ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι μακροχρόνιες διαμονές δίνουν ώθηση στην Airbnb | Ρεκόρ κερδών στο δεύτερο 3μηνο

Ξεπέρασε τα 103 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου 2022 η Airbnb, σε ένα τρίμηνο ρεκόρ για την εταιρία.

Οι μακροχρόνιες διαμονές 28 ή περισσότερων ημερών ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία ανά διάρκεια ταξιδιού, με αύξηση σχεδόν 25% σε ετήσια βάση και σχεδόν 90%, σε σχέση με την ίδια περίοδο του προ-πανδημικού έτους 2019.

Η αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε το πιο κερδοφόρο δεύτερο τρίμηνο στην ιστορίας της, με τα καθαρά κέρδη να αυξάνονται στα 379 εκατ. δολάρια, βελτιωμένα κατά σχεδόν 700 εκατ. δολάρια, σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2019. Αυτό επιτεύχθηκε καθώς τα έσοδα το τρίμηνο έως τον Ιούνιο αυξήθηκαν κατά 58% σε ετήσια βάση, στα 2,1 δισ. δολάρια.

Τα καθαρά έσοδα των 379 εκατ. δολαρίων, βελτιώθηκαν κατά 676 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019, κυρίως λόγω της αύξησης των εσόδων και της πειθαρχίας των εξόδων. Το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το καθαρό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 18%, από 5% το δεύτερο τρίμηνο του 2021, αλλά υπολείπεται έναντι του 25% το 2019. Επίσης, η εταιρία δημιούργησε 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια καθαρού εισοδήματος τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Η Airbnb αναμένει ότι θα επιτύχει υψηλό εποχών σε έσοδα και κέρδη κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, που ολοκληρώνεται τον Σεπτέμβριο, το οποίο περιλαμβάνει την υψηλή καλοκαιρινή περίοδο, μετά την αύξηση των καταχωρήσεων κατά 23% για την κάλυψη της αυξημένης πελατειακής ζήτησης.

Σημαντικά αυξημένες σε ποσοστό 50% το φετινό δεύτερο τρίμηνο εμφανίζονται οι ενεργές καταχωρίσεις για μη αστικούς προορισμούς, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019, λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης.

Σε δηλώσεις του ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Brian Chesky, δήλωσε: “Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 αποδεικνύει ότι έχουμε επιτύχει ανάπτυξη και κερδοφορία σε κλίμακα. Κατά το τελευταίο έτος, δημιουργήσαμε 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε ελεύθερες ταμειακές ροές και τα έσοδά μας το β’ τρίμηνο είναι αυξημένα κατά περισσότερο από 70% από το β’ τρίμηνο του 2019. Η δύναμή μας αυτό το τρίμηνο είναι αποτέλεσμα της ικανότητάς μας να παραμένουμε συγκεντρωμένοι και πειθαρχημένοι, ενώ συνεχίζουμε να καινοτομούμε”.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts