ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Apple: Πώς «επεμβαίνει» στις εφαρμογές – διαβατήρια για τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού

Πάνω από το 56% των καταναλωτών δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις εταιρείες τεχνολογίας διότι δεν θα διατηρούσαν ανώνυμες τις πληροφορίες για την υγεία τους – Η Apple προσπαθεί τώρα να ενισχύσει τη σαφήνεια σχετικά με τις πρακτικές δεδομένων της

Ο τεχνολογικός κολοσσός ζητά από προγραμματιστές που στοχεύουν στη δημιουργία εφαρμογών – διαβατηρίων για τα εμβόλια κατά της Covid – 19 να συνεργαστούν με «αναγνωρισμένους φορείς και οργανισμούς από τις αρχές δημόσιας υγείας» πριν υποβάλουν τις εφαρμογές τους στην Apple.

Oπως αναφέρει το Business Insider πολλοί είναι οι προγραμματιστές που εργάζονται για δημιουργήσουν εφαρμογές υγείας οι οποίες θα επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν άμεση πρόσβαση σε τεκμήρια τα οποία θα αποδεικνύουν ότι πράγματι οι πολίτες έχουν εμβολιαστεί. Θα έχουν, δηλαδή, πάντοτε μαζί τους στο κινητό, το έγγραφο ή την απόδειξη εμβολιασμού.

Με τον τρόπο αυτό θα έχουν άμεση πρόσβαση σε διάφορες πτυχές της κοινωνικής ζωής όπως ελεύθερη πρόσβαση σε μέσα μεταφοράς, υπηρεσίες και κτίρια χωρίς να χρειάζεται κάποιο αρνητικό τεστ κορωνοϊού ή προληπτική καραντίνα.

Η Apple δεν θα επιτρέπει, επομένως, τη διαθεσιμότητα των εν λόγω εφαρμογών στο Appla Store παρά μόνο αν οι προγραμματιστές μπορούν να αποδείξουν έμπρακτα πως οι εφαρμογές τους θα προστατεύουν τα δεδομένα αυτά. Ο τεχνολογικός γίγαντας ενισχύει, έτσι, τα πρότυπα διαφάνειας των δεδομένων των χρηστών του – γεγονός που εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο προσπάθειας από την πλευρά της Apple να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών όσον αφορά στην υγειονομική περίθαλψη.

Αυτή, όμως, δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία δεσμεύεται δημόσια προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία δεδομένων των καταναλωτών. Σύμφωνα με το Business Intelligence, φέτος, κυκλοφόρησε το εργαλείο διαφάνειας παρακολούθησης εφαρμογών, διασφαλίζοντας ότι οι προγραμματιστές λαμβάνουν την άδεια των χρηστών πριν παρακολουθήσουν τα δεδομένα τους σε εφαρμογές άλλων εταιρειών για λόγους διαφήμισης.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι πάνω από το 56% των καταναλωτών δήλωσαν ότι δεν θα εμπιστεύονταν εταιρείες τεχνολογίας όπως η Apple ότι θα διατηρούσαν ανώνυμες τις πληροφορίες για την υγεία τους, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει τη σαφήνεια σχετικά με τις πρακτικές δεδομένων της. Για πρώτη φορά, το 39% των καταναλωτών δηλώνει ότι ο κορυφαίος τρόπος για να ξαναχτιστεί η εμπιστοσύνη τους με την εταιρεία τεχνολογίας είναι η διαφάνεια σχετικά με το εάν ή πώς μοιράζονται τα δεδομένα τους, σύμφωνα με την έρευνα PwC Consumer Intelligence 2020 για 5.000 παγκόσμιους καταναλωτές.

Η ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών θα βοηθήσει την Apple να ενισχύσει την εγκυρότητα της στα μάτια των δύσπιστων καταναλωτών και ειδικά τώρα που ο τεχνολογικός κολοσσός σχεδιάζει να αναπτύξει πρόσθετα χαρακτηριστικά υγειονομικής περίθαλψης, όπως η παρακολούθηση γλυκόζης.

Διαβάστε ακόμη

Πώς ο κορωνοϊός «τινάζει στον αέρα» τις business του ποδοσφαίρου

Eπίδομα 534 ευρώ: Πότε πληρώνονται οι αναστολές Φεβρουαρίου (vid)

Οικογένεια Λαιμού: Ναυτική παράδοση 172 ετών και κοινωνική προσφορά

ΠΗΓΗ NEWMONEY

Related Posts