευέλικτες υπηρεσίες.

Για παράδειγμα, όπως εξηγεί ο Peter Krueger, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της TUI AG και υπεύθυνος για τη στρατηγική του ομίλου και τις συγχωνεύσεις και εξαγορές, καθώς και για τον τομέα ανάπτυξης Holiday Experiences, ο οποίος περιλαμβάνει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, δεν θα υπάρχουν καθορισμένες ώρες γεύματος. Αν ο πελάτης θέλει να πάρει πρωινό στις 2.00 μ.μ., αυτό θα είναι εφικτό. Επιπλέον, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν όχι μόνο την ώρα για ένα μασάζ, αλλά και την τοποθεσία στον χώρο του ξενοδοχείου. Ενώ και η φροντίδα των παιδιών θα είναι επίσης πιο εξατομικευμένη από ό,τι πριν.
Η νέα επωνυμία της TUI απευθύνεται σε ένα αυξανόμενο τμήμα πελατών υψηλού εισοδήματος, που επενδύει σε εμπειρίες και όχι σε πολυτελή αγαθά, σύμφωνα με την ταξιδιωτική εταιρία.
Ο όμιλος TUI βλέπει περαιτέρω δυνατότητες στον κλάδο των ξενοδοχείων διακοπών και σχεδιάζει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο για τους πελάτες του από 424 ξενοδοχεία σε 600 ξενοδοχεία μεσοπρόθεσμα.
Κατά το οικονομικό έτος 2023, 41 νέα ξενοδοχεία προστέθηκαν στον στον αναπτυξιακό σχεδιασμό της TUI, τα οποία θα υλοποιηθούν μέσω ενός συνδυασμού επενδυτικών συμπράξεων, συμφωνιών διαχείρισης και δικαιόχρησης.
Στο μέλλον, η TUI θα επικεντρωθεί σε ένα χαρτοφυλάκιο 12 ξενοδοχειακών εμπορικών σημάτων, το μάρκετινγκ των οποίων θα υποστηρίζεται από μια παγκόσμια πλατφόρμα διανομής, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους επέκτασής της.
Το χαρτοφυλάκιο της TUI σήμερα περιλαμβάνει παγκόσμιες ξενοδοχειακές μάρκες, όπως οι RIU, Robinson, TUI Blue και TUI Magic Life, καθώς και περιφερειακές μάρκες, όπως οι Atlantica, Grupotel, Iberotel και Akra.
The post Νέο brand πολυτελών ξενοδοχείων από την TUI! | Και το όνομα αυτού The Mora | Στόχος η αύξηση του χαρτοφυλακίου στα 600 ξενοδοχεία appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr