ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

38 Βρετανοί influencers και opinion leaders στη Θεσσαλονίκη

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και σε συνεργασία με  το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, την διευθύντρια του κ. Ελένη Σκαρβέλη και την εταιρία Traverse, φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από τις 6 ως τις Οκτωβρίου 11 Οκτωβρίου 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers και opinion leaders προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό.

Το ταξίδι εξοικείωσης και η διοργάνωση συνεδρίου με την εταιρία Traverse πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής του Ε.Ο.Τ. για προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού πόλεων και τη στοχευμένη προβολή της Θεσσαλονίκης στο βρετανικό κοινό.

Στόχος της διοργάνωσης του συνεδρίου ήταν η δημιουργία ενός μεγάλου όγκου περιεχομένου και υλικού που διοχέτευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι 38 influencers με συνολικό αριθμό ακολούθων που ξεπερνάνε τα 3 εκατ. σε Instagram, Youtube, blog & TikTok πρόβαλαν δυναμικά τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές  ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ στη σημαντική αγορά της Αγγλίας.

Το υλικό που δημιούργησαν και διοχέτευσαν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, συνέβαλε στην περαιτέρω προβολή της ευρύτερη περιοχής. Η Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκε ως κόμβος (hub), όχι μόνο για τουρισμό πόλεων αλλά και για άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ο οινοτουρισμός, ο πολιτιστικός τουρισμός και ο τουρισμός περιπέτειας καθ’ όλη την διάρκεια του έτους.

Την ομάδα των Βρετανών καλωσόρισαν στη Θεσσαλονίκη  η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Μαρία Καραγιάννη με ένα μεγάλο δείπνο που παρέθεσε προς τιμήν τους, ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στη Θεσσαλονίκη στο φιλόξενο ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στα πιο σημαντικά αξιοθέατα, να γνωρίσουν τη γαστρονομική φυσιογνωμία της πόλης και να επισκεφθούν το Κτήμα Γεροβασιλείου.

Στις εξορμήσεις τους επισκέφθηκαν τον Όλυμπο, το Δίον, τον Παλαιό Παντελεήμονα και γνώρισαν την τοπική κουζίνα στο γεύμα που παρέθεσε η Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας.

Με τη συνεργασία της Αντιπεριφέρειας Σερρών επισκέφθηκαν τη Λίμνη Κερκίνη γνωρίζοντας τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής.

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε:

«H εξωστρέφεια της Θεσσαλονίκης είναι δομημένη πάνω σε πετυχημένα projects προβολής που με τις κατάλληλες συνεργασίες, φέρνουν αδιαμφισβήτητα μετρήσιμα αποτελέσματα.

Τα σύγχρονα μέσα προβολής και επικοινωνίας είναι ενταγμένα στη στρατηγική επικοινωνίας του προορισμού. Στόχος μας η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου . Η φιλοξενία των 38 Βρετανών influencers και opinion leaders ήταν μία δυναμική προβολή της Θεσσαλονίκης που σχεδιάζεται εδώ και τρεις μήνες. Προβάλουμε την ποικιλομορφία της πόλης σε συνδυασμό με τις γύρω περιοχές. Πλημμυρίσαμε το βρετανικό διαδίκτυο με εικόνες  της Θεσσαλονίκης…».

ΠΗΓΗ money-tourism.gr