ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Booking.com: “Ψήφος εμπιστοσύνης” στις ευέλικτες τιμές δωματίων από τους ταξιδιώτες

Στις ευέλικτες ξενοδοχειακές τιμές δίνουν προτεραιότητα οι ταξιδιώτες, ακόμη και στην περίπτωση που είναι αυξημένες. Εν τω μεταξύ, οι ηλεκτρονικές κρατήσεις ξενοδοχείων δεν εμφανίζονται μειωμένες μετά τον Covid, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε ο περιφερειακός διευθυντής της Booking.com στο συνέδριο για το μέλλον των ταξιδιών.

Η Booking.com δήλωσε ότι έχει απολαύσει μια “ανθεκτική ανάκαμψη” μετά τον Covid με “υψηλότερες από το αναμενόμενο” διανυκτερεύσεις δωματίων και κρατήσεις το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Και παρά τις αναφορές για την αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που στρέφονται προς τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία μετά τον Covid, ο OTA δήλωσε ότι δεν έχει παρατηρήσει πτώση των πωλήσεων μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

Μιλώντας στο συνέδριο του Travel Weekly, ο κ. Pearson δήλωσε ότι η ζήτηση παρέμεινε υψηλή για ευέλικτες τιμές δωματίων που επιτρέπουν επιστροφές χρημάτων και τροποποιήσεις, αντί της επαναφοράς στα παραδοσιακά πρότυπα κρατήσεων, στα οποία οι φθηνότερες, μη επιστρεπτέες τιμές, μπορεί να αποτελούν το ένα τρίτο των πωλήσεων.

Ο ίδιος δήλωσε: “Δεν είδαμε κάμψη στους πελάτες, αλλά πάνω από το 90% των πελατών κατά τη διάρκεια του Covid και το επόμενο έτος αφορούσε σε κρατήσεις με ευέλικτες τιμές, σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσουν πλήρη ευελιξία. Νομίζαμε ότι θα το βλέπαμε να επανέρχεται, διότι κατά καιρούς οι μη επιστρεπτέες συναλλαγές μπορεί να αποτελούν το 30% των εργασιών μας, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη, όπως είναι λογικό, δεδομένων των όσων διαδραματίστηκαν φέτος”.

Υπενθυμίζεται ότι, η Booking.com, σε αυτή τη φάση, βρίσκεται αντιμέτωπη με την άρνηση της Κομισιόν να επιτρέψει την εξαγορά του σουηδικού OTA Etraveli Group, έναντι 1,63 δισ. ευρώ, καθώς εκφράστηκαν φόβοι ότι μια τέτοια συναλλαγή θα μείωνε τον ανταγωνισμό και θα αύξανε τις τιμές για τα ξενοδοχεία και τους καταναλωτές.

Ωστόσο, σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings, Glenn Fogel, είπε ότι, “η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όχι μόνο αποκλίνει από την πάγια νομοθεσία και το δεδικασμένο, αλλά στερεί από τους καταναλωτές ταξιδιωτικές επιλογές που δικαιούνται να έχουν”.

Το επόμενο βήμα, είναι η άσκηση έφεσης κατά της απόφασης από τις δύο εμπλεκόμενες πλευρές.

The post Booking.com: “Ψήφος εμπιστοσύνης” στις ευέλικτες τιμές δωματίων από τους ταξιδιώτες appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts