Λάκης Γαβαλάς: Θα ήθελα να είχα παιδί – Πάντα αγαπούσα την οικογένεια
Ο Λάκης Γαβαλάς βρέθηκε καλεσμένος το μεσημέρι της Πέμπτης (21/09) στο πλατό της εκπομπής «Στούντιο 4» της ΕΡΤ και παραδέχθηκε στην Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο πως έχει «αγάπη» στη ζωή του αλλά προσπαθεί να την διαφυλάσσει. «Προσπαθώ να τη διαφυλάσσω για πάρα πολλούς λόγους. Πρώτα απ’ όλα για μένα, επειδή είμαι πληθωρικό άτομο αν πω το οτιδήποτε θα αφεθώ. Και αυτό δεν πρέπει να γίνει για χιλιάδες λόγους, γιατί και κάτι που είπα κάποτε, ευνόησε κάποιους και αδίκησε άλλους. Όπως αυτό που είπα κάποτε ότι τα παιδιά πρέπει να έχουν μαμά και να πουν τη λέξη. Αυτό ήταν εγώ τι αισθάνομαι. Σαφώς και είμαι γκέι. Δηλωμένα. Αλλά δεν μπορώ να φανταστώ… Αλλά άλλοι που το κάνουν και αγαπάνε τα παιδιά, τους παραδέχομαι. Και είναι κάτι πάρα πολύ ωραίο» ανέφερε αρχικά ο Λάκης Γαβαλάς. Ο γνωστός σχεδιαστής στην συνέχεια εξήγησε πως: «δεν το παρομοιάζω ότι στα ζευγάρια που είναι ετερόφυλα, βρίζουν ή βαράνε τα παιδιά κλπ. Και καμιά φορά […] NEWSBEAST Source








