
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΝΙΑΡΧΟΣ: Προϊόντα «κομμένα και ραμμένα» στα μέτρα κάθε ξενοδόχου
Με μοναδική ποιότητα κατασκευής, ανταγωνιστική τιμή, έμφαση στην καινοτομία και τώρα «κομμένα και ραμμένα» στα μέτρα κάθε ξενοδόχου και επιχειρηματία του Τουρισμού, τα προϊόντα ύπνου της Αθηναϊκής Στρωματοποιϊας – MEDIA STROM, αποτελούν την πλέον ενδεδειγμένη επιλογή, για την Αυτού Υψηλότητα, τον πελάτη.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι, εδώ και δεκαετίες, οι υπηρεσίες της εταιρείας επιλέγονται από ένα σύνθετο και απαιτητικό πελατολόγιο, που αναγνωρίζει τη Media Strom ως κορυφαίο συνεργάτη.
Πάνω από 3εκ Έλληνες κοιμούνται σήμερα σε στρώματα Media Strom.
Ο γενικός διευθυντής της MEDIA STROM Γεώργιος Ιωάννου Νιάρχος, σε συνέντευξή του στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, τονίζει εμφατικά ότι «…η Αθηναϊκή Στρωματοποιία στήριξε και στηρίζει την ανάπτυξή της στην εξέλιξη της τεχνολογίας, στην αξιοποίηση της επιστήμης του ύπνου, καθώς και στην κληρονομιά των ιδρυτών της, να κατανοούν και να προβλέπουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να ανταποκρίνονται σ’ αυτές με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων έξυπνου σχεδιασμού και εξαιρετικής ποιότητας».
Ο κ. Νιάρχος κάνει ιδιαίτερη αναφορά στις καινοτομικές πρακτικές της εταιρίας και βέβαια αναλύει τις κυρίαρχες τάσεις της αγοράς, που είναι η βιωσιμότητα και η τεχνολογική εξέλιξη των υλικών και των τελικών προϊόντων.
Η συνέντευξη
Καταρχάς, ποιες είναι οι ενέργειες της εταιρίας προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις νέες συνθήκες που δημιούργησε η ενεργειακή και πληθωριστική κρίση;
Για την αντιμετώπιση της κρίσης, στρατηγική της Media Strom είναι να επιδιώκει οικονομίες κλίμακας, τις οποίες επιτυγχάνει λόγω της μεγάλης ποσότητας πρώτων υλών που προμηθεύεται, της εμπειρίας στη διαχείρισή τους και της μακρόχρονης συνεργασίας της με προμηθευτές, οι οποίοι τιμούν την εμπιστοσύνη και την πιστότητά της, με συμφωνίες για τις πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Με τον τρόπο αυτό μπορεί και διατηρεί πλεονέκτημα στην τιμολογιακή πολιτική της. Όσο για τους πελάτες, η εταιρεία εφαρμόζει συστηματικά πολιτική στοχευμένων προσφορών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποκτούν ποιοτικά προϊόντα, σε προσιτές τιμές.
Ποιες είναι οι νέες προτάσεις της εταιρίας και ποιες από αυτές βρίσκουν εφαρμογή στην ξενοδοχειακή αγορά;
Προκειμένου να προσφέρει την ίδια απαράμιλλη, κορυφαία εμπειρία ύπνου στους πελάτες της ξενοδόχους και τους επισκέπτες τους, η Media Strom διαθέτει και στον τουριστικό κλάδο, την συλλογή στρωμάτων της που δημιουργεί για την οικιακή αγορά. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι, εδώ και δεκαετίες, οι υπηρεσίες της εταιρείας επιλέγονται από ένα σύνθετο και απαιτητικό πελατολόγιο, που αναγνωρίζει τη Media Strom ως κορυφαίο συνεργάτη.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, φέτος, η Media Strom – η εταιρεία που αξιοποιεί την επιστήμη για να αναγάγει την εμπειρία του ύπνου σε επιστήμη – παρουσιάζει τις ανανεωμένες σειρές στρωμάτων OPTIMUM και PRIME, με αλλαγές στο σχεδιασμό, προσθήκη νέων υλικών και βελτιστοποίηση της ήδη κορυφαίας σχεδίασης:
-5η Γενιά στρωμάτων OPTIMUM
Ανανέωση για κορυφαία αίσθηση ευεξίας, με έμφαση στην υψηλή αισθητική και άνεση για στρώματα 2 αισθήσεων και 2 εποχών και με το μοναδικό στην ελληνική αγορά ενιαίο σύστημα ελατηρίων με έως 5 επίπεδων και 7 ζωνών για ασύγκριτη στήριξη.
-3η Γενιά στρωμάτων PRIME
Ακόμη πιο μοντέρνος σχεδιασμός στην εξωτερική εμφάνιση, προσθήκη εργονομικών υλικών, νέα επεξεργασία των υφασμάτων και τεχνολογία έξυπνης στήριξης “Sleep IQ”.
Τι νέο έχετε να παρουσιάσετε στην ξενοδοχειακή αγορά για το 2024 και ποια είναι τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του, για τα οποία το συστήνετε στους ξενοδόχους;
Η Media Strom προσφέρει τη BED STORIZ, μια πρωτοποριακή συλλογή ντυμένων κρεβατιών για την ξενοδοχειακή αγορά, με προϊόντα «κομμένα και ραμμένα» για τα καταλύματά της.
Η νέα αυτή σειρά προστίθεται στη σειρά προϊόντων ύπνου που σχεδιάζει η κορυφαία εταιρεία για τον ξενοδοχειακό κλάδο, με στόχο να προσφέρει μια πληθώρα από έξτρα πλεονεκτήματα στους επαγγελματίες ξενοδόχους, όπως:
-Μοναδικό στυλ διακόσμησης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και την αισθητική κάθε ξενοδοχείου.
-Τεράστια ποικιλία από χρώματα και υφάσματα, για δυνατότητα επιλογής σχεδίου και ποιότητας.
-Ταχύτητα στην εγκατάσταση του νέου εξοπλισμού.
-Ευελιξία ανάλογα με το σχεδιασμό και την επιθυμία διαχείρισης των χώρων.
-Λειτουργικότητα σε όλα τα επίπεδα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρείας, άνεση με στρώματα κορυφής που αγκαλιάζουν το σώμα, προστασία του μυοσκελετικού συστήματος, ασφάλεια στην υγιεινή του ύπνου και πιστοποίηση ολόκληρου του στρώματος με oeko-tex standard 100.
Παράλληλα, η Media Strom διαθέτει στις τουριστικές επιχειρήσεις την πρωτοποριακή υπηρεσία Bed Storiz design app – μια μοναδική στην Ελλάδα, ιδιαίτερα εύχρηστη online εφαρμογή για τον σχεδιασμό κρεβατιών, με στόχο να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις, ανάλογα με τις ανάγκες και το ιδιαίτερο στυλ κάθε ξενοδοχειακής μονάδας.
Μόνοι τους ή σε συνεργασία με τον διακοσμητή τους, οι ξενοδόχοι δεν έχουν παρά να σχεδιάσουν, σε 5 μόλις βήματα, online από το χώρο ή το γραφείο τους, τα ιδανικά γι’ αυτούς κρεβάτια. Έτσι, επιλέγοντας ανάμεσα σε χιλιάδες συνδυασμούς -χρώματα, υφάσματα, κεφαλάρια, βάσεις κ.λπ.- καταλήγουν σε προϊόντα ύπνου υψηλής ποιότητας Media Strom, με αποκλειστικά προσωπικό ύφος, που αντανακλά την αισθητική του ξενοδοχείου τους.
Ποιες είναι οι συμβουλές σας προς τους ξενοδόχους όσον αφορά στην επιλογή του κατάλληλου στρώματος; Τι πρέπει, κυρίως, να προσέξουν;
Στη Media Strom σχεδιάζουμε στρώματα τόσο για την οικιακή, όσο και για την ξενοδοχειακή αγορά, βάσει ειδικών προδιαγραφών που αφορούν στο σύνολο της πελατείας μας, ξενοδοχειακής και οικιακής κατανάλωσης. Στοιχεία που λαμβάνουμε ιδιαίτερα υπόψη μας και προτρέπουμε τους πελάτες μας να τα προσέχουν και αυτοί, είναι:
Η ποιότητα κατασκευής, με σημασία σε λεπτομέρειες οι οποίες είναι αυτές που κρίνουν το αποτέλεσμα στον ύπνο. Στο εργοστάσιό μας στο Μαρκόπουλο διαθέτουμε ειδικό θάλαμο προσομοίωσης ύπνου, που ελέγχει και διορθώνει σημεία τελειοποίησης της εμπειρίας ύπνου, το μόνο πιστοποιημένο στην Ελλάδα.
Η διάρκεια των προϊόντων στο χρόνο, με τη λιγότερη δυνατή φθορά.
Η αξιοπιστία των πρώτων υλών σε όλη τη διαδικασία παραγωγής, με πιστοποιήσεις που την τεκμηριώνουν σε κάθε στάδιο
Ένα έμπειρο, ανεπτυγμένο δίκτυο συνεργατών που εξασφαλίζουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση τόσο πριν όσο και μετά την πώληση.
Ποιες είναι οι ενέργειες της εταιρίας σε επίπεδο βιωσιμότητας και ποιος ο ρόλος της βιωσιμότητας εν γένει στη δραστηριοποίησή σας;
Με την έννοια της βιωσιμότητας ενσωματωμένη στη φιλοσοφία της Media Strom, η εταιρική στρατηγική της εταιρείας στηρίζεται σε δύο βασικούς και διαρκώς αναπτυσσόμενους πυλώνες:
Πιστοποίηση πρώτων υλών & τελικών προϊόντων με το oeko text standard 100.
Επένδυση στην κατασκευή ιδιόκτητης μονάδας φωτοβολταϊκών, ώστε η ενέργεια που χρησιμοποιούμε να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.
Συμμετέχουμε ενεργά στην Πρωτοβουλία οργάνωσης & δημιουργίας Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης (ΣΣΕΔ) Στρωμάτων στη χώρα μας βάση της Ευρωπαϊκής οδηγίας.
Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν τελευταία στον χώρο της στρωματοποιίας και πόσο έχει επηρεάσει αυτές τις τάσεις η ενεργειακή και πληθωριστική κρίση;
Κυρίαρχες τάσεις είναι η βιωσιμότητα και η τεχνολογική εξέλιξη των υλικών & των τελικών προϊόντων.
Η βιωσιμότητα αφορά σε νέα, πρωτοποριακά υλικά και τεχνολογίες ελατηρίων που, αφενός μεν αναβαθμίζουν την ποιότητα ύπνου, αφετέρου δε, μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Βέβαια, όσο πιο πρωτοποριακό είναι τόσο το υλικό, όσο και η τεχνολογία που το στηρίζει, τόσο μεγαλύτερη είναι και η δαπάνη για την προμήθειά του. Για να μη μετακυλίεται, κατά το δυνατόν, το κόστος της ποιοτικής αναβάθμισης στο τελικό προϊόν, η Media Strom φροντίζει να το περιορίζει μέσα από τις οικονομίες κλίμακας που πραγματοποιεί συστηματικά και με γνώση.
Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρία, αλλά και το επενδυτικό κι επιχειρηματικό της πλάνο.
Με θεμέλιο τις στέρεες βάσεις που έθεσαν οι ιδρυτές της το 1967 και το στρατηγικό μας όραμα για το μέλλον, η Αθηναϊκή Στρωματοποιίια -περισσότερο γνωστή για τη μάρκα της Media Strom – συμπλήρωσε, το 2022, 55 χρόνια κορυφαίας πορείας στην ελληνική αγορά. Είναι χαρακτηριστικό ότι, στην επέτειο αυτή, η εταιρεία τιμήθηκε με το βραβείο «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας».
Διαθέτει το κορυφαίο εργοστάσιο παραγωγής στρωμάτων στην Ελλάδα και ένα από τα 3 κορυφαία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Με τεχνολογία αιχμής και με το μοναδικό στην Ελλάδα εργαστήριο έρευνας & ανάπτυξης για την έκδοση πιστοποιητικών ποιότητας, το εργοστάσιο έχει δυνατότητα παραγωγής 1.000 στρωμάτων την ημέρα.
Με αύξηση πωλήσεων 13,9% σε σχέση με το 2021, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία έχει αναπτύξει ένα δίκτυο με περίπου 730 σημεία λιανικής πώλησης, 1500 ξενοδοχεία, 18 πολυκαταστήματα, e-shops, συνεργασίες με την ελληνική ναυτιλία, καθώς και εξαγωγές. Παράλληλα, η Εταιρεία δημιουργεί brands και συλλογές για διαφορετικές αγορές και καταναλωτικά κοινά.
Το επενδυτικό πλάνο μας αφορά σε επενδύσεις σε τεχνολογίες (συστήματα πληροφορικής), υποδομές βιωσιμότητας και ανακαινίσεις καταστημάτων.
Παράλληλα, το επιχειρηματικό πλάνο αφορά σε λανσάρισμα νέων κατηγοριών προϊόντων & ανάπτυξη πελατολογίου, με στόχο την προσέλκυση και άλλων, μεγάλων και σημαντικών πελατών.
Και τα δύο είναι εφικτά χάρη στην κατάρτιση, την εμπειρία και την αφοσίωση του ανθρώπινου δυναμικού μας, των 230 εργαζομένων μας δηλαδή, που προσπαθούν για τη διαρκή κατάκτηση νέων κορυφών.
Ποιο θα λέγατε ότι είναι το success story της εταιρίας;
Παρόλο που οι ιστορίες επιτυχίας είναι συνήθως πολυπαραγοντικές, είναι πολύ σημαντικό ότι η Αθηναϊκή Στρωματοποιία στήριξε και στηρίζει την ανάπτυξή της στην εξέλιξη της τεχνολογίας, στην αξιοποίηση της επιστήμης του ύπνου, καθώς και στην κληρονομιά των ιδρυτών της να κατανοούν και να προβλέπουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να ανταποκρίνονται σ’ αυτές, με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων έξυπνου σχεδιασμού και εξαιρετικής ποιότητας.
The post ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΝΙΑΡΧΟΣ: Προϊόντα «κομμένα και ραμμένα» στα μέτρα κάθε ξενοδόχου appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr