ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Skyscanner: Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα επικρατήσουν στην αμερικανική ταξιδιωτική αγορά το 2024 | Οι νέοι τύπου Αμερικανών ταξιδιωτών

Oρισμένες από τις πιο σημαντικές ταξιδιωτικές τάσεις που διαμορφώνονται στην αμερικανική, ταξιδιωτική αγορά το επόμενο έτος αποκαλύπτει η έκθεση της Skyscanner “Travel Trends 2024”.

Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε δεδομένα κρατήσεων πάνω από 80 δισ. τιμές ημερησίως, σε συνδυασμό με μια έρευνα σε 18.000 ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους και Αμερικανοί, αναλύει τις τρέχουσες καταναλωτικές συμπεριφορές και προβλέπει πού και πώς θα ταξιδέψουν οι άνθρωποι το επόμενο έτος.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, η συντριπτική πλειονότητα (85%) των Αμερικανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τον ίδιο αριθμό διεθνών ταξιδιών, αν όχι περισσότερα, το επόμενο έτος, σε σχέση με εφέτος.

Επίσης, το 40% των Αμερικανών ταξιδιωτών θεωρούν τη συνολική “ατμόσφαιρα” ενός προορισμού σημαντικό παράγοντα όταν αποφασίζουν πού θα ταξιδέψουν το 2024.

Το 16% δηλώνουν ότι το κόστος της διαμονής σε ξενοδοχείο είναι το κύριο κριτήριο για την επιλογή των προορισμών το επόμενο έτος.

Παρά τις οικονομικές προκλήσεις, το 39% των Αμερικανών έχουν προβλέψει να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2024, σε σύγκριση με το 2023.

Οι τάσεις

Τρέλα για τον πολιτισμό

Περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι καταναλωτές επιδεικνύουν ευρεία πολιτιστική… περιέργεια και ένα από τα κύρια κίνητρά τους για ταξίδια το επόμενο έτος θα είναι η λαχτάρα για πολιτιστική αναζήτηση. Αυτές τις μέρες, οι τουρίστες θέλουν να κάνουν περισσότερα από το να δουν απλώς τα αξιοθέατα μιας άλλης χώρας. Θέλουν να αισθάνονται ότι ταξιδεύουν με σκοπό, και η επιδίωξη της εμβάθυνσης στον αυθεντικό προορισμό θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στις επιλογές των ταξιδιωτών.

“Κυνηγώντας” vibes

Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν πολιτιστικές εμπειρίες, που τους επιτρέπουν να “νιώσουν” διάφορες πτυχές του προορισμού που επισκέπτονται. Οι αναμενόμενες ταξιδιωτικές τάσεις του 2024 αντικατοπτρίζουν μια ποικιλία “vibes” που αναζητούν οι ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που η Skyscanner χαρακτηρίζει ως “gig-tripping”, “set-jetting” και “foodie faves”.

1. Gig-Tripping

Πολλοί μεγάλοι μουσικοί έχουν ανακοινώσει παγκόσμιες περιοδείες για το επόμενο έτος, δημιουργώντας την τάση του “gig-tripping”, δηλαδή των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν για να παρακολουθήσουν τις ζωντανές συναυλίες των αγαπημένων τους καλλιτεχνών ή συγκροτημάτων.

  • Το 44% των Αμερικανών ταξιδιωτών δήλωσαν πρόθυμοι να ταξιδέψουν με πτήσεις μικρών αποστάσεων για να δουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες, ενώ το 18% είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
  • Το 34% των Αμερικανών ταξιδιωτών δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν τοπικές μουσικές εκδηλώσεις το 2024 (το 50% μεταξύ των 25-34 ετών), ενώ ένα εκπληκτικό 60% είναι επίσης ανοιχτό στο να ταξιδέψει για συναυλίες στο εξωτερικό.

2. Εξερεύνηση χαρακτήρων

Η αναζήτηση εμπειριών στις πραγματικές τοποθεσίες γυρισμάτων που χρησιμεύουν ως σκηνικά για αγαπημένες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές συνεχίζει να τροφοδοτεί τη δυναμική της τάσης του “set-jetting”. Συνολικά, η μηχανή αναζήτησης και κράτησης ταξιδιών διαπίστωσε ότι το 29% των Αμερικανών ταξιδιωτών στρέφεται στον κινηματογράφο και την τηλεόραση ως πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης.

Η επιτυχημένη σειρά του Netflix “Emily in Paris” έχει εμπνεύσει τα περισσότερα ταξίδια, με έναν στους τρεις Αμερικανούς ταξιδιώτες να την αναφέρει ως έμπνευση για να εξερευνήσει τη γαλλική πρωτεύουσα. Μετά την κυκλοφορία της 3ης σεζόν πέρυσι, η Skyscanner σημείωσε αύξηση 32% για πτήσεις προς το Παρίσι.

3. Προϋπολογισμός Bougie Foodies

Για το 27% των ταξιδιωτών, η απόλαυση της τοπικής κουζίνας στους ταξιδιωτικούς προορισμούς βρίσκεται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων τους. Μάλιστα, το 47% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει έναν προορισμό με βάση την τοποθεσία ενός συγκεκριμένου εστιατορίου στο οποίο θα ήθελαν να γευματίσουν.

Λαμβάνοντας υπόψη την “τρέλα” των καλοφαγάδων και το γεγονός ότι το φαγητό και τα ταξίδια πάνε χέρι-χέρι, είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι πολλοί Αμερικανοί ταξιδιώτες πιστεύουν ότι η υψηλή γαστρονομία είναι ακριβή για τον προϋπολογισμό τους. Παρόλα αυτά, υπάρχουν πολλές πόλεις που διαθέτουν αυθεντικές και υψηλής ποιότητας, αλλά και προσιτές επιλογές για φαγητό.

4. Προορισμός Zzzz

Για το 2024, υπάρχει μια αυξανόμενη επιθυμία να αποσυνδεθεί κανείς και να επικεντρωθεί στις αναζωογονητικές πτυχές του ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένου του ύπνου. Η σημασία της υγείας του ύπνου έχει κερδίσει την προσοχή και σχεδόν το 50% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ προσέχουν περισσότερο την ποιότητα του ύπνου τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Στην πραγματικότητα, ο ύπνος κατατάσσεται πλέον ως η κορυφαία δραστηριότητα στην ατζέντα των διακοπών των Αμερικανών ταξιδιωτών (24%), ακολουθούμενη στενά από τα μαθήματα μαγειρικής (23%) και τέτοιες υπαίθριες δραστηριότητες, όπως η πεζοπορία (22%). Η τάση αυτή αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν ολιστικές εμπειρίες που περιλαμβάνουν, τόσο χαλάρωση, όσο και δέσμευση.

Σχεδόν οι μισοί (49%) Αμερικανοί ταξιδιώτες πιστεύουν ότι κοιμούνται καλύτερα κατά τη διάρκεια των διακοπών. Τρεις στους τέσσερις (75%) αναφέρουν ότι δεν λαμβάνουν τις συνιστώμενες 7-8 ώρες νυχτερινού ύπνου, με το 44% να στρέφεται σε καταφύγια ύπνου ως λύση το 2024.

Τύποι ταξιδιωτών

Η έκθεση Travel Trends 2024 της Skyscanner εντόπισε επίσης ορισμένους κορυφαίους τύπους ταξιδιωτών που πρόκειται να κυριαρχήσουν το επόμενο έτος. Εκτός από την αναζήτηση πολιτιστικών εμπειριών στον προορισμό, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ταξίδια με βάση την προσωπικότητά τους. Ακολουθούν οι τρεις κορυφαίοι τύποι ταξιδιωτών:

– Αναλογικοί περιηγητές

Αυτοί οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να αποσυνδεθούν από την εισροή της τεχνολογίας με την οποία όλοι έρχονται αντιμέτωποι σε καθημερινή βάση. Επαναστατώντας ενάντια στη συνεχή ψηφιακή συνδεσιμότητα, πολλοί αναζητούν αναλογικές περιπέτειες. Το εκπληκτικό ποσοστό του 31% των Αμερικανών ηλικίας από 18 έως 24 ετών συσκευάζουν βιντεοκάμερες, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές ή κινηματογραφικές μηχανές με φιλμ 35 χιλιοστών στα ταξίδια τους. Ενώ θεωρητικά μπορεί να επιθυμούν μια πιο παραδοσιακή, χωρίς τεχνολογία, εμπειρία διακοπών, η διακοπή της σύνδεσης εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση. Μεταξύ των Αμερικανών ταξιδιωτών, το 78% δήλωσε ότι εκτιμά τον χρόνο μακριά από την τεχνολογία, αλλά σχεδόν το 50% εξακολουθεί να εργάζεται ή να σερφάρει εν μέσω των διακοπών του.

– “Εραστές” των διακοπών για τον εορτασμό επετείων

Οι ταξιδιώτες αυτής της κατηγορίας δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια σε ξεχωριστές τοποθεσίες όταν πρόκειται να γιορτάσουν ειδικές περιστάσεις όπως γενέθλια και επετείους. Το 79% των Αμερικανών ταξιδιωτών έχουν ήδη πραγματοποιήσει τέτοια ομαδικά ταξίδια, με σκοπό να δημιουργήσουν κοινές αναμνήσεις κατά τη διάρκεια τέτοιων γεγονότων, ενώ ένα άλλο 12% υποστηρίζει ότι επιθυμεί να το πράξει στο μέλλον.

– Luxe-for-Less Seekers

Με το κόστος ζωής να αυξάνεται συνεχώς, οι ταξιδιώτες αναζητούν ευκαιρίες για να ζήσουν προσιτές εμπειρίες πολυτέλειας στα ταξίδια τους. Το 2024, το 38% των Αμερικανών ταξιδιωτών επιθυμούν να αναβαθμίσουν τα αεροπορικά ταξίδια τους σε Business ή First Class, ενώ το 39% σχεδιάζει να αγοράσει πρόσβαση σε σαλόνια αεροδρομίων. Υπάρχουν επίσης πολλοί απίστευτοι προορισμοί σε όλο τον κόσμο που προσφέρουν διαμονή σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων χωρίς την τιμή των πέντε αστέρων. Η Skyscanner πρότεινε μέρη όπως η Κουάλα Λουμπούρ στη Μαλαισία, το Χόι Αν στο Βιετνάμ, τα Τίρανα στην Αλβανία, το Τσιάνγκ Μάι στην Ταϊλάνδη και το Μπρνο στην Τσετσενία.

The post Skyscanner: Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα επικρατήσουν στην αμερικανική ταξιδιωτική αγορά το 2024 | Οι νέοι τύπου Αμερικανών ταξιδιωτών appeared first on ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts