ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το FTI GROUP εστιάζει στην Ελλάδα – ειδικά στην Κρήτη | Υψηλότερη ζήτηση από το 2019, επεκτείνει την περίοδο σε Ρόδο και Κρήτη μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου

-Ο tour operator oδεύει προς μια εξαιρετικά επιτυχημένη καλοκαιρινή σεζόν 2023 και την επεκτείνει – λόγω της υψηλής ζήτησης – για τρίτη συνεχόμενη φορά
-Για τη χειμερινή περίοδο, το FTI σχεδιάζει να επεκτείνει τις αεροπορικές του συνδέσεις
-Το πρακτορείο εισερχόμενου τουρισμού Meeting Point Hellas διευρύνει επίσης το χαρτοφυλάκιό του

“Οι διακοπές στην Ελλάδα ζητούνται περισσότερο από ποτέ, καθώς σε σύγκριση με τις προ-πανδημικές εποχές, μπορούμε να αναφέρουμε μεγαλύτερη ζήτηση στην χώρα των χιλίων νησιών”, τονίζει σε δηλώσεις του ο Jan Mayer, Chief Product Officer for Short & Mid-Haul, του FTI Group και υπογραμμίζει: “Ως εκ τούτου, θα επεκτείνουμε τη θερινή περίοδο του 2023 με επιλεγμένους ξενοδοχειακούς συνεργάτες στην Κρήτη και τη Ρόδο μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου”.

Το γεγονός ότι η συνεργασία με τους τουριστικούς φορείς και επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι σχεδιασμένη μακροπρόθεσμα, αντικατοπτρίζεται και στη συνεχή διεύρυνση του χαρτοφυλακίου του ομίλου, συμπεριλαμβανομένης και της Κρήτης. “Λειτουργούμε σε υπερθετικό βαθμό στο μεγαλύτερο ελληνικό νησί: 350 εβδομαδιαίες συνδέσεις από περίπου 50 αεροδρόμια της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας, καθώς και της Γαλλίας και της Ολλανδίας. Για το Φθινόπωρο σχεδιάζουμε επίσης να επεκτείνουμε τις πτήσεις για να καλύψουμε τη ζήτηση”, λέει η Halina Strzyzewska, Strategic Destination Officer Greece στην FTI.

Γνωστοί αλλά και νέοι προορισμοί

Η σημασία της Κρήτης για το FTI GROUP αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι το νησί αποτέλεσε τον τόπο διεξαγωγής του φετινού ετήσιο συνέδριο της Touristik Vertriebsgesellschaft (TVG). Από τις 27 Απριλίου έως την 1η Μαΐου 2023, 130 συμμετέχοντες συζήτησαν τεχνικές για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας, τη νέα κατανόηση του ρόλου, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για τον δικαιοπάροχο-franchisor, τα γραφεία και τους συνεργάτες τους. Εκτός από την Κρήτη, το FTI εστιάζει επίσης σε ένα πολύπλευρο πρόγραμμα στην Ελλάδα και εντείνει τις διασυνδέσεις με μικρότερα νησιά, όπως η Ζάκυνθος και η Σκιάθος. Επιπροσθέτως, εγκαινίασε πτήσεις στον Άραξο, ένα εντελώς νέο αεροδρόμιο για τον tour operator στα βορειοδυτικά της Πελοποννήσου, με εξαιρετικά ξενοδοχεία διακοπών μεταξύ Ολυμπίας και Πάτρας.

Η Meeting Point Hellas επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του

Η Meeting Point Hellas, η εταιρία διαχείρισης προορισμών του ομίλου, επωφελείται επίσης από τις εξελίξεις: “Βλέπουμε ήδη υψηλότερη ζήτηση από τους διεθνείς επισκέπτες μας σε σχέση με την ίδια στιγμή το 2022. Λόγω της πολύ καλών κρατήσεων, ειδικά για τα νησιά της Ρόδου, Κέρκυρας και Κρήτης, αναμένουμε μια ισχυρή ώθηση για το επόμενους μήνες”, λέει  ο Mario Habig, CEO DMCs στο FTI GROUP.

Προκειμένου να εμπνεύσει και τους επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά αλλά και να δείξει στους τακτικούς επισκέπτες νέες γωνιές, η θυγατρική του FTI GROUP έχει επεκτείνει σημαντικά το πρόγραμμά της εκεί. “Στην Κρήτη, οι επισκέπτες μας μπορούν να ζήσουν μια περιήγηση με τζιπ στο πάρκο του Ψηλορείτη από αυτό το καλοκαίρι: Η περιήγηση στο Γεωπάρκο της UNESCO οδηγεί σε αρχαιολογικούς χώρους, στο σπήλαιο Σφενδόνη καθώς και στη γενέτειρα του Δία, το βουνό Ίδη”, λέει ο Μάνος Δρακωνάκης, διευθύνων σύμβουλος της Meeting Point Hellas & Cyprus, και συνεχίζει: “Στην ανανεωμένη κυκλική διαδρομή ‘Κρητικές Γεύσεις’, οι στάσεις σε ένα οινοποιείο καθώς και σε ένα  ελαιοτριβείο, θα κάνουν τις γκουρμέ καρδιές να χτυπήσουν πιο δυνατά”.

Ο κ. Μάνος Δρακωνάκης

Το FTI GROUP

Με τα τουριστικά του brands, το FTI GROUP είναι ο τρίτος μεγαλύτερος tour operator στην Ευρώπη. Τα εμπορικά του σήματα περιλαμβάνουν την FTI Touristik, τον πάροχο last minute κρατήσεων 5vorFlug, το πρακτορείο ενοικίασης αυτοκινήτων Drive FTI, την εταιρεία διαχείρισης προορισμών Meeting Point International καθώς και τις ξενοδοχειακές αλυσίδες Labranda
Hotels & Resorts, Design Plus Hotels, Kairaba Hotels & Resorts, Lemon & Soul, που διαχειρίζεται η MP Hotels και Club Sei. Επίσης διαθέτει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κανάλι ταξιδιωτικών αγορών της Ευρώπης sonnenklar.TV και την ηλεκτρονική πλατφόρμα B2B Youtravel. Οι κρατήσεις διεκπεραιώνονται μέσω των κέντρων εξυπηρέτησης της εταιρείας. Ο όμιλος, με έδρα το Μόναχο και θυγατρικές στην Αυστρία, την Ελβετία, τη Γαλλία και την Ολλανδία, απασχολεί περισσότερους από 11.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και πραγματοποίησε ενοποιημένα έσοδα ύψους περίπου 3,76 δισ. ευρώ τη χρήση 2020/21.

The post Το FTI GROUP εστιάζει στην Ελλάδα – ειδικά στην Κρήτη | Υψηλότερη ζήτηση από το 2019, επεκτείνει την περίοδο σε Ρόδο και Κρήτη μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts