ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τι κάνει η TUI με την τεχνητή νοημοσύνη | Ειδική εφαρμογή για κινητά στη Βρετανία

-Η TUI φέρνει το ChatGPT πιλοτικά στην εφαρμογή της για κινητά στο Ηνωμένο Βασίλειο
– Το ChatGPT καθοδηγεί τους πελάτες της TUI με ενημερωτικές απαντήσεις για τους προορισμούς και εξατομικευμένες προτάσεις εκδρομών
– Το νεοϊδρυθέν TUI AI Lab υποστηρίζει τις εσωτερικές δοκιμές

Η TUI φέρνει το ChatGPT στην εφαρμογή της για κινητά και δοκιμάζει τις δυνατότητες της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (AI). Αυτό που ξεκίνησε αρχικά ως ένα τεχνολογικό πείραμα από τρεις μηχανικούς τεχνολογίας της TUI και τις ομάδες προϊόντων της εφαρμογής, κορυφώνεται τώρα με την έναρξη ενός πρώτου πιλοτικού προγράμματος στην εφαρμογή της TUI στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η νέα λειτουργία παρέχει στους πελάτες ενημερωτικές απαντήσεις σχετικά με τους προορισμούς διακοπών και εξατομικευμένες συστάσεις για εκδρομές, δραστηριότητες και εισιτήρια αξιοθέατων. Ανάλογα με το επίπεδο λεπτομέρειας που παρέχει ο πελάτης σχετικά με το είδος της εμπειρίας που επιθυμεί, όπως γαστρονομικές δραστηριότητες, εκδρομές περιπέτειας ή επισκέψεις σε μουσεία, η εφαρμογή θα παρέχει έναν πιο εκλεπτυσμένο και σχετικό κατάλογο περιγραφών, εικόνων και συνδέσμων για προτεινόμενες εμπειρίες. Στη συνέχεια, οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση εμπειριών απευθείας στο tuiexperiences.com μέσω της εφαρμογής για κινητά.

tui“Τεχνολογίες όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζουν τη ζωή μας και η TUI αγκαλιάζει τις ευκαιρίες που προσφέρει αυτό. Η τεχνολογία ChatGPT μπορεί να βοηθήσει στην απλοποίηση των διαδικασιών και των υπηρεσιών για τους πελάτες ή να καταστήσει τις πληροφορίες πιο εύκολα διαθέσιμες. Στόχος μας είναι να είμαστε πρωτοπόροι στη χρήση των νέων τεχνολογιών και να διαμορφώσουμε ενεργά το μέλλον του τουρισμού”, λέει ο Sebastian Ebel, CEO του TUI Group

Η εισαγωγή του ChatGPT στην εφαρμογή για κινητά αποτελεί μέρος μιας πρωτοβουλίας της TUI για την εφαρμογή χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε όλους τους τομείς της επιχείρησης. Η προσέγγιση της TUI είναι η ανάπτυξη εσωτερικών δεξιοτήτων και δυνατοτήτων σε όλο τον οργανισμό σε συνεργασία με τον στρατηγικό της συνεργάτη στο cloud AWS και άλλα τρίτα μέρη. Για την προώθηση της πρωτοβουλίας έχει δημιουργηθεί ένα εσωτερικό εργαστήριο τεχνητής νοημοσύνης της TUI, το οποίο λειτουργεί ως ανοικτή πλατφόρμα για την παροχή καθοδήγησης, υποστήριξης και κατάρτισης σε όλους τους συναδέλφους της TUI. Πρόσφατα εισήχθη η εκπαίδευση ChatGPT για την προώθηση μιας ευρύτερης κατανόησης των προκλήσεων και των δυνατοτήτων της AI για την TUI και την ταξιδιωτική βιομηχανία.

“Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη αρχίζει να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αναζητούν και αλληλεπιδρούν με την TUI. Συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε νέες τεχνολογίες που αποφέρουν οφέλη στους πελάτες και τους υπαλλήλους μας. Μπορούμε να βασιστούμε στην τεράστια εμπειρία μας με τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία είναι ήδη ενσωματωμένη στην τεχνολογική μας πλατφόρμα. Αυτή η πιλοτική εφαρμογή θα μας δώσει σημαντικές γνώσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της λειτουργίας”, λέει ο Pieter Jordaan, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου και Διευθύνων Σύμβουλος Πληροφορικής του Ομίλου TUI.

Περαιτέρω δοκιμές βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη με τη χρήση εργαλείων δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένης της επικοινωνίας με τους πελάτες μετά τις διακοπές, της αυτοματοποιημένης ανάλυσης βάσεων γνώσεων για την υποστήριξη των ομάδων του κέντρου επαφών και της γλωσσικής μετάφρασης περιεχομένου, καθώς και άλλων εφαρμογών που υποστηρίζουν τις τεχνολογικές ομάδες της TUI στη δημιουργία και τον έλεγχο κώδικα.

Οι πελάτες που χρησιμοποιούν το ChatGPT στην εφαρμογή για κινητά της TUI μπορούν να είναι βέβαιοι ότι δεν κοινοποιούνται δεδομένα πελατών ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, οι προγραμματιστές έχουν εφαρμόσει μέτρα για τον περιορισμό των ακατάλληλων απαντήσεων. Καθώς η λειτουργία είναι πιλοτική, συλλέγονται συνεχώς δεδομένα ανατροφοδότησης για να διασφαλιστεί ότι τα πρότυπα της TUI τηρούνται ανά πάσα στιγμή.

Ο όμιλος  TUI

To TUI Group είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος τουριστικός όμιλος και δραστηριοποιείται παγκοσμίως. Ο Όμιλος έχει την έδρα του στη Γερμανία. Οι μετοχές της TUI είναι εισηγμένες στον FTSE 250, δείκτη του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, στη ρυθμιζόμενη αγορά του Χρηματιστηρίου του Ανόβερου και στο τμήμα Ανοιχτής Αγοράς του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης. Ο Όμιλος TUI προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες από μία μόνο πηγή για τους 21 εκατομμύρια πελάτες του.

Ολόκληρη η τουριστική αλυσίδα αξίας καλύπτεται κάτω από μια στέγη. Αυτό περιλαμβάνει περισσότερα από 400 ξενοδοχεία και θέρετρα με κορυφαίες επωνυμίες όπως RIU, TUI Blue και Robinson και 16 κρουαζιερόπλοια, από το MS Europa και το MS Europa 2 στην κατηγορία πολυτελείας και πλοία αποστολής μέχρι τον στόλο Mein Schiff της TUI Cruises και κρουαζιερόπλοια της Marella Cruises στη Μεγάλη Βρετανία. Ο Όμιλος περιλαμβάνει επίσης κορυφαίες μάρκες tour operator και διαδικτυακές πλατφόρμες μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη, πέντε αεροπορικές εταιρείες με περισσότερα από 130 σύγχρονα αεροσκάφη μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων και περίπου 1.200 ταξιδιωτικά γραφεία. Εκτός από την επέκταση των βασικών δραστηριοτήτων της με ξενοδοχεία, κρουαζιέρες μέσω επιτυχημένων κοινοπραξιών και δραστηριοτήτων σε προορισμούς διακοπών, η TUI εστιάζει όλο και περισσότερο στην επέκταση των ψηφιακών πλατφορμών. Ο Όμιλος μεταμορφώνεται σε ψηφιακή εταιρεία.

Η παγκόσμια ευθύνη για βιώσιμη οικονομική, οικολογική και κοινωνική δράση βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικής  κουλτούρας. Το TUI Care Foundation, που ξεκίνησε από την TUI, εστιάζει στις θετικές επιπτώσεις του τουρισμού, στην εκπαίδευση και την κατάρτιση και στην ενίσχυση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών προτύπων με έργα σε 25 χώρες. Υποστηρίζει έτσι τους προορισμούς διακοπών στην ανάπτυξή τους.

The post Τι κάνει η TUI με την τεχνητή νοημοσύνη | Ειδική εφαρμογή για κινητά στη Βρετανία appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts