ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ολική επαναφορά για τον γαλλικό Τουρισμό | Στα επίπεδα του 2019 η τουριστική δραστηριότητα στη Γαλλία

Παρά τον πόλεμο στην Ουκρανία και την παρατηρούμενη αύξηση των τιμών, η ανάκαμψη του διεθνούς τουρισμού, η οποία  πλησιάζει τα επίπεδα του 2019, επιβεβαιώνεται. Η ανάκαμψη αυτή αφορά και τη Γαλλία και ιδίως το Παρίσι, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Atout France.

Οι διεθνείς τουριστικές εισπράξεις ανήλθαν σε 4 δισ. ευρώ τον Μάρτιο του 2022, μόλις 4% κάτω από το προπανδημικό επίπεδο. Οι εισπράξεις από Ευρωπαίους ταξιδιώτες (Βέλγους, Ελβετούς, Ολλανδούς) και ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ βρίσκονται επίσης στο επίπεδο πριν από την πανδημική κρίση ή ακόμη και σε υψηλότερο, ενώ οι ροές από την Κίνα και την Ιαπωνία εξακολουθούν να είναι πολύ χαμηλές.

Ο όγκος των διανυκτερεύσεων των Γάλλων στη χώρα το πρώτο τρίμηνο φτάνει σχεδόν τα επίπεδα των τριών πρώτων μηνών του 2019 [-4,8%] και καταγράφει άλμα +23,4% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Για την καλοκαιρινή περίοδο, οι ταξιδιωτικές προθέσεις επιβεβαιώνουν την έντονη ανάγκη για διακοπές μεταξύ των εγχώριων και Ευρωπαίων πελατών που προτιμούν τη Γαλλία για τα ταξίδια και τις διακοπές τους.

Η ανάκαμψη του ξενοδοχειακού κλάδου επιταχύνεται, με τη διαφορά στην πληρότητα σε σχέση με το 2019 να μειώνεται και τις μέσες τιμές να αυξάνονται, επιτρέποντας στον δείκτη των Εσόδων ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR) να επιστρέψει στα επίπεδα πριν από την εμφάνιση του κορωνοϊού.

Ειδικότερα, η κατηγορία των πολυτελών ξενοδοχείων καταγράφει σημαντική βελτίωση των επιδόσεών της, επωφελούμενη από την επιστροφή των διεθνών πελατών από την Ευρώπη και την αμερικανική ήπειρο. Οι εγκαταστάσεις στο Παρίσι και στην περιοχή Προβηγκία-Άλπεις-Κυανή Ακτή ήταν οι μεγαλύτεροι ωφελημένοι.

Ωστόσο, σε αυτό το θετικό “πανόραμα”, η έκθεση της Atout France θίγει αρκετά σημεία τα οποία συνιστούν επαγρύπνηση. Πρώτα απ’ όλα, οι δυσκολίες πρόσληψης εργαζομένων στην τουριστική-ξενοδοχειακή βιομηχανία, θα μπορούσαν να επηρεάσουν την προσφορά αυτό το καλοκαίρι και τις επιδόσεις του κλάδου.

Ο πληθωρισμός και η αγοραστική δύναμη, που βρίσκονται στο επίκεντρο των ανησυχιών, τόσο των ταξιδιωτών, όσο κι εκείνων που τους εξυπηρετούν, θα μπορούσαν επίσης να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την κινητικότητα και την επιλογή προορισμού.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts