ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αποχώρησε από την ABTA ο κορυφαίος διαδικτυακός ταξιδωτικός πράκτορας της Βρετανίας!!!

Ο κορυφαίος διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας του Ηνωμένου Βασιλείου (OTA) On the Beach, αποχώρησε από την ABTA, λόγω της  πολιτικής της Ένωσης σχετικά με την επιστροφή χρημάτων στους πελάτες, από ακυρώσεις λόγω των ταξιδιωτικών συμβουλών του υπουργείου Εξωτερικών.

abtaΗ διοίκηση της ABTA επιβεβαίωσε τη μακροχρόνια πολιτική της Ένωσης ότι οι συμβουλές του υπουργείου Εξωτερικών (FCDO) εναντίον όλων των μη απαραίτητων ταξιδιών, απαιτούν από τα μέλη να ακυρώσουν τις κρατήσεις και να προσφέρουν στους πελάτες πλήρη επιστροφή χρημάτων τον περασμένο μήνα.

Την θέση αυτή έλαβε αφού το On the Beach και δύο άλλοι OTA’s αρνήθηκαν να επιστρέψουν στους πελάτες χρήματα για κρατήσεις πακέτων στην Ισπανία, εκτός εάν η αεροπορική εταιρεία είχε ακυρώσει την πτήση και έκανε επιστροφή χρημάτων.

Ένας εκπρόσωπος του On the Beach είπε: «Η ταξιδιωτική βιομηχανία αντιμετωπίζει πρωτοφανείς προκλήσεις και οι αλλαγές είναι αναπόφευκτες καθώς προσαρμόζονται οι επιχειρήσεις και οι εμπορικοί οργανισμοί. Το On the Beach είναι μέλος της Abta από το 2004, ωστόσο οι τρέχουσες συνθήκες περιλαμβάνουν δύσκολες αποφάσεις και διαφορετικές νομικές ερμηνείες σε περίπλοκα θέματα. Από τα τέλη της περασμένης εβδομάδας, το On the Beach και το Sunshine.co.uk έχουν ενημερώσει την ABTA ότι θα παραιτηθούν από την Ένωση”.

ksd
adv

Ένας εκπρόσωπος της ABTA είπε: «Λυπούμαστε που το On the Beach παραιτήθηκε ως μέλος μετά από συνεχιζόμενες συζητήσεις σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων που οφείλονται στους πελάτες, όταν η συμβουλή του Υπουργείου Εξωτερικών αλλάζει για τα μη απαραίτητα ταξίδια. Αναγνωρίζουμε ότι η εκτεταμένη επιβολή συμβουλών εναντίον ταξιδιών θέτει πολλά μέλη της Abta υπό τεράστια πίεση όσον αφορά τις επιστροφές. Ωστόσο, η Abta υποστήριξε με συνέπεια ότι η υποκείμενη υποχρέωση επιστροφής χρημάτων παραμένει, όπως είναι η μακροχρόνια πρακτική της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, και αυτό δεν έχει αλλάξει λόγω του Covid-19. Η ABTA πιστεύει ότι αυτό είναι σημαντικό για να διασφαλιστεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην αγορά των πακέτων διακοπών”.

ΠΗΓΗ: www.travelweekly.co.uk

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts