ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τραγέλαφος: Ηλίθιους αποκαλεί τους υπεύθυνους του Heathrow ο επικεφαλής της IATA | “Συνταξιούχο” τον αποκαλεί υποτιμητικά το αεροδρόμιο

Έξω από τα… δόντια, ο Willie Walsh, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) και πρώην διευθύνων σύμβουλος της British Airways, περιέγραψε τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν από το αεροδρόμιο Heathrow ως “γελοίους”.

Ο κ. Willie Walsh | Φωτό IATA

Μιλώντας στο Διεθνές Αεροπορικό Σόου του Farnborough, ο επικεφαλής του οργανισμού, που εκπροσωπεί τις αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως, επέκρινε το ανώτατο όριο των 100.000 επιβατών την ημέρα, που επιβλήθηκε από τη διοίκηση του αεροδρομίου του Heathrow, δηλώνοντας ότι το αεροδρόμιο είχε υποτιμήσει την ταχύτητα ανάκαμψης από την πανδημία και επικεντρώθηκε στα κέρδη, σε βάρος των αεροπορικών εταιριών, που πρέπει τώρα να πληρώσουν τον… λογαριασμό. “Οι αεροπορικές εταιρείες προέβλεψαν μεγαλύτερη κίνηση από ό,τι προέβλεπε το Heathrow. Το πήραν εντελώς λάθος”, είπε.

“Είναι γελοίο. Αλλά στο Heathrow είναι ένα σωρό ηλίθιοι, για να είμαι ειλικρινής, όταν πρόκειται για τη λειτουργία αεροδρομίων”, είπε ο κ. Walsh.

Ο ίδιος είπε ότι το αεροδρόμιο απέτυχε να προετοιμαστεί για την ανάκαμψη της κυκλοφορίας, παρά το γεγονός ότι του δόθηκε κάθε ευκαιρία να το πράξει από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου (CAA). Επισήμανε την οικονομική στήριξη των 300 εκατομμυρίων λιρών που προσφέρεται στο λονδρέζικο αεροδρόμιο, όπως αναφέρει το Simple Flying Magazine. Κατηγόρησε επίσης το Heathrow ότι προσπαθεί να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του αεροδρομίου σε βάρος των αεροπορικών εταιριών.

Από την πλευρά του το Heathrow απέρριψε τα σχόλια του επικεφαλής της IATA. “Χρειαζόμαστε ομαδική εργασία και επενδύσεις στις υπηρεσίες για την προστασία των επιβατών και όχι παραπληροφόρηση από συνταξιούχους προϊσταμένους αεροπορικών εταιρειών”, είπε μια εκπρόσωπος στο CNN Business.

Από την πλευρά της, η Emirates συμφώνησε τελικά να μεταφέρει μία από τις έξι καθημερινές πτήσεις της από το Heathrow στο Gatwick, αλλά παραμένει επικριτική για το αεροδρόμιο του Λονδίνου, όπου ο μεγαλύτερος μέτοχος είναι η ισπανική Ferrovial.

Ο πρόεδρος της εταιρίας, Tim Clark, υποστηρίχθηκε δημόσια από τον Willie Walsh. Ο κ. Clark συνέχισε να ασκεί κριτική στο βρετανικό αεροδρόμιο επειδή δεν προέβλεψε την επιστροφή των ταξιδιωτών, αλλά και για το πώς έχει διαχειριστεί την κατάσταση. Επισημαίνει ότι η Emirates έλαβε 36 ώρες προθεσμία για να μειώσει τη χωρητικότητά της.

“Οι τροποποιήσεις στο επιχειρησιακό μας σχέδιο είναι πιο περίπλοκες από εκείνες των Ευρωπαίων ανταγωνιστών μας, επειδή έχουμε μεγάλη ποικιλία προορισμών από το Ντουμπάι”, δήλωσε ο κ. Clark. “Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες που φτάνουν στο Λονδίνο μπορεί να έχουν αναχωρήσει αρκετό καιρό νωρίτερα από κάποιο από τα αεροδρόμια της Ασίας ή ακόμη και της Αφρικής. Όποιος θέλει να μας το αλλάξει αυτό χωρίς χρόνο, θα επισύρει την οργή μας γιατί είναι εντελώς απαράδεκτο”, πρόσθεσε.

Το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, μετά το Schiphol, στο Άμστερνταμ και το Heathrow, ανακοίνωσε επίσης ανώτατο όριο στον αριθμό των επιβατών που επιτρέπονται ανά ημέρα.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts