ABTA: Σίγουροι για τα ταξίδια στο εξωτερικό οι Βρετανοί
Σίγουροι αισθάνονται για τα ταξίδια στο εξωτερικό οι Βρετανοί ταξιδιώτες, με τους παραθεριστές από το Ην. Βασίλειο που κάνουν κράτηση ταξιδιωτικών πακέτων διακοπών ή μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων να είναι ακόμη πιο σίγουροι, σύμφωνα με νέα έρευνα της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA).
Όπως διαπίστωσε ο πρώτος δείκτης ταξιδιωτικής εμπιστοσύνης για ταξίδια στο εξωτερικό της ABTA, όσοι έκαναν οργανωμένες διακοπές το τελευταίο έτος και όσοι έκαναν κράτηση για διακοπές με ταξιδιωτικό πράκτορα κατέγραψαν μερικές από τις πιο θετικές βαθμολογίες (+70 και +72 αντίστοιχα), ενώ οι ηλικίες 25-34 ετών (+53) και οι οικογένειες (+52) επέδειξαν επίσης υψηλότερη από το μέσο όρο εμπιστοσύνη στο ταξίδι.
Οι άνω των 65 ετών συγκαταλέγονταν μεταξύ εκείνων που αισθάνονταν λιγότερη εμπιστοσύνη στα ταξίδια από τον μέσο όρο, με +33.
Οι βαθμολογίες αυτές προέκυψαν ζητώντας από ένα εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.000 ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου να βαθμολογήσουν σε κλίμακα από το 1 έως το 10 πόσο σίγουροι αισθάνονται σήμερα για το ενδεχόμενο να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό. Εξαιρουμένων εκείνων που δήλωσαν ότι είναι ουδέτεροι (5 έως 6), οι βαθμολογίες υπολογίστηκαν αφαιρώντας το ποσοστό που δήλωσαν ότι δεν έχουν “καθόλου ή λιγότερη αυτοπεποίθηση” (1 έως 4) από το ποσοστό που δήλωσαν ότι έχουν “κάποια ή μεγάλη αυτοπεποίθηση” (7 έως 10).
Η συνολική βαθμολογία +41 προκύπτει επομένως αφαιρώντας το 20% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι είχαν χαμηλά επίπεδα εμπιστοσύνης (1 έως 4) από το 61% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι είχαν υψηλά επίπεδα εμπιστοσύνης (7 έως 10).
Σύμφωνα με την ABTA, ο δείκτης μπορεί επίσης να βοηθήσει τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις να κατανοήσουν πώς να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των πελατών, καθώς οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να κατατάξουν μια σειρά από ” παράγοντες ενίσχυσης της εμπιστοσύνης” ως ” απαραίτητους”, ” σημαντικούς”, ” καλό είναι να υπάρχουν” ή ” όχι σημαντικούς”.
Το 67% των ερωτηθέντων έκρινε ότι είναι απαραίτητο να γνωρίζουν ότι έχουν έγκυρο διαβατήριο ή/και βίζα, ενώ ακολούθησε η ταξιδιωτική ασφάλιση (54%).
Η ABTA δήλωσε ότι οι ταξιδιωτικές εταιρίες μπορούν “να προσθέσουν σαφώς αξία βοηθώντας τους πελάτες τους να αποκτήσουν αυτά τα βασικά στοιχεία για τα ταξίδια”.
Άλλα βασικά στοιχεία συνδέονταν με οικονομικές ανησυχίες και υποδείκνυαν τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι οργανωμένες διακοπές στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών, σύμφωνα με την ABTA.
Συνολικά το 53% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε ως απαραίτητο να μπορεί να επιστρέψει στο σπίτι του σε περίπτωση που η ταξιδιωτική εταιρία χρεοκοπήσει, ενώ το 49% θεώρησε ως απαραίτητο να γνωρίζει εκ των προτέρων τη συνολική τιμή και το 49% θεώρησε επίσης ως απαραίτητο να έχει οικονομική προστασία σε περίπτωση που η ταξιδιωτική εταιρία χρεοκοπήσει.
Δύο στα πέντε άτομα (41%) δήλωσαν ότι η κράτηση σε μέλος της ABTA ήταν απαραίτητη, ενώ ένα επιπλέον 35% δήλωσε ότι ήταν σημαντικό.
Ο Δείκτης Ταξιδιωτικής Εμπιστοσύνης θα συζητηθεί στο The Travel Convention την Τετάρτη 1 Νοεμβρίου.
Τα στατιστικά στοιχεία προέκυψαν από την έρευνα Holiday Habits 2023/24 της ABTA, για την οποία η The Nursery Research and Planning Ltd πραγματοποίησε έρευνα τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Αυγούστου.
The post ABTA: Σίγουροι για τα ταξίδια στο εξωτερικό οι Βρετανοί appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr