ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑ

Amadeus: Οι ενημερωμένοι ταξιδιώτες, η νέα τάση στην ταξιδιωτική βιομηχανία

Οι ενημερωμένοι ταξιδιώτες, που απαιτούν συνέπεια στις προβλεπόμενες ταξιδιωτικές διαδικασίες, όπως είναι η διεξαγωγή τεστ Covid-19 κατά την άφιξη και αναχώρησή τους από τον προορισμό ταξιδιού τους, η παρουσίαση πιστοποιητικού εμβολιασμού και η υιοθέτηση αποτελεσματικών πρακτικών υγιεινής, αποτελούν τη νέα τάση στη βιομηχανία των ταξιδιών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Amadeus Nexwave. 

Περισσότερο από το 40% των 6.000 ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα Rebuilding travel together, σε έξι βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, των ΗΠΑ, της Γαλλίας και της Γερμανίας, δήλωσαν ότι θα ήθελαν να δουν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα τεστ Covid, εντοπισμού και παρακολούθησης, που να ακολουθεί τα παγκόσμια πρότυπα.

Η έρευνα αποδεικνύει ότι η αξιοποίηση τεχνολογιών όπως η βιομετρική, προκειμένου να μην γίνονται φυσικοί έλεγχοι κατά τη διαδικασία ενός ταξιδιού, γίνεται όλο και πιο σημαντική, με περισσότερους από έναν στους τέσσερις ταξιδιώτες να επιθυμούν η ταξιδιωτική βιομηχανία να επιταχύνει τις σχετικές πρωτοβουλίες.

Μια άλλη τάση είναι η άνοδος στα ταξίδια “πολλαπλών γενεών”. Με τις οικογενειακές διακοπές να είναι όλο και λιγότερο συχνές, προβλέπεται πως περισσότερες ομάδες “πολλαπλών γενεών” θα κάνουν κράτηση για πιο εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες εμπειρίες. Κι αυτό καθώς, όπως οι εμπειρογνώμονες συμφωνούν, ο οικονομικός αντίκτυπος της πανδημίας γίνεται αισθητός περισσότερο στις νεότερες γενιές με μικρότερη αγοραστική δύναμη, με αποτέλεσμα οι Generation Z και Millennials να κάνουν διακοπές με άλλα μέλη της οικογένειάς τους για να μειώσουν το κόστος του ταξιδιού τους.

ksd PRIMAGEL Amadeus
adv

Η ταξιδιωτική βιομηχανία είναι εδώ και πολλά χρόνια κατακερματισμένη, με την ερώτηση “ποιος κατέχει τον ταξιδιώτη” να είναι όλο και πιο συχνή και περίπλοκη. Η επιδημιολογική κρίση υπογράμμισε την ανάγκη να αντιμετωπιστεί αυτό, καθώς οι βασικοί “παίκτες” πρέπει να επικοινωνούν μεταξύ τους και να συνεργάζονται στενά με τις δημόσιες αρχές γα την έκδοση πιστοποιητικών υγείας και ανοσίας, που αποτελούν σημείο αναφοράς για τη διεξαγωγή ταξιδιών σήμερα.

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και οι νέοι κανονισμοί εισόδου σε μια χώρα, απαιτούν από τη βιομηχανία να συνεργαστεί με οργανισμούς όπως η Διεθνής Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (ΙΑΤΑ), για να διασφαλίσει ότι υπάρχει μια εφαρμόσιμη, διαφανής και συνεπής προσέγγιση των πρωτοκόλλων υγείας.

Περισσότερο από το ένα τρίτο των συμμετεχόντων στην έρευνα συμφωνούν σε μια καθολική συμβατή ψηφιακή ταυτοποίηση των ταξιδιωτών, που θα περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και την κατάσταση της υγείας τους. Στο πλαίσιο αυτό, οι εμπειρογνώμονες εκτιμούν ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία τα επόμενα χρόνια θα είναι πιο “πράσινη” και πιο “βιώσιμη”.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η ζήτηση των ταξιδιωτών για πιο βιώσιμες επιλογές ταξιδιού διατηρείται σταθερή σε όλα τα δημογραφικά στοιχεία και τις αγορές. Το ένα τρίτο των Millennials επιθυμεί να υπάρξει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές και να βρεθούν τρόποι που να διασφαλίζουν τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα όταν ταξιδεύουν, ενώ ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες επιθυμεί τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αυτό είναι πιθανό να λειτουργήσει ως κίνητρο για όλους τους ταξιδιώτες να σκεφτούν πώς μπορούν να διαφοροποιηθούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούν.

“Τα ευρήματα αυτής της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι οι λύσεις που προτείνονται θα βελτιώσουν τη συνεργασία σε ολόκληρο τον κλάδο και, τελικά, την εμπειρία του ταξιδιώτη. Στο Amadeus Nexwave, τον εκκολαπτήριο επιχειρήσεών μας, ο στόχος είναι να συνεργαστούμε με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας για την ανοικοδόμηση των ταξιδιών. Γνωρίζουμε ότι η βιομηχανία μας είναι ανθεκτική και αυτό προκαλεί μεγάλη αισιοδοξία”, υπογραμμίζει η Marion Mesnage, επικεφαλής του Amadeus Nexwave, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts