ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πρόκληση παραμένουν τα ταξίδια για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες

Παρόλο που οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, μία σημαντική αγορά για τη διεθνή τουριστική βιομηχανία, με δαπάνες-ρεκόρ 218 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018, αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τα ταξίδια, εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν μια σειρά από προκλήσεις κατά τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της Booking.com σε περισσότερους από 5.500 ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, το 82% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών δηλώνουν ότι είχαν λιγότερο φιλόξενες -ή άβολες- εμπειρίες όταν ταξίδευαν, ενώ το 65% αναφέρει ότι πρέπει να σκεφτεί την ασφάλεια και την ευημερία του.

Ενώ το 28% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι οι αρνητικές εμπειρίες είναι πιο συχνές όταν βρίσκονται σε δημόσιο χώρο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες από την Ινδία (100%), τη Δανία (97%) και το Μεξικό (93%) έχουν συχνότερα αρνητικές εμπειρίες σε δημόσιους χώρους.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 55% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών δηλώνουν ότι έχουν βιώσει διακρίσεις κατά τη διάρκεια ταξιδιού, αναφέροντας ως κυριότερους παράγοντες τις στερεοτυπικές αντιλήψεις (28%) και το να τους κοιτάζουν επίμονα, να τους κοροϊδεύουν ή να τους βρίζουν λεκτικά άλλοι ταξιδιώτες (18%) ή ντόπιοι (17%).

Τέτοιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιλογή τους σχετικά με τον τόπο τον οποίο προγραμματίζουν να επισκεφθούν, με το 60% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι το γεγονός ότι είναι μέρος της κοινότητας επηρεάζει τις αποφάσεις που λαμβάνουν κατά τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό τους.

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες θεωρούν ότι οι προορισμοί που βρίσκονται στη λίστα των προτιμήσεών τους έχουν επηρεαστεί από το γεγονός ότι είναι μέρος της κοινότητας. Εν τω μεταξύ, το 58% πιστεύει ότι το γεγονός ότι είναι μέλος της κοινότητας επηρεάζει το ποιον επιλέγουν να ταξιδέψουν μαζί και το 55% λέει ότι επηρεάζει τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν όταν ταξιδεύουν.

Παρά τα εμπόδια, το 85% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών δηλώνουν ότι η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών τους εμπειριών ήταν φιλόξενες, με τους γκέι και λεσβίες ταξιδιώτες να συμφωνούν περισσότερο (90%).

Έξι στους 10 (63%) ταξιδιώτες λένε ότι το γεγονός ότι ανήκουν στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι ως ταξιδιώτες, ενώ το 84% λέει ότι διαθέτουν την αυτοπεποίθηση να εξερευνήσουν τους προορισμούς που θέλουν να επισκεφθούν. Οι ομοφυλόφιλοι ταξιδιώτες έχουν τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση (87%), ακολουθούμενοι από τους διεμφυλικούς ταξιδιώτες (86%).

Σύμφωνα με την έρευνα της Booking.com, το 60% των LGBTQ+ ταξιδιωτών είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό που τιμά την τοπική LGBTQ+ κοινότητα και την ιστορία του. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ταξίδια που τους επιτρέπουν να μάθουν για κρυφές πτυχές της κοινότητας στον προορισμό που έχουν επιλέξει.

Οι LGBTQ+ ταξιδιώτες επιθυμούν επίσης brands που υποστηρίζουν και αναγνωρίζουν την κοινότητα, με περισσότερους από τους μισούς (55%) να δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν αξιοθέατα ή δραστηριότητες που είναι προσαρμοσμένες στην LGBTQ+ κοινότητα.

Το 55% δηλώνει ότι ερευνά τα καταλύματα, τα brands και τις εμπειρίες πριν από την κράτηση για να κατανοήσει τον ρόλο που διαδραματίζουν στην υποστήριξη της κοινότητας, και αυτή η έρευνα οδηγεί στο ότι η πλειοψηφία (64%) είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση με brands που καταβάλλουν τη σχετική προσπάθεια.

Υπάρχει χώρος για βελτίωση

Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν ακόμη περιθώρια βελτίωσης σε ολόκληρη την ταξιδιωτική βιομηχανία για να γίνει η ταξιδιωτική εμπειρία πιο συμπεριληπτική.

Όταν ρωτήθηκαν τι ελπίζουν να δουν από τις ταξιδιωτικές εταιρίες, το 37% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα ήθελαν πιο εξατομικευμένες προτάσεις για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους, ενώ το 31% των ταξιδιωτών θέλουν να μοιραστούν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το καθεστώς ΛΟΑΤΚΙ+ του προορισμού, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών νόμων, των θρησκευτικών ευαισθησιών, των υποχρεωτικών ενδυμάτων και των στατιστικών στοιχείων για τα εγκλήματα μίσους κατά των ΛΟΑΤΚΙ+.

Το 30% των ταξιδιωτών θέλει επίσης να βλέπει φίλτρα που τους επιτρέπουν να εντοπίζουν τα καταλύματα που προσφέρουν θετική εμπειρία για τους LGBTQ+ ταξιδιώτες, με αυτό να είναι πιο δημοφιλές μεταξύ των ταξιδιωτών από τη Βραζιλία (40%), τη Νέα Ζηλανδία (39%) και το Βιετνάμ (39%).

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts