ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Πέταξαν” οι δαπάνες των Ιρλανδών παραθεριστών στην Ελλάδα | Αυξήθηκαν κατά 100% και πλέον

Στα… ύψη διαμορφώθηκαν οι δαπάνες των Ιρλανδών καταναλωτών στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του Απριλίου, αυξανόμενες κατά περισσότερο από 100 ποσοστιαίες μονάδες, σύμφωνα με την ανάλυση πιστωτικών καρτών της Τράπεζας της Ιρλανδίας.

Σύμφωνα με την αρχή, οι δαπάνες των Ιρλανδών, εκτός από την Ελλάδα, η οποία κατέγραψε τα υψηλότερα επίπεδα δαπανών, αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 100%, στην Τουρκία και την Πορτογαλία.

Ειδικότερα, οι δαπάνες των πελατών της Τράπεζας της Ιρλανδίας στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 162% τον περασμένο μήνα, ενώ οι δαπάνες στην Τουρκία και την Πορτογαλία διπλασιάστηκαν, σε σχέση με τον Μάρτιο.

Οι δαπάνες στην Ισπανία αυξήθηκαν επίσης κατά 45% και κατά 35% στην Ιταλία, ενώ οι δαπάνες στο εσωτερικό αυξήθηκαν επίσης κατά 65% για ταξίδια σε τουριστικά αξιοθέατα και εκθέματα. Επιπλέον, σχεδόν το ένα τέταρτο αυτών των δαπανών καταγράφηκε για κινηματογραφικές εμπειρίες. Ωστόσο, τα συνολικά επίπεδα δαπανών ήταν μειωμένα κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με τον Μάρτιο.

“Οι δαπάνες του Απριλίου παρουσίασαν μια μικτή εικόνα σε όλη την οικονομία, με τα επίπεδα των κοινωνικών δαπανών να μειώνονται, ενώ οι δαπάνες σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες και στα ταξιδιωτικά γραφεία αυξήθηκαν”, δήλωσε η επικεφαλής του τμήματος Πελατειακών Διαδρομών της Τράπεζας της Ιρλανδίας, Jilly Clarkin.

Επιπλέον, το Longford, μία από τις μικρότερες κομητείες της Ιρλανδίας, κατέγραψε τη μόνη αύξηση των δαπανών (0,4%) στην κομητεία Cavan οι δαπάνες μειώθηκαν κατά 4% τον Απρίλιο, έναντι του Μαρτίου, ενώ οι δαπάνες στο Cork και το Δουβλίνο μειώθηκαν κατά 2%.

Οι πρόσφατες διακοπές οδήγησαν σε μεγάλη αύξηση των δαπανών σε εστιατόρια και παμπ, οι οποίες μειώθηκαν και πάλι τον περασμένο μήνα. Ωστόσο, οι δαπάνες για είδη ένδυσης και αθλητικά είδη αυξήθηκαν κατά 9%.

“Ένα σαφές πρότυπο κατά τους τελευταίους τρεις μήνες μας δείχνει ότι το ποσοστό των “αυτοπρόσωπων” δαπανών επί των συνολικών δαπανών συνεχίζει να αυξάνεται (57% τον Φεβρουάριο, 58% τον Μάρτιο, 60% τον Απρίλιο), οδηγώντας σε συνεχείς μειώσεις των διαδικτυακών δαπανών”, δήλωσε η κα. Clarkin.

Επιπλέον, τα στοιχεία της Κεντρικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ιρλανδίας (CSO) αποκάλυψαν ότι συνολικά 787.300 διεθνείς ταξιδιώτες έφτασαν στην Ιρλανδία τον Φεβρουάριο, σημειώνοντας αύξηση 34%, σε σύγκριση με τα στοιχεία του Ιανουαρίου 2022 και του Φεβρουαρίου 2021.

Το 2019, σχεδόν 9,7 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφθηκαν τη χώρα, αποφέροντας περισσότερα από 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια στη βιομηχανία φιλοξενίας, σύμφωνα με έκθεση για τον τουρισμό της Ιρλανδίας.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts