ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο CEO της Levi’s Strauss εξομολογείται: Ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη του

Ο διευθύνων σύμβουλος της διασημότερης εταιρείας τζιν στον κόσμο, αποκάλυψε ότι από τη δεύτερη κιόλας, ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του στην εταιρεία, ήξερε πως ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσει τις επιδόσεις της ήταν να απολύσει περισσότερα από τα μισά στελέχη της.

«Ο ευκολότερος τρόπος να αλλάξεις την κουλτούρα μιας επιχείρησης είναι να αλλάξεις τους ανθρώπους της. Είχα έντεκα άμεσες καταγγελίες και τους πρώτους δεκαοκτώ μήνες, εννέα από αυτές είχαν φύγει», ανέφερε ο Τσαρλς Μπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Levi’s Strauss.

Ωστόσο, ο Μπεργκ μιλώντας στο CNBC, δήλωσε πως μετανιώνει επειδή δεν απέλυσε τους λάθος ανθρώπους γρηγορότερα. «Λυπάμαι πολύ που δεν στηριχθήκαμε σε μερικούς από αυτούς τους σπουδαίους ηγέτες και χάσαμε μερικούς επειδή κρατήθηκα σε κάποιον περισσότερο από όσο θα έπρεπε».

Ο Μπεργκ ανέλαβε τα καθήκοντά του, το 2011 στη χειρότερη δυνατή στιγμή της εταιρείας – όταν οι καταναλωτές δεν αγόραζαν πλέον τζιν Levi’s. «Η μάρκα χάθηκε πραγματικά. Είχαμε μια ολόκληρη γενιά καταναλωτών που δεν μεγάλωσαν φορώντας Levi’s όπως εγώ όταν ήμουν παιδί», εξηγεί. «Η απόδοση της εταιρείας ήταν πραγματικά ασταθής για περισσότερα από 10 χρόνια. Ένα χρόνο τα έσοδα θα ανέβαιναν, αλλά τα κέρδη θα μειωνόταν. Την επόμενη χρονιά, θα βελτιωνονταν τα κέρδη, αλλά τα έσοδα θα μειώνονταν», προσθέτει.

Το 2021, η εταιρεία απέκτησε την επωνυμία ενεργών ενδυμάτων Beyond Yoga, μια κίνηση που ο Μπεργκ πίστευε ότι θα βοηθούσε στην ανάπτυξη της επιχείρησης. Εκείνη την εποχή, είπε ότι στόχος είναι τα γυναικεία ρούχα να αντιπροσωπεύουν το 50% της επιχείρησης της Levi’s.

«Τρελαινόμουν όταν μια γυναίκα έμπαινε στο κατάστημά μας, να αγοράσει παντελόνια από εμάς και μετά έφευγε για να πάει σε ένα άλλο κατάστημα ανώνυμου ανταγωνιστή για να αγοράσει το επάνω μέρος», είπε. Οι πωλήσεις γυναικείων προϊόντων αποτέλεσαν το 35% των καθαρών εσόδων το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Διεύρυνση του αποτυπώματος στην Ασία

Ένας πολλά υποσχόμενος τομέας για την ανάπτυξη της εταιρείας είναι η επέκτασή της στην Ασία. «Ανοίγουμε μεγαλύτερα καταστήματα [και] έχουμε μεγαλύτερο αντίκτυπο στους καταναλωτές», ανέφερε ο Μπεργκ, τονίζοντας πώς οι δαπάνες εκδίκησης μεταξύ των Κινέζων πελατών θα είναι μια «τεράστια ευκαιρία» για τη μάρκα.

Το δεύτερο τρίμηνο, τα έσοδα από την Ασία αυξήθηκαν κατά 18% στα 262 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, η Ασία αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 20% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας και η Κίνα αποτελεί λιγότερο από το 3% των συνολικών εργασιών της εταιρείας.

«Για τους ανταγωνιστές μας το αντίστοιχο ποσοστό αγγίζει το 10% ή περισσότερο. Κοιτάξτε τη Nike, το 40% της κεφαλαιοποίησης της Nike οφείλεται στη Κίνα. Ξέρουμε λοιπόν ότι έχουμε μια ευκαιρία εδώ», καταλήγει ο διευθύνων σύμβουλος.

Διαβάστε ακόμη

Αναζητούνται 2 δισ. από φοροφυγάδες για να χρηματοδοτηθούν πρόσθετες παροχές

Πλειστηριασμοί: Ποια είναι τα 3+1 νέα ηχηρά σφυριά για ξενοδοχεία (pics)

Εκτίναξη εσόδων για την πληροφορική πριν… τρέξει το RRF – Ο «χάρτης» των κερδών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

ΠΗΓΗ NEWMONEY

Related Posts