ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ryanair: “Πυρά” κατά των OTAs | Έκκληση στους ταξιδιώτες για απευθείας κρατήσεις

Η Ryanair επιτέθηκε στους διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTAs), κατηγορώντας τους για “κακές πρακτικές” και προτρέποντας τους πελάτες να κάνουν κρατήσεις αποκλειστικά με την αεροπορική εταιρία.

Ο χαμηλού κόστους αερομεταφορέας ισχυρίζεται ότι οι επιβάτες που έκαναν κράτηση μέσω των OTAs δεν είχαν πρόσβαση στις δωρεάν επιλογές αλλαγής πτήσης της Ryanair κατά τη διάρκεια των πυρκαγιών στη Ρόδο, επειδή οι OTAs απέκρυψαν τα στοιχεία της κράτησής τους και έδωσαν στην αεροπορική εταιρία ανακριβή στοιχεία επιβατών.

Η Dara Brady, διευθύντρια μάρκετινγκ, ψηφιακών υπηρεσιών και επικοινωνίας της Ryanair, υποστήριξε ότι “πολλοί OTAs παρέχουν ανακριβή στοιχεία επιβατών και πληρωμών στον αερομεταφορέα”.

Κατηγόρησε επίσης τους OTAs ότι “χρεώνουν περισσότερα από τον πραγματικό ναύλο της Ryanair”, λέγοντας: “Οι OTAs συνεχίζουν να παραπλανούν τους επιβάτες, ώστε να πιστεύουν ότι πετυχαίνουν τη φθηνότερη τιμή, διαφημίζοντας ψευδώς χαμηλότερους ναύλους από την αεροπορική εταιρία. Ωστόσο, αυτοί οι “μειωμένοι ναύλοι” συχνά δεν είναι παρά ένα κλικ για να δελεάσουν τους πελάτες πριν τους επιβαρύνουν με προσαυξήσεις έως και 200%”.

Η ίδια υποστήριξε ότι πολλοί ΟΤΑs παρέχουν στη Ryanair λανθασμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των επιβατών, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρία δεν μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τους επιβάτες για να μοιραστεί βασικές πληροφορίες και ενημερώσεις για την πτήση, συμπεριλαμβανομένων πιθανών αλλαγών στην ώρα αναχώρησης.

“Πολλοί OTAs αποκρύπτουν επίσης τα στοιχεία των κρατήσεων από τους επιβάτες, γεγονός που εμποδίζει τους επιβάτες να έχουν πρόσβαση και να διαχειρίζονται οι ίδιοι τις κρατήσεις τους. Είδαμε αυτό το πρόβλημα την περασμένη εβδομάδα, όταν οι πελάτες OTAs που ταξίδευαν από και προς τη Ρόδο, κατά τη διάρκεια των δασικών πυρκαγιών στο νησί, δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στις κρατήσεις τους για να επωφεληθούν από τη δωρεάν δυνατότητα αλλαγής πτήσης της Ryanair”, επισήμανε η κα. Brady.

Σημείωσε δε ότι ο αερομεταφορέας “έχει από καιρό ξεκινήσει εκστρατεία για την προστασία των πελατών από τις κακές πρακτικές των OTAs”. Και επέμεινε: “Η Ryanair δεν έχει καμία εμπορική σχέση με τους OTAs και οι OTAs δεν εξουσιοδοτούνται από τη Ryanair να πωλούν τις πτήσεις της. Ο καλύτερος τρόπος για να προστατευτούν οι πελάτες από τους OTA είναι να κάνουν κρατήσεις μόνο εκεί όπου βλέπουν τη σφραγίδα Ryanair verified”.

Σύμφωνα με την κα. Brady, η Ryanair ήταν σε θέση να υποστηρίξει τους επιβάτες με κρατήσεις στη Ρόδο, που έγιναν μέσω OTAs, οι οποίοι εμφανίζουν την επαληθευμένη σφραγίδα της αεροπορικής εταιρείας και χρησιμοποιούν τη διαδικασία επαλήθευσης των πελατών της.

Ρεκόρ επιβατών τον Ιούλιο

Νωρίτερα, η Ryanair ανακοίνωσε ότι μετέφερε περισσότερους από 18 εκατομμύρια επιβάτες σε ένα μήνα, τον Ιούλιο, για πρώτη φορά.

Ο ιρλανδικός αερομεταφορέας χαμηλών ναύλων πραγματοποίησε περισσότερες από 102.000 πτήσεις κατά τη διάρκεια του μήνα, καθώς ξεκίνησε η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών. Αναγκάστηκε όμως να ακυρώσει περισσότερες από 800 πτήσεις, λόγω απεργιών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και εθνικής απεργίας στην Ιταλία.

Το ρεκόρ των 18,7 εκατομμυρίων μετακινήσεων επιβατών ήρθε καθώς ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 11% από 16,8 εκατομμύρια τον Ιούλιο του περασμένου έτους, με τον συντελεστή πληρότητας να παραμένει στάσιμος στο 96%.

Οι αριθμοί ρεκόρ προσέφεραν στη Ryanair ένα κυλιόμενο ετήσιο σύνολο 175,3 εκατομμυρίων επιβατών, σημειώνοντας αύξηση 23% σε σχέση με πέρυσι.

The post Ryanair: “Πυρά” κατά των OTAs | Έκκληση στους ταξιδιώτες για απευθείας κρατήσεις appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts