ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

DRV: Σε μια επιστροφή στις ΗΠΑ ελπίζουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες για τα επαγγελματικά ταξίδια

Το 60% έως 70% των πωλήσεων του 2019 για το 2022 αναμένουν οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες, που δραστηριοποιούνται στην αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών, μέλη της Ένωσης Γερμανών Τουριστικών Πρακτόρων (DRV), με το “άνοιγμα” των ΗΠΑ να δημιουργεί ελπίδες στην αγορά, παρότι απέχει ακόμα πολύ από την κανονικότητα.

Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της DRV και διευθύνων σύμβουλος του Lufthansa City Center, Markus Orth, δήλωσε σε ένα εργαστήριο, στο πλαίσιο διεξαγωγής του ετήσιου συνεδρίου της Ένωσης στην Ελλάδα, ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αναμένουν κατά μέσο όρο περίπου το 65% του όγκου του 2019, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι, υπάρχουν και ορισμένοι που περιμένουν λιγότερα.

Το άνοιγμα των ΗΠΑ είναι πολύ σημαντικό για την αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών, σύμφωνα με τον Orth, ο οποίος χαρακτήρισε τις ΗΠΑ ως τη “Μαγιόρκα των επαγγελματικών ταξιδιών”. Μόνο η γερμανική αγορά έχει μερίδιο 35% της συνολικής εναέριας κυκλοφορίας στον Βόρειο Ατλαντικό. Τα δρομολόγια των ΗΠΑ είναι πολύ σημαντικά για τη Lufthansa, υπογράμμισε επίσης ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρίας στη Γερμανία, Alexander Karst. “Η ζήτηση επανέρχεται γρήγορα, ορισμένες διαδρομές όπως η Νέα Υόρκη και το Μαϊάμι έχουν ήδη επιστρέψει, παρουσιάζοντας, μάλιστα, αποτελέσματα καλύτερα από εκείνα του 2019”. Βεβαίως, τα επαγγελματικά ταξίδια θα μειωθούν ξανά τα Χριστούγεννα, ενώ η σημαντική ασιατική αγορά -ειδικά τα επαγγελματικά ταξίδια στην Κίνα- εξακολουθεί να επηρεάζεται από περιορισμούς.

Η αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, δέχεται πιέσεις όχι μόνο από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και την ευρεία χρήση της μεθόδου των τηλεδιασκέψεων από πλευράς των επιχειρήσεων. Οι καθιερωμένες εταιρίες διαχείρισης ταξιδιών (TMC) αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό από ορισμένες υψηλά χρηματοδοτούμενες νεοφυείς επιχειρήσεις, όπως η Tripactions, η Travelperk, η Comtravo και η Lanes & Planes. Ο Orth αναμένει ότι θα υπάρξει μια ενοποίηση μεταξύ των νεοφερμένων στο εγγύς μέλλον. Επιπλέον, τα επιχειρηματικά μοντέλα των καθιερωμένων αλυσίδων και των νεοφυών επιχειρήσεων συγκλίνουν όλο και περισσότερο, καθώς οι TMC αναβάθμισαν την τεχνολογία τους και οι νεοεισερχόμενοι αναβάθμισαν τις υπηρεσίες τους.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts