ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Google: Τριπλάσια η αύξηση των αναζητήσεων για τα ταξίδια

Έχουν τριπλασιαστεί τα ερωτήματα αναζήτησης στην Google για ταξίδια στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά οι ερωτήσεις που σχετίζονται με το “μπορώ να ταξιδέψω” ανταγωνίζονται το “πού να ταξιδέψω”, καθώς η αβεβαιότητα για τον Covid συνεχίζεται. Όλα αυτά, βέβαια, πριν τις ανακοινώσεις της βρετανικής κυβέρνησης για την κατάργηση του συστήματος φωτεινού σηματοδότη, των δαπανηρών PCR τεστ για τους πλήρως εμβολιασμένους ταξιδιώτες, αλλά και το άνοιγμα των αμερικανικών συνόρων.

Καθώς τα ταξίδια θα επιστρέψουν, στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι θα υπάρξουν κάποιες “αναταράξεις”, κάτι με το οποίο συμφωνεί ο Finnbar Cornwall, “ηγέτης” της βιομηχανίας και στέλεχος της Google. O ίδιος θεωρεί ότι, τα σημάδια είναι καλά, επικαλούμενος στοιχεία έρευνας της παγκόσμιας εταιρίας συμβούλων McKinsey, βάσει των οποίων οι άνθρωποι ετοιμάζονται να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα μετά την πανδημία και πως τα ταξίδια είναι στην κορυφή της λίστας τους. Αυτό, σύμφωνα με τον Cornwall, υποστηρίζεται από στοιχεία της Τράπεζας της Αγγλίας, με βάση τα οποία τα νοικοκυριά μεσαίου εισοδήματος έχουν εξοικονομήσει χρήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ο ίδιος είπε ότι, με βάση τα στοιχεία του WTTC, ο ευρωπαϊκός ταξιδιωτικός τομέας έχει χάσει 1 τρισεκατομμύριο δολάρια εξαιτίας του Covid, αλλά ότι οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις σε βασικές αγορές, στην ηπειρωτική Ευρώπη, είναι πλέον πάνω από τα επίπεδα του 2019.

Η επιθυμία των ανθρώπων να ταξιδέψουν αποτυπώνεται στην αύξηση κατά 300% περίπου των αναζητήσεων στην Google, για ταξίδια στο Ηνωμένο Βασίλειο.

“Εξετάσαμε δεδομένα σχεδόν 20 χρόνων και διαπιστώσαμε ότι είναι ψηλά στις αναζητήσεις ερωτήσεις που σχετίζονται με το ‘μπορώ να ταξιδέψω’ και ‘που  μπορώ να ταξιδέψω’”, είπε ο Cornwall.

Από την πλευρά της η Meg Elzea, διευθύντρια του τομέα της βιομηχανίας των ταξιδιών της Google, παγκοσμίως, είπε ότι είναι ζωτικής σημασίας οι εταιρίες να συμβαδίζουν με τις αναδυόμενες τάσεις εν μέσω συνεχούς αστάθειας, αν και οι τριμηνιαίες έρευνες της Google δείχνουν ότι αυτό αρχίζει να σταθεροποιείται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, τον Αύγουστο μόνο το 12% των Βρετανών ταξιδιωτών εκδήλωσαν ενδιαφέρον να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τους επόμενους έξι μήνες, σε σύγκριση με το 31% που ήθελε να ταξιδέψει στο εσωτερικό. Οι τρεις πρώτες ανησυχίες των ταξιδιωτών αφορούσαν την πανδημία, ενώ η τέταρτη το κόστος του ταξιδιού. Όπως είπε η Elzea, η ανησυχία για το κόστος είναι στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών και περίπου το ένα πέμπτο των πελατών αναζητούν οικονομικές εγγυήσεις, που σχετίζονται με επιστροφές χρημάτων, όταν σκέφτονται να κάνουν κράτηση ταξιδιού. Σύμφωνα με την ίδια, αυτή η ανησυχία μειώνεται από πλευράς σημασίας, ενώ η επιθυμία για εκπτώσεις, που αφορούν, επί του παρόντος, το 16% των ερωτηθέντων, αυξάνεται.

Κατά την κράτηση, η έρευνα της Google διαπίστωσε ότι, το 40% έκανε κράτηση σε μια εταιρία που δεν είχε χρησιμοποιήσει προηγουμένως και το 23% πως επηρεάστηκε από την τιμή. Ωστόσο, το κόστος δεν ήταν αρκετό από μόνο του για να επηρεάσει τους καταναλωτές, που έδωσαν προτεραιότητα στα ταξίδια ως μέσο για να δουν τους φίλους και μέλη της οικογένειά τους.

Σύμφωνα με την Elzea, η διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά θα αυξηθεί κατά περισσότερο από 9 δισεκατομμύρια λίρες το 2022, έναντι του 2021. Στο πλαίσιο αυτό, παρότρυνε τα στελέχη της αγοράς να προετοιμαστούν ώστε να είναι έτοιμα για την επιστροφή της ζήτησης και την “κατάκτηση” των επιχειρήσεών τους μεριδίου της αγοράς. “Το να μπορείς να αντιληφθείς τη ζήτηση άμεσα μπορεί να συνιστά πραγματικά πρόκληση, όμως χρειάζεσαι εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις αυτές τις ανομοιόμορφες τάσεις κρατήσεων και ζήτησης. Θα συνεχίσουμε να βλέπουμε μια αργή πορεία προς την ανάκαμψη, αλλά είναι γεγονός ότι, ήδη, καταγράφεται αύξηση”, είπε.

ksd
adv

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts