ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

STR: Ο Τουρισμός μετά την πανδημία | ΕΡΕΥΝΑ

Η ομάδα του Tourism Consumer Insights της STR παρακολουθεί τις τάσεις των ταξιδιωτών και του τουρισμού καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία κινείται στο πιο αισιόδοξο σημείο της πανδημίας. Οι ανατροπές της πανδημίας COVID-19 έχουν συμβάλει στις σεισμικές αλλαγές στον τουρισμό. Αυτές περιλαμβάνουν την παύση των διεθνών ταξιδιών για ορισμένες χώρες και, όπως συζητήθηκε σε προηγούμενα κομμάτια του «Τουρισμού μετά το κλείδωμα», αλλάζουν οι προτιμήσεις στην επιλογή καταλύματος και στον προορισμό.

Τον Φεβρουάριο του 2021, η STR διενήργησε ποσοτική έρευνα μέσω του πάνελ ταξιδιώτη για να εξετάσει τη στάση απέναντι στα ταξίδια σε αυτόν τον «νέο κόσμο COVID».

ksd PRIMAGEL
adv

Σε αυτή η εταιρία αξιολογεί τα εμπόδια που επηρεάζουν τις αποφάσεις των ταξιδιωτών να μην κάνουν κράτηση ή να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι διανυκτέρευσης.

Ο προφανής παράγοντας – COVID-19

Η έρευνά υπολόγισε τη δραστηριότητα ταξιδιού κατά τους πρώτους μήνες του έτους. Αν και ένας σημαντικός αριθμός ερωτηθέντων είχε πραγματοποιήσει ή είχε κάνει κράτηση για ταξίδι, η πλειοψηφία δεν είχε ταξιδέψει.

Δεν προκαλεί έκπληξη, μεταξύ αυτών των ερωτηθέντων, το COVID-19 επισημάνθηκε ως ένας σημαντικός λόγος για τη μη κράτηση ή την πραγματοποίηση ταξιδιών. Ενώ το 4% δήλωσε ότι το COVID-19 δεν είχε επηρεάσει την απόφασή του να μην κάνουν κράτηση ή να ταξιδέψουν, το υπόλοιπο (96%) δήλωσε ότι οι ταξιδιωτικές κρατήσεις τους επηρεάστηκαν από την πανδημία.

Γιατί λοιπόν το COVID-19 επηρέασε τις αποφάσεις των ταξιδιωτών να μην κάνουν κράτηση ή να πραγματοποιήσουν ταξίδια;

Η κυβερνητική νομοθεσία και οι περιορισμοί καθώς και η πιθανή ταλαιπωρία της καραντίνας ήταν οι βασικοί φραγμοί στο ταξίδι για τους ερωτηθέντες.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία ελάχιστα μπορεί να επηρεάσει αυτά τα εμπόδια. Ωστόσο, καθώς τα προγράμματα εμβολίων συνεχίζουν να επεκτείνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι πιθανό να μειώνονται οι περιορισμοί των ταξιδιωτικών προορισμών και να υπάρξει  χαλάρωση των απαιτήσεων καραντίνας, κάτι που αποτελεί θετικό στοιχείο για τη βιομηχανία.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων επισήμαναν ταξιδιώτες που δεν τηρούν τους κανόνες ως λόγο μη κράτησης ή ταξιδιού. Οι προσωπικές ανησυχίες για την υγεία ήταν επίσης ένα αξιοσημείωτο εμπόδιο που αναφέρεται από πάνω από τους μισούς.

Οι ταξιδιώτες από τη Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο είδαν την άνεση και την ευεξία ως μεγαλύτερο εμπόδιο, ενώ οι Ευρωπαίοι φαινόταν λιγότερο ανήσυχοι, κάτι που πιθανότατα συνδέεται με το νεότερο, πιο ανέμελο, ηλικιακό προφίλ τους.

Σύμφωνα με την έρευνα τα αποτελεσματικά μέτρα για τον COVID και οι σαφείς επικοινωνίες από τις ταξιδιωτικές εταιρίες, μπορούν να κάνουν πολλά για να καθησυχάσουν τους καταναλωτές και να μετριάσουν τον αντίκτυπο των εμποδίων. Ωστόσο, οι διαβεβαιώσεις θα πρέπει να επικοινωνούνται προσεκτικά, ώστε να μην προκαλείται ανησυχία στους ταξιδιώτες.

Υπάρχουν λιγότερες διαφορές μεταξύ των περιφερειών όταν εξετάζονται οικονομικά εμπόδια. Οι ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και οι προκλήσεις επιστροφής χρημάτων λόγω ακυρώσεων αναφέρθηκαν ως τα κύρια οικονομικά εμπόδια στο ταξίδι για τους ερωτηθέντες σε όλες τις περιοχές.

Μεταξύ των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη, οι ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής αποτέλεσαν τον μεγαλύτερο αποτρεπτικό παράγοντα σε αυτήν την κατηγορία. Εν τω μεταξύ, οι Βόρειοι Αμερικανοί ανησυχούν περισσότερο για την επιστροφή χρημάτων. Οι πάροχοι ταξιδιών μπορούν να μετριάσουν αυτούς τους φόβους και να κερδίσουν την αφοσίωση των επισκεπτών παρέχοντας ευελιξία για ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων και σαφή ενημέρωση για τους κανόνες.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts