Ελένη Φουρέιρα: Το παιδί μου ήταν το μεγαλύτερο όνειρο μου – Υπάρχει μια τεράστια ολοκλήρωση μέσα μου
Η εκρηκτική εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα στη συναυλία της στη Θεσσαλονίκη έβαλε φωτιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η performer έδωσε τον καλύτερό της εαυτό και, όπως δήλωσε, ήταν η πιο ωραία συναυλία που έχει ζήσει. Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» με τον Γιώργο Λιάγκα συνάντησε την Ελένη Φουρέιρα στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, καθώς η τραγουδίστρια επέστρεψε από τη Βόρεια Ελλάδα. Ο ρεπόρτερ Γρηγόρης Μπάκας ρώτησε την Ελένη Φουρέιρα για τη συναυλία της, το παιδάκι της αλλά και για τη σχέση της με την Έλενα Παπαρίζου. «Είμαι πολύ καλά. Χθες έζησα μια από τις ωραιότερες συναυλίες της ζωής μου πραγματικά. Αυτό που έγινε στη Θεσσαλονίκη, δεν έχω λόγια να στο περιγράψω. Είμαι πολύ κουρασμένη, αλλά πραγματικά ήταν η πιο ωραία συναυλία που έχω ζήσει», είπε, αρχικά, η τραγουδίστρια. Για το παιδάκι της, η Ελένη Φουρέιρα είπε πως τρέχει να το δει. «Τρέχω, είμαι μια τρελή. Βλέπω τις κάμερες όλη μέρα, όταν κοιμάται. Ό, τι καλύτερο έχω κάνει στη ζωή μου. […] NEWSBEAST Source








