ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ρόδος: Αυτό είναι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής | Εγκρίθηκε από τους τουριστικούς φορείς

Το ολοκληρωμένο «Πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής της Ρόδου για το 2021», τίτλος που καθιερώνεται πλέον από τον αντιδήμαρχο Τουρισμού Κώστα Ταρασλιά για να περιγράψει και να αποτυπώσει «ανάγλυφα» την φιλοσοφία, τον καινοτόμο σχεδιασμό δράσης,  την πολιτική και στρατηγική του Δήμου Ρόδου στον τομέα του Τουρισμού, παρουσίασε ο ίδιος ο αντιδήμαρχος στους τουριστικούς φορείς και παράγοντες του τόπου, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε, μέσω τηλεδιάσκεψης, όπως οι συνθήκες το επιβάλουν, την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020, προκειμένου να γίνουν κοινωνοί των δράσεων και ενεργειών της δημοτικής αρχής, να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις και κυρίως για να συνδιαμορφώσουν την τουριστική προβολή του νησιού για τα επόμενα χρόνια.

Σύσσωμος ο τουριστικός κόσμος του νησιού της Ρόδου, όπως αυτός εκπροσωπήθηκε από τους φορείς μέλη της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, υπερψήφισε το Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου για το έτος 2021, συγχαίροντας τον Δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Καμπουράκη  και τον  αντιδήμαρχο Κώστα  Ταρασλιά για την ιδέα και  εκπόνηση του συγκεκριμένου προγράμματος, που καταγράφει τις δράσεις για την προβολή του τουριστικού προορισμού Ρόδος, στη νέα ψηφιακή εποχή.

taraslias προβολήςΤα συγχαρητήρια όλων απέσπασε επίσης η άρτια παρουσίαση  της μελέτης και ενδελεχούς έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία marketing “Dingo” και η  επιτυχημένη καμπάνια τουριστικής προβολής της Ρόδου με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes στα κοινωνικά δίκτυα,  η οποία είναι ενεργή από τις 13 Αυγούστου 2020 και θα διαρκέσει μέχρι τέλος Δεκεμβρίου 2020.

Η καμπάνια απέσπασε μέχρι στιγμής περισσότερες από 1.150.000 θεάσεις των video που ανήρτησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της Ρόδου. Παράλληλα, στο πλαίσιο της καμπάνιας διεξήχθη από τις 27 Σεπτεμβρίου 2020 και μέχρι τέλος Οκτωβρίου 2020 προωθητικός διαγωνισμός φωτογραφίας με θέμα τα αξιοθέατα του νησιού στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, που ανέδειξε νικητή τον Frank Sterckx, φίλο της Ρόδου από το Βέλγιο που έχει επισκεφθεί πάνω από 30 φορές το νησί επί σειρά ετών.

Το επιχειρησιακό πρόγραμμα προβολής του Δήμου Ρόδου, αυτή τη φορά αποτελεί ένα εγχείρημα δομημένο, σύγχρονο, με καινοτόμες ενέργειες εναρμονισμένες πλήρως στο ψηφιακό περιβάλλον που διέπει πλέον σήμερα κάθε τουριστικό φορέα και οργανισμό.

Ταυτόχρονα ένα πρόγραμμα επιβεβλημένο, σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη όπου η κρίση της πανδημίας του Covid 19 έχει αφήσει σκληρό αποτύπωμα σε όλους τους τομείς του ανθρώπινου βίου.

Η δημοτική αρχή Ρόδου ως επίσημη υπηρεσία έχει τη βούληση, τις δυνατότητες και την εμπειρία να φέρει εις πέρας μακροπρόθεσμα το συγκεκριμένο σχέδιο, όπως εξάλλου και ο νόμος ορίζει, πέρα και ανεξάρτητα από τις προωθητικές και χρηματοδοτικές ενέργειες  άλλων φορέων, που μπορεί ενδεχομένως να υλοποιήσουν κάποιες εκ των δράσεων οι οποίες αναφέρονται στο πρόγραμμα.

Πρόκειται ουσιαστικά, όπως ανέφερε στους συμμετέχοντες ο αντιδήμαρχος κ. Ταρασλιάς «για τον  κεντρικό σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής  και την ψηφιακή μετάβαση του  ροδιακού τουρισμού με ό,τι  πιο σύγχρονο διαθέτει η διευρυμένη τεχνολογία στο marketing και την προβολή ενός τουριστικού προορισμού, όπου η βιωματική εμπειρία (experiences) των ταξιδιωτών στο νησί, θα αποτελεί έναν από τους βασικούς επικοινωνιακούς στόχους του προγράμματος, ότι δηλαδή η Ρόδος μπορεί να καλύψει μια πληθώρα δραστηριοτήτων και μοναδικών εμπειριών («unique experiences») για κάθε target group».

Ουσιαστικά πρόκειται για τομή στην τουριστική πολιτική που θα εισαγάγει ο Δήμος Ρόδου από το 2021 ανταποκρινόμενος πλήρως στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της νέας εποχής για προβολή και επικοινωνία, προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα λόγω  της παρουσίας  και εξέλιξης της πανδημίας.

Μία νέα τουριστική πολιτική όπου ο τουρισμός δεν είναι ένα στατιστικό μέγεθος ή  μία πηγή εσόδων, αλλά έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, που θεωρεί και αντιμετωπίζει τον κάθε επισκέπτη της Ρόδου ως μοναδικό, που ξεφεύγει από αυτήν του μαζικού τουρισμού και εστιάζει στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος σε συνδυασμό με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως ο περιπατητικός και ο ποδηλατικός τουρισμός όπου η Ρόδος έχει παράδοση, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, στην προβολή κάθε χωριού του νησιού με τη συμμετοχή των κατοίκων και την παρουσίαση τοπικών δράσεων.

Δράσεις τουρισμού που δεν εξαντλούνται μόνον σε εκθέσεις, εκδηλώσεις ή καμπάνιες, αλλά εστιάζουν στους ίδιους τους τουρίστες και στη βιωματική σχέση που αναπτύσσουν με τον τόπο που επισκέπτονται, εν προκειμένω το νησί μας, γράφουν την ιστορία τους από το ταξίδι και τη μοιράζονται με τους φίλους τους, διαδικτυακούς ή μη. Οι επισκέπτες αυτοί αποτελούν διαχρονικά τους πρεσβευτές της Ρόδου. Παράλληλα περιλαμβάνονται δράσεις για τη βελτίωση της εικόνας του νησιού της Ρόδου (π.χ υποδομές) σε συνεργασία με Διευθύνσεις του Δήμου Ρόδου.

Φυσικά για όλες αυτές τις ενέργειες η συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και η συντονισμένη δράση για τον κοινό σκοπό και στόχο είναι βασική προϋπόθεση για τον Δήμο Ρόδου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τις θέσεις της δημοτικής αρχής ενστερνίσθηκαν όλοι οι εκπρόσωποι των φορέων μελών της Επιτροπής Τουρισμού και οι πρόεδροι τους, οι οποίοι  όχι μόνον απέστειλαν στον κ. Ταρασλιά τις προτάσεις τους καθώς επιθυμούν να στηρίξουν την κοινή προσπάθεια, αλλά με την παρουσία και τη συμμετοχή τους στην, μέσω τηλεδιάσκεψης, συνεδρίαση της επιτροπής, όπου ανέπτυξαν τις θέσεις τους, θέλησαν να σηματοδοτήσουν τη μεγάλη σημασία και βαρύτητα που έχει για το νησί ο τουρισμός.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν επίσης τα μέλη της επιτροπής τουρισμού: από την παράταξη “Με δύναμη για τη Ρόδο” ο αντιδήμαρχος Αναστάσιος Σπανός και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος  Πετρίδης Ηλίας, από την παράταξη «Ρόδος Αξιών» ο Παντελής Προυσάλογλου, εκ μέρους  της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος για θέματα Τουρισμού Κωνσταντίνος Χρυσοχοΐδης, ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ Αλέξανδρος Κολιάδης, ο αντιδήμαρχος και πρώην Διευθυντής Α.Σ.Τ.Ε.Ρ Αθανάσιος Στάμος, από τον ΕΟΤ ο Αγαπητός Ξάνθης, από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου ο Σάββας Παγωνάκης, από το ΤΕΕ Δωδεκανήσου η Μαρίζα Χατζηλαζάρου, από την  Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου ο πρόεδρος Εμμανουήλ Μαρκόπουλος, από την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Ρόδου ο πρόεδρος Χρήστος Μιχαλάκης, από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου ο πρόεδρος Γιώργος Ματσίγκος, από το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών Δωδεκανήσου ο Δημήτριος Σαλαχούρης, από τον  Εμπορικό Σύλλογο Ρόδου ο Μάριος Κασάπης, από το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου Βασίλειος Χατζηχριστοδούλου, από το Σωματείο Εστιατόρων Ρόδου Δωδεκανήσου ο πρόεδρος Ιωάννης Κλούβας και οι ξενοδόχοι Αθηναγόρας Κωνσταντινίδης, Ανδριάνα Χατζηλαζάρου και Μαριρένα Γεωργά.

ksd
adv προβολής

Τη συνεδρίαση της Επιτροπής τίμησαν επίσης με την παρουσία τους ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου Αντώνης Γιαννικουρής, ο πρόεδρος  του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου Νίκος Μπόνης,  ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ρόδου Παναγιώτης Εγγλέζος και ο Νίκος Τσούλλος από την Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών.

Όλοι ανεξαιρέτως στις τοποθετήσεις τους αναφέρθηκαν στην επιτυχημένη, για τα δεδομένα και τις συνθήκες που επικρατούσαν λόγω της πανδημίας, τουριστική περίοδο, που ήταν αποτέλεσμα της εξαιρετικής συνεργασίας του Δήμου Ρόδου και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με την αρωγή φυσικά όλων των εμπλεκομένων στον τουρισμό φορέων του νησιού, που υπερέβαλαν εαυτόν και κατάφεραν σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, να έλθει στο νησί ικανοποιητικός αριθμός τουριστών.

Παράλληλα κατέθεσαν τις προτάσεις τους για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το τουριστικό προϊόν του τόπου, έθεσαν υπ΄ όψιν της δημοτικής αρχής τις, σύμφωνα με τις δικές τους εκτιμήσεις, προτεραιότητες για την προβολή του τόπου. Αξίζει να σημειωθεί ότι από πλευράς Δήμου Ρόδου θα καταγραφούν αναλυτικά οι προτάσεις του κάθε φορέα που είτε έχουν κατατεθεί είτε θα κατατεθούν εν ευθέτω χρόνω για το θέμα της προβολής .

Όλοι μαζί Δήμος Ρόδου, ΠΡΟΤΟΥΡ που αποτελεί έναν ευέλικτο επιχειρησιακό φορέα υλοποίησης δράσεων και θεσμικοί φορείς του τουρισμού σε αγαστή συνεργασία θα υλοποιήσουν βήμα προς βήμα όλες τις δράσεις που περιλαμβάνει το «Πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής της Ρόδου για το 2021».

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς δεν παρέλειψε μετά το πέρας της συνεδρίασης να ευχαριστήσει όλους μαζί τους εκπροσώπους φορέων και έναν- έναν ξεχωριστά, που γίνονται αρωγοί στο εγχείρημα του Δήμου Ρόδου για μια νέα στόχευση με κοινές καινοτόμες δράσεις και έναν σκοπό: την τουριστική προβολή αυτού του μοναδικού  τουριστικού προορισμού που φέρει το brand name “Rhodes”, ξακουστού σε όλο τον κόσμο.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts