ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Burberry: Αύξηση των πωλήσεων παρά τον αντίκτυπο των lockdown στην Κίνα

Ο διάσημος οίκος Burberry κατάφερε να διατηρήσει σταθερές τις μεσοπρόθεσμες προβλέψεις της εταιρείας, παρά τον αντίκτυπο των νέων lockdown που επιβλήθηκαν σε διάφορα μέρη της Κίνας κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο.

Το γνωστό brand συνεχίζει παρόλα αυτά, να στοχεύει σε μονοψήφια αύξηση εσόδων και περιθώριο κέρδους έως και 20% σε σταθερό νόμισμα μεσοπρόθεσμα, καθώς «διαχειρίζεται με αισιοδοξία» τις επιπτώσεις του lockdown στην Κίνα αλλά και τη ραγδαία επιτάχυνση του πληθωρισμού στην εγχώρια αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Οι συγκριτικές πωλήσεις παγκοσμίως αυξήθηκαν 1%, ενώ τα έσοδα λιανικής ανήλθαν στα 505 εκατομμύρια στερλίνες, από 479 εκατ. στερλίνες κατά το περσινό έτος. 

Η διάσημη εταιρεία ανακοίνωσε πως οι συγκριτικές πωλήσεις, εκτός από την αγορά της Κίνας, κατέγραψαν αύξηση της τάξεως του 16%. Σύμφωνα μάλιστα, με το Bloomberg, στην εν λόγω αγορά, οι πωλήσεις της Burberry μειώθηκαν κατά 35% καθώς το 40% των διανομών του ομίλου επηρεάστηκε από τα lockdown που επιβλήθηκαν σε διάφορα μέρη της Κίνας με στόχο εξαιτίας της νέας εξάπλωσης του κορωνοϊού.

«Ο μεγαλύτερος αντίκτυπος στην Κίνα σχετίζεται με την κατάσταση της πανδημίας», δήλωσε η Τζούλι Μπράουν, διευθύνουσα σύμβουλος και οικονομική διευθύντρια της Burberry. Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν στο – 7%.

Παρόλα αυτά, σε μια προσπάθεια να μειώσει την εξάρτησή της από την αγορά της Κίνας, ο διάσημος οίκος μόδας ανανέωσε την εστίασή του σε πελάτες με υψηλές δαπάνες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, με συγκρίσιμες πωλήσεις στην περιοχή να αυξάνονται κατά 47% κατά τη διάρκεια της περιόδου. Επίσης, κατέγραψε διψήφια αύξηση στα τμήματα δερμάτινων ειδών και ενδυμάτων, εκτός της Κίνας.

Μάλιστα, ένα ισχυρότερο δολάριο θα συμβάλει στην περαιτέρω ενίσχυση της τρέχουσας απόδοσης του οικονομικού έτους της Burberry και θα προσθέσει 190 εκατομμύρια στερλίνες (225 εκατομμύρια δολάρια) στις πωλήσεις, από την προηγούμενη εκτίμηση των 159 εκατομμυρίων στερλίνων.

Υπενθυμίζεται πως ο νέος Ceo της Burberry Jonathan Akeroyd ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα μόλις τον περασμένο Μάρτιο. Ο πρώην επικεφαλής της Versace αναμένεται να ακολουθήσει το έργο του προκατόχου του, Marco Gobbetti, μετατοπίζοντας τις τιμές της Burberry υψηλότερα, μειώνοντας τη διανομή σε τρίτους παρακάμπτοντας τις εκπτώσεις.

Διαβάστε ακόμη

Αυξήσεις στα καύσιμα: Η Ελλάδα είναι στον μέσο όρο παγκοσμίως (λίστα + χάρτης)

Φυσικό αέριο: Αλλαγές στα τιμολόγια ρεύματος μετά το «ράλι» – Πότε ανακοινώνονται οι νέες χρεώσεις

Μίκι Μπρούνι: Η Ελληνίδα πίσω από τον Armani που τον έκανε να λατρέψει την Ελλάδα (pics + vid)

ΠΗΓΗ NEWMONEY

Related Posts