ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Trivago: Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης

Είναι φυσικό οι ξενοδόχοι να προσπαθούν να βρουν τρόπους εξοικονόμησης μετρητών σε περιόδους κρίσης. Ένας τρόπος είναι ο εκμηδενισμός της δαπάνης μάρκετινγκ.

Παρόλο που η μείωση του προϋπολογισμού για μάρκετινγκ είναι αναπόφευκτος, ο εκμηδενισμός του θα βλάψει μακροπρόθεσμα την επιχείρησή σας. Για την ακρίβεια, η διακοπή των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ αλλά και άλλων δραστηριοτήτων δημιουργίας εσόδων θα δυσκολέψει την επανεκκίνησή σας όταν ξεκινήσει η ανάκαμψη. Για αυτόν τον λόγο οι ειδικοί σε ολόκληρο τον κόσμο θεωρούν ότι το μάρκετινγκ είναι η καλύτερη απάντηση στην κρίση.

Σε αυτό το άρθρο της Trivago, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο το μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορεί να σας υποστηρίξει κατά την προσέγγιση των υπαρχόντων πελατών αλλά και την προσέλκυση νέων.

Παραμείνετε συνδεδεμένοι με τους υπάρχοντες πελάτες

Παρόλο που οι ταξιδιωτικές δραστηριότητες βρίσκονται σε αναταραχή, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να διακόψετε κάθε είδους επικοινωνία με την υπάρχουσα πελατειακή βάση σας. Ωστόσο, θα πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ και να προσαρμόσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ.

Πώς ακριβώς πρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας;

Οι προσπάθειες μάρκετινγκ πρέπει να ξεκινούν με την ιστοσελίδα της επωνυμίας σας και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, μπορείτε να επισημάνετε τις ενέργειες που πραγματοποιήσατε για να εξασφαλίσετε την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού και να κοινοποιήσετε τις πιο πρόσφατες πολιτικές αλλαγής κρατήσεων, όπως η κατάργηση των τελών ακύρωσης κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.

Μπορείτε επίσης να επιδείξετε νέα αξιοθέατα στην περιοχή σας ή/και ενημερώσεις για το ξενοδοχείο σας (π.χ. ολοκληρωμένες ανακαινίσεις) για να προσελκύσετε τους πιθανούς πελάτες.

Οποιονδήποτε τύπο μηνυμάτων και να σχεδιάσετε να στείλετε ή να εμφανίσετε στην ιστοσελίδα σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχετε υπόψη ότι τα μηνύματά σας πρέπει να επιδεικνύουν κατανόηση και σχετικότητα και να προσφέρουν αξία. Στο τέλος, μια φιλική σημείωση με το μήνυμα ότι στηρίζετε τους πελάτες και την κοινωνία σας θα ευχαριστήσει τους πελάτες με αποτέλεσμα να σας θυμηθούν όταν χρειαστεί.

Προσελκύστε νέους πελάτες

Γνωρίζουμε ότι η προσέλκυση νέων πελατών θα είναι δύσκολη το 2021, ωστόσο τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αυξήσετε την προβολή της επωνυμίας σας. Επιπλέον, υπάρχει ένα μεγάλο πλήθος ταξιδιωτών που κάθονται στο σπίτι τους αυτήν την περίοδο, με συνεχή πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο, το οποίο σημαίνει ότι είναι ευκολότερο να τους προσεγγίσετε.

Πώς θα προσελκύσετε νέους πελάτες;

Πολλοί θέλουν να ταξιδέψουν αμέσως μόλις τελειώσει η κρίση και αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Ένα εργαλείο σύγκρισης ξενοδοχείων αποκάλυψε ότι οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να αναζητούν ξενοδοχεία, χωρίς όμως να νοιώθουν σιγουριά για να κάνουν κράτηση αυτήν την περίοδο. Φανταστείτε να προσεγγίσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες με μια προσφορά για κρατήσεις μηδενικού κινδύνου ή με μια προσφορά για πακέτο που θα ήθελαν να αξιοποιήσουν με βάση την αξία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας.

Αν αξιοποιείτε τέτοιες πρωτοβουλίες, προωθήστε τις στην ιστοσελίδα σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Και πάλι πρέπει να δείξετε κατανόηση, όσον αφορά την προσφορά σας αλλά και το ύφος σας.

Στοχεύστε τις απευθείας κρατήσεις

Όταν προσπαθείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις για το ξενοδοχείο σας, δημιουργείτε μια υγιή ισορροπία μεταξύ άμεσων και έμμεσων καναλιών διανομής. Όσο περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση απευθείας, τόσο λιγότερο εξαρτάστε από τις κρατήσεις μέσω τρίτων μερών.

Επιπλέον, θα αποκτήσετε μια πελατειακή σχέση χάρη στα δεδομένα που συνοδεύουν την απευθείας κράτηση. Αυτά τα δεδομένα των μελλοντικών πελατών σας είναι πολύτιμα για την επιχείρησή σας και μπορείτε να ξεκινήσετε να τα αξιοποιείτε ακόμη και πριν κάνουν check-in.

Το όφελος της προσέγγισης πριν από την άφιξη είναι διπλό: Μπορείτε να αυξήσετε την προσμονή για τη διαμονή στο ξενοδοχείο που δημιουργήθηκε κατά την αρχική προσέγγιση των πελατών και ταυτόχρονα να διατηρήσετε το ξενοδοχείο σας στο μυαλό τους. Μην ξεχνάτε ότι δεν αποκλείεται να έχουν κάνει κρατήσεις και σε άλλα καταλύματα, για παν ενδεχόμενο.

Φυσικά, τα δεδομένα των πελατών σάς παρέχουν μια μέθοδο δημιουργίας σταθερής πελατείας και προβολής της επωνυμίας σας.

Τι ενέργειες μπορείτε να πραγματοποιήσετε για να κερδίσετε απευθείας κρατήσεις; 

  • Προωθήστε τις ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας σας.

Οι ξενοδόχοι που έχουν εγγραφεί στο trivago Business Studio μπορούν να το κάνουν με το Rate Connect, όπου υπάρχουν τρεις τύποι καμπάνιας: πληρωμή ανά κλικ, πληρωμή ανά κράτηση και πληρωμή ανά διαμονή.

Παρόλο που οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ των ξενοδοχείων ενδέχεται να είναι περιορισμένοι, η καμπάνια πληρωμής ανά διαμονή* μπορεί να είναι μια βιώσιμη επιλογή, καθώς χρεώνεται ένα ποσοστό προμήθειας για τις απευθείας κρατήσεις μόνο όταν οι πελάτες ολοκληρώσουν τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Αυτή η άνευ κινδύνου προσέγγιση επιτρέπει στα ξενοδοχεία να επικεντρωθούν στη δημιουργία απευθείας κρατήσεων και στην ελαχιστοποίηση του κόστους.

  • Επενδύστε στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.

Σύμφωνα με μια έρευνα της Google, το 52% των ταξιδιωτών θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου αφού πρώτα το ανακαλύψουν σε μια ιστοσελίδα κρατήσεων. Είναι σημαντικό λοιπόν, η ιστοσελίδα σας να δημιουργεί μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση, να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές και να διαθέτει μια μηχανή κρατήσεων που εξασφαλίζει μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους μελλοντικές πελάτες. Στην πραγματικότητα, η επόμενη κράτησή σας εξαρτάται από τα παραπάνω.

Παρόλο που ο ταξιδιωτικός κλάδος έχει αρκετό δρόμο μέχρι την πλήρη ανάκαμψη, υπάρχουν θετικά δείγματα και ευκαιρίες που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε. Εφαρμόζοντας μια θετική προσέγγιση στην προσαρμογή των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ, θα διαπιστώσετε ότι οι προσπάθειές σας θα αποδώσουν μακροπρόθεσμα.

*Η διαθεσιμότητα του τύπου καμπάνιας πληρωμής ανά διαμονή εξαρτάται από τη ρύθμιση που έχει γίνει με τους παρόχους συνδεσιμότητας.

ksd
adv

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts