ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

VIRTUOSO: Αυτές είναι οι διαφορές και τα κοινά σημεία μεταξύ Baby Boomers, Generation X και Millennials

Οι Baby Boomers είναι η γενιά που ταξίδεψε όσο καμία γενιά πριν, οι Genation X τείνουν να ταξιδεύουν λιγότερο από άλλες γενιές λόγω του πιεστικού τους προγράμματος και για τους Millennials τα ταξίδια θεωρούνται αναπόσπαστο μέρος της ζωής τους, όπως αποκαλύπτουν τα ευρήματα της διετούς και πλέον μελέτης του Virtuoso σχετικά με τις διαφορές και τα κοινά σημεία μεταξύ των τριών γενεών.

Τα ευρήματα της μελέτης παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του Συμποσίου 2022 του αμερικανικού δικτύου συμβούλων πολυτελών ταξιδιών, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας.

Τα σημαντικότερα από αυτά είναι:

Baby Boomers

Photo by Esther Ann on Unsplash

Οι Baby Boomers, που αντιπροσωπεύουν τη γενιά που γεννήθηκε μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, μεταξύ 1946 και 1964, ήταν οι πρώτοι ταξιδιώτες με σακίδιο και οι πρώτοι εργασιομανείς. Ταξίδεψαν όσο καμία άλλη γενιά πριν, είτε μέσω προγραμμάτων ανταλλαγής φοιτητών, είτε μέσω του Ειρηνευτικού Σώματος, είτε σε στρατιωτικές αποστολές, πριν διοχετεύσουν την ενέργειά τους στην καριέρα τους. Στον χώρο εργασίας, εκτιμούν τις διαφορετικές προοπτικές και είναι ευτυχείς να καθοδηγούν νέα ταλέντα. Προσπαθούν να παραμένουν επίκαιροι και διστάζουν να αποσυρθούν λόγω της εργασιακής τους ηθικής.

Από την άλλη πλευρά, η αγάπη των Boomers για την εξερεύνηση συνεχίζεται μέχρι σήμερα και έχουν το χρόνο και τα χρήματα να ταξιδεύουν, αν και με πιο εύκολο ρυθμό και με γνώμονα τα θέματα υγείας και κινητικότητας. Εκτιμούν το στυλ ταξιδιού που “αφήνει μόνο ίχνη”, σχεδόν όσο εκτιμούν την επαγγελματική καθοδήγηση και την εμπειρία από πρώτο χέρι ενός έμπιστου ταξιδιωτικού συμβούλου. Και τείνουν να προτιμούν μικρές, ιδιωτικές ομάδες για ταξίδια (σκεφτείτε ταξίδια πολλών γενεών), κρουαζιέρες σε ποτάμια και τα μεγάλα ταξίδια που δεν μπορούν να κάνουν τα τελευταία δύο χρόνια.

Generation X

Η γενιά Χ, που συχνά αποκαλείται ως η “ξεχασμένη γενιά”, κυρίως λόγω του μικρότερου μεγέθους της, αναφέρεται σε όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980. Αυτή η ομάδα έχει μια φυσική δυσπιστία απέναντι στην εξουσία που βασίζεται στην αύξηση των διαζυγίων κατά τα παιδικά τους χρόνια, σε δύο υφέσεις, σε πολιτικές αντιπαραθέσεις, στον Ψυχρό Πόλεμο και στην επιδημία του AIDS.

Photo by cottonbro on Pexels

Ωστόσο, αυτό έχει επίσης οδηγήσει σε ακραία αφοσίωση σε εκείνες τις οντότητες και τα άτομα που κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους (όπως ο ταξιδιωτικός τους σύμβουλος).

Οι πρακτικές τους στον χώρο εργασίας δεν απέχουν και πολύ από τις ταξιδιωτικές τους προσωπικότητες. Οι X-ers τείνουν να είναι αυτενεργοί, προσαρμόσιμοι λύτες προβλημάτων που εργάζονται ανεξάρτητα. Είναι συνεργάτες, άριστοι επικοινωνιολόγοι και πιθανώς πιο άμεσοι από ό,τι θα ήθελαν οι νεότερες γενιές. Δίνουν προτεραιότητα στην ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, είναι πιο πιθανό να ηγηθούν με ανθρωπιά και να δείξουν ευαλωτότητα και είναι ικανοί στο να μαθαίνουν και να υιοθετούν νέες τεχνολογίες, ειδικά αν αυτές οδηγούν σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Όσον αφορά τα ταξίδια, οι Gen-X τείνουν να ταξιδεύουν λιγότερο από άλλες γενιές λόγω του πιεστικού τους προγράμματος, αλλά ξεπερνούν τους ομολόγους τους όταν το κάνουν. Τα παιδιά τους ενημερώνουν για τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις, επιλέγοντας συχνά τον προορισμό και, κυρίως, τις εμπειρίες. Επιζητούν, επίσης, έξυπνη πολυτέλεια και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για υπηρεσίες, αλλά προτιμούν την αυθεντικότητα πάνω απ’ όλα. Και για τη γενιά Χ, είναι οι μικρο-στιγμές και όχι μόνο τα ορόσημα που ξεχωρίζουν.

Millennials

Photo on Pexels

Ενώ έχουν γίνει πολλά για τις νεότερες γενιές και για το πώς ήταν έτοιμες να αλλάξουν τον κόσμο με την επιρροή τους, οι Millennials έχουν ενηλικιωθεί και αποτελούν πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό του εργατικού δυναμικού. Γεννημένοι μεταξύ 1981 και 1996, οι Millennials ενηλικιώθηκαν κατά τη διάρκεια μιας περιόδου βαθιών αλλαγών, από την 11η Σεπτεμβρίου έως τη Μεγάλη Ύφεση, και διαμορφώθηκαν από τον κόσμο και την κουλτούρα στην οποία μεγάλωσαν. Έχοντας μεγαλώσει “διαδικτυακά”, είναι τεχνολογικά μυημένοι, περίεργοι, ανοιχτόμυαλοι και αυτοεκφραστικοί.

Οι Millennials τείνουν να είναι επιχειρηματικά σκεπτόμενοι, αναζητούν την ελευθερία και έχουν ασπαστεί πλήρως τη φιλοσοφία “εργασία από οπουδήποτε” που δημιούργησε η πανδημία. Αυτή η ευελιξία σε συνδυασμό με την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την εξέλιξη της σταδιοδρομίας οδηγούν σε αφοσίωση στον εργασιακό χώρο. Κοινός τόπος μεταξύ των εργαζομένων της χιλιετίας είναι η επιθυμία να συνδεθούν και να ασχοληθούν με εργασία που έχει νόημα και συνάδει με το ποιοι είναι, και αυτή η επιθυμία για σκοπό είναι επίσης ένας βασικός παράγοντας για αυτούς ως ταξιδιώτες.

Τα ταξίδια, που θεωρούνται κρίσιμο μέρος της ζωής τους, εμπλουτίζουν την ύπαρξή τους και τους επιτρέπουν να εξερευνήσουν άλλους πολιτισμούς, και έχουν προτεραιότητα τόσο στον ελεύθερο χρόνο, όσο και στο διακριτικό τους εισόδημα. Αποφεύγουν τη λέξη “πολυτέλεια”, ενώ αναζητούν καθηλωτικές, μοναδικές εμπειρίες. Τα ταξίδια των Millennials μπορεί να εμπνέονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά η βιωσιμότητα αποτελεί οδηγό για τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.

Παρά το γεγονός ότι προτιμούν την ηλεκτρονική επικοινωνία έναντι της φωνής, στρέφονται σε επαγγελματίες ταξιδιωτικούς συμβούλους για τις διασυνδέσεις και την τεχνογνωσία τους. Και όπου κι αν επιλέξουν να επιχειρήσουν, πρέπει να αντικατοπτρίζει το ποιοι είναι ως άτομα και τι εκτιμούν.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts