ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Φτιάξε το δικό σου Newsroom»: Ένα webinar για εκπαιδευτικούς από το Ίδρυμα Ωνάση

Share this

Στην εποχή της πληροφορίας, οι εκπαιδευτικοί γίνονται ρεπόρτερ και αρχισυντάκτες, προκειμένου να σχηματίσουν και να συντονίσουν τη νέα δημοσιογραφική ομάδα του σχολείου τους.

Η παραγωγή της πληροφορίας, η διαχείρισή της και ο έλεγχος της εγκυρότητάς της είναι από τα ζητούμενα της εποχής μας. Μέσα από το πρίσμα της «δημοσιογραφίας λύσεων» ή, αλλιώς, «εποικοδομητικής δημοσιογραφίας», μιας νέας δημοσιογραφικής προσέγγισης που εστιάζει στις λύσεις και όχι μόνο στο πρόβλημα, πρώτα οι εκπαιδευτικοί και έπειτα οι μαθητές θα μυηθούν στον κόσμο της δημοσιογραφίας. Με το διαδικτυακό εργαστήριο του Ιδρύματος Ωνάση Φτιάξε το δικό σου Newsroom, από τις 24 Φεβρουαρίου έως 31 Μαρτίου, εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων μπορούν σε συνθήκες μιας πραγματικής αίθουσας σύνταξης, να μάθουν να εντοπίζουν ειδήσεις και θέματα, να πραγματοποιούν συνεντεύξεις και ρεπορτάζ, να αξιολογούν και να ελέγχουν την ορθότητα της κάθε πληροφορίας, αναλαμβάνοντας όλοι ρόλους και ευθύνες.

Μέσα από την παραγωγή πρωτότυπου δημοσιογραφικού υλικού, τα παιδιά μαθαίνουν στην πράξη πώς να διαχειρίζονται πληροφορίες και να διεκδικούν απαντήσεις σε εύλογα ερωτήματα. Μαθαίνουν να αξιολογούν πηγές, να ελέγχουν αν είναι αληθή όσα διαβάζουν και βλέπουν, να σέβονται το κοινό τους, αλλά και να συνεργάζονται αποβλέποντας στην επιτυχία και στην αξιοπιστία συνολικά της ομάδας τους.

Συντελεστές

Δημοσιογράφος, συγγραφέας: Μανώλης Ανδριωτάκης
Δημοσιογράφος, συγγραφέας: Μέλινα Σιδηροπούλου

Πληροφορίες
  • Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων
  • Ημερομηνίες & Ώρες: Τις Τετάρτες 24 Φεβρουαρίου και 3, 10, 17, 24 & 31 Μαρτίου 2021 |18:00-19:30
  • Διάρκεια: 6 διαδικτυακές συναντήσεις (webinars), μιάμισης ώρας η καθεμία
  • Κόστος: 15 ευρώ
  • Περισσότερες πληροφορίες: Τ: 213 017 8002 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00 – 18:00) | E-mail: education.stegi@onassis.org | www.onassis.org
Share this

ΠΗΓΗ TIMESNEWS

Related Posts