ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε νέα ύψη οι αφίξεις τουριστών στην Τουρκία | ‘Άγγιξαν” το 2019 | Στο +308,48% τον Μάιο | ΠΙΝΑΚΕΣ

“Εκτινάχθηκε” τον Μάιο κατά 308,48% ο αριθμός των ξένων ταξιδιωτών που επισκέφθηκαν την Τουρκία, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το τουρκικό υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, το οποίο αποκάλυψε ότι περίπου 3.824.555 άτομα επισκέφθηκαν τη χώρα κατά τη διάρκεια του μήνα. Στο 5μηνο 2022 επισκέφθηκαν την Τουρκία 11,3 εκατ. τουρίστες, ενώ στο πρώτο πεντάμηνο του 2019, είχαν αφιχθεί στην Τουρκία 12,75 εκατ. τουρίστες.

Οι πέντε κορυφαίες επαρχίες των οποίων οι συνοριακές πύλες χρησιμοποιήθηκαν συχνότερα από τους ξένους επισκέπτες που αφίχθησαν στην Τουρκία τον Μάιο ήταν η Κωνσταντινούπολη, η Αττάλεια, η Αδριανούπολη, η Μούγλα και το Αρτβίν, αντίστοιχα.

Εν τω μεταξύ, την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου του 2022, ο αριθμός των ξένων που επισκέφθηκαν την Τουρκία αυξήθηκε επίσης κατά 207,1% σε ετήσια βάση.

Ο αριθμός των αλλοδαπών που επισκέφθηκαν την Τουρκία κατά την εν λόγω περίοδο έφτασε τα 11,3 εκατομμύρια.

Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, η Γερμανία κατέλαβε την πρώτη θέση ως αγορά προέλευσης ταξιδιωτών στην Τουρκία, σημειώνοντας αύξηση 367,24%, η Βουλγαρία κατέλαβε τη δεύτερη θέση με αύξηση 334,88% και η Ρωσία κατέλαβε την τρίτη θέση με αύξηση 49,40%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η Γερμανία κατέλαβε επίσης την πρώτη θέση στον αριθμό των τουριστών που επισκέφθηκαν την Τουρκία τον Μάιο, με αύξηση 420,62%, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε το Ηνωμένο Βασίλειο με εντυπωσιακή αύξηση 4657,99% και την τρίτη η Ρωσία με αύξηση 1.777,79%. Επόμενες χώρες ήταν η Βουλγαρία και το Ιράν.

Πως εξελίσσεται ο εγχώριος τουρισμός

Παρά την αύξηση των αφίξεων από το εξωτερικό τον Μάιο, ο εγχώριος τουριστικός τομέας έχει στραφεί τώρα στην αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων για τις αγορές της Ρωσίας και της ΚΑΚ, οι οποίες αποτελούν γενικά την πλειοψηφία των τουριστικών αφίξεων της Τουρκίας, αλλά έχουν συρρικνωθεί λόγω του πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας.

Ως εκ τούτου, ο κλάδος θα επικεντρωθεί στην εγχώρια αγορά για την επερχόμενη περίοδο διακοπών Qurban Bayram, γνωστή και ως Eid al-Adha.

Μιλώντας στην τουρκική οικονομική εφημερίδα Dünya, ο διευθύνων σύμβουλος της Nirvana Hotels, που συνδέεται με τον όμιλο Kilit, Korhan Alşan, δήλωσε ότι οι τουριστικές επιδόσεις της Αττάλειας αυξάνονται μέρα με τη μέρα και η αύξηση του αριθμού των πτήσεων είναι αποτελεσματική σε αυτό.

Σύμφωνα με τον ίδιο, μία από τις σημαντικότερες αγορές που ξεχωρίζουν ως εναλλακτική λύση στη συρρίκνωση της ρωσικής αγοράς και της αγοράς της ΚΑΚ είναι η εγχώρια αγορά.

“Μπορεί ήδη να ειπωθεί ότι η εγχώρια αγορά, η οποία είναι μια πολύ δυναμική αγορά, θα κάνει το μεγαλύτερο ρεκόρ της”, δήλωσε ο κ. Alşan.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Touristica, Burak Tonbul, είπε ότι “όσοι κάνουν έγκαιρες κρατήσεις είναι πολύ τυχεροί, καθώς υπάρχει τουλάχιστον 30% διαφορά μεταξύ της περιόδου των έγκαιρων κρατήσεων και των τιμών του Ιουνίου”.

“Η τουριστική σεζόν ξεκίνησε με ζωηρό ξεκίνημα, τόσο στην εγχώρια, όσο και στην αλλοδαπή αγορά. Η βιομηχανία επικεντρώθηκε στην Ευρώπη και στην εγχώρια αγορά λόγω του πολέμου της Ρωσίας στην Ουκρανία” είπε.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts