ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τέλος στη λειτουργία κρατήσεων πτήσεων από την Google

Καταργεί σταδιακά τη λειτουργία “Book on Google” για αεροπορικές εταιρίες, η Google, κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών, με τον τεχνολογικό όμιλο να βάζει ένα ακόμη “λιθαράκι” στην προσπάθειά του να αλλάξει πορεία στον τομέα του τουρισμού.

Η μηχανή αναζήτηση κλείνει τη λειτουργία κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων. Ειδικότερα, η επιλογή “Κάντε κράτηση στο Google” για τις πτήσεις θα απενεργοποιηθεί στη Γερμανία από τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους και παγκοσμίως από τον Μάρτιο του 2023.

Με αυτόν τον τρόπο, ο τεχνολογικός “γίγαντας” βάζει, σε μεγάλο βαθμό, τέλος στο αντικείμενό του που ασχολείται με τις ταξιδιωτικές κρατήσεις. Ενώ, οι κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω του ιστότοπου της Google δεν είναι πλέον δυνατές από τον Μάιο.

Εκπρόσωπος της Google επιβεβαίωσε ότι η λειτουργία κρατήσεων για πτήσεις θα απενεργοποιηθεί κατά τη διάρκεια των επόμενων δώδεκα μηνών, καθώς η εταιρία πάντοτε τόνιζε ότι δεν επιθυμεί να γίνει η ίδια διαδικτυακός τουριστικός πράκτορας (OTA). Με αυτόν τον τρόπο κάνει ένα ακόμη βήμα προς την έξοδό της από την απευθείας επιχείρηση με τουριστικές κρατήσεις.

Η διασημότερη εταιρία παγκοσμίως “γεννήθηκε” στις 4 Σεπτεμβρίου του 1998.

Σύμφωνα με τη Wikipedia, η ιδέα για τη νέα μηχανή αναζήτησης ξεκίνησε από τον Λάρρυ Πέιτζ και τον Σεργκέι Μπριν το 1996, όταν αυτοί έκαναν το διδακτορικό τους στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ, στην Καλιφόρνια και στην αρχή, η βάση της εταιρίας ήταν ένα γκαράζ στο Μένλο Παρκ, της Καλιφόρνια.

Στόχος των δύο νέων ήταν να οργανώσουν όλες τις πληροφορίες του κόσμου και να τις καταστήσουν διαθέσιμες ανά τον πλανήτη.

Στην αρχή “έτρεχε” μέσα από την ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Στάνφορντ, με τα domain google.stanford.edu και z.stanford.edu.

Η ονομασία “Google” προήλθε από αναγραμματισμό της λέξης “googol” (ονομασία που είχε αρχικά επιλέξει ο Πέϊτζ), τον μαθηματικό όρο που εισήγαγε ο Μίλτον Σιρότα για τον αριθμό 10100 που γράφεται: “1 ακολουθούμενο από 100 μηδενικά”. Με τον όρο αυτόν η Google επιθυμεί να υποδηλώσει την αποστολή της εταιρείας να οργανώσει το τεράστιο πλήθος πληροφοριών του Internet.

Η εξέλιξη της εταιρίας ήταν γρήγορη, με αυτή να “εκτινάσσεται” όταν έγινε η επίσημη μηχανή αναζήτησης από τον Yahoo!, έναν από τους δημοφιλέστερους ιστότοπους.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts