Στην Jacobs Media Group η Online Travel Training | “Σανίδα” σωτηρίας η μητρική του Travel Weekly για την πλατφόρμα
Τέλος καλό, όλα καλά για την Online Travel Training (OTT), η οποία περνάει στα χέρια του ομίλου Jacobs Media Group (JMG), μητρικής εταιρίας του βρετανικού ενημερωτικού site Travel Weekly.
Το ποσό της εξαγοράς δεν έχει γνωστοποιηθεί, ωστόσο, η συμφωνία έρχεται αφού η OTT ανακοίνωσε την παύση των δραστηριοτήτων της, την περασμένη εβδομάδα, κι άρχισε να διερευνά διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένης της προσέγγισης ειδικών σε θέματα διάσωσης επιχειρήσεων.
Η εξαγορά θα διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας και των 14 εργαζομένων στην πλατφόρμα, οι οποίοι επί του παρόντος εργάζονται εξ αποστάσεως στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο εξωτερικό.
Η OTT λειτουργούσε ως εκπαιδευτική πλατφόρμα, η οποία παρείχε διαδικτυακά προγράμματα κατάρτισης για ταξιδιωτικούς πράκτορες, εργαζόμενους σε αεροπορικές εταιρίες, εταιρίες κρουαζιέρας, ξενοδοχεία, κ.ο.κ., καθώς, επίσης, εικονικές εκδηλώσεις, διαδικτυακά σεμινάρια, κ.ά. για το προσωπικό στον ευρύ τουριστικό και ταξιδιωτικό κλάδο.
Οι δηλώσεις
Χαιρετίζοντας τη συμφωνία ο πρόεδρος της JMG, Clive Jacobs, δήλωσε: “Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που καταφέραμε να καταλήξουμε σε συμφωνία για την εξαγορά της OTT και να φέρουμε έτσι ένα πολύ αγαπημένο εμπορικό σήμα του ταξιδιωτικού εμπορίου στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της JMG. Από την εξαγορά του Travel Weekly, το 2009, έχουμε αναπτύξει μια σειρά από ταξιδιωτικές μάρκες στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, συμπεριλαμβανομένων των Aspire και ATAS, και ο συνδυασμός αυτών και της OTT θα αποτελέσει μια απίστευτα συναρπαστική πρόταση. Οι συνέργειες μεταξύ των εμπορικών σημάτων μας στο Ηνωμένο Βασίλειο και της OTT είναι εμφανείς, αλλά έχουμε επίσης μια παγκόσμια ευκαιρία μέσω του Connecting Travel στη Μέση Ανατολή και την Ασία, καθώς και με την κοινότητά μας για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στα πολυτελή ταξίδια, την Connections. Επιπλέον, έχουμε μια πραγματική ευκαιρία να αξιοποιήσουμε την επιμόρφωση στον τομέα της φιλοξενίας μέσω της βρετανικής μας έκδοσης για τη φιλοξενία, The Caterer”.
Ως επιχείρηση, πρόσθεσε ο κ. Jacobs, έχουμε αποκτήσει απίστευτη δυναμική από τότε που αναδυθήκαμε από την πανδημία, οδηγώντας σε ανάπτυξη ρεκόρ τα χρόνια που ακολούθησαν.
“Η δυνατότητα να φέρουμε μια τόσο καταξιωμένη επιχείρηση στον τομέα της κατάρτισης στην οικογένεια των εμπορικών σημάτων μας θα συμβάλει στην ενίσχυση αυτής της δυναμικής και ανυπομονώ να καλωσορίσω τους εργαζόμενους της OTT στην οικογένειά μας στην JMG”, κατέληξε ο επικεφαλής της JMG.
Από την πλευρά της η Julia Feuell, ιδρύτρια της OTT, είπε: “Η τελευταία εβδομάδα ήταν απίστευτα σκληρή για όλους τους εμπλεκόμενους στην OTT, αλλά είμαι ευτυχής που βρήκαμε τρόπο να προστατεύσουμε την επιχείρηση και την ομάδα μας. Η συνειδητοποίηση ότι η επιχείρηση όχι μόνο διασώθηκε, αλλά θα είναι δίπλα σε ένα τόσο σπουδαίο χαρτοφυλάκιο ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων B2B μου δημιουργεί απόλυτη εμπιστοσύνη ότι αυτή είναι μόνο η αρχή της επόμενης φάσης ανάπτυξης για την OTT. Ανυπομονώ να συνεχίσω το ταξίδι μου με την OTT στο νέο της σπίτι, να βοηθήσω στην ενσωμάτωση της ομάδας μου και της κορυφαίας εκπαιδευτικής μας πλατφόρμας και φυσικά να συνεργαστώ με την ταξιδιωτική βιομηχανία για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να παρέχουμε κορυφαίες στην αγορά υπηρεσίες κατάρτισης και εκπαίδευσης”.
The post Στην Jacobs Media Group η Online Travel Training | “Σανίδα” σωτηρίας η μητρική του Travel Weekly για την πλατφόρμα appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr